Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 business cd:n tilalle 2din näyttö?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Samppae39
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2009
    • 1628
    • Vähäkyrö

Näistä on ollu jonkun verran keskustelua aiemmin. Hakusanoiksi e39 2-din. Lyhyesti, noita peitelevyjä saa ostettua ja 2-din soittimen saa laitettua, mutta puukotusta vaatii, jotta mahtuu paikoilleen.

Comment

• 530D M-Sport
      Bimmer Rookie
      • Oct 2007
      • 110
      • Tampere

Kävis mulle ihan 1dinkin, mutta en halua että se luukkupaneeli jää siihen silleen auki...

Comment

• ///BBJ
        Bimmer Rookie
        • May 2007
        • 131
        • Lahti

Imagine bathing in extra virgin olive-oil and then slipping between a pair of satin sheets with Roger Moore, that's how smooth the engine is. E46 328i TopGear testdrive by Jeremy Clarkson in 1998.
        EXÄT: E46 328ci - E90 320d -
        E92 325i - E91 318d

NYT: E90 318d

Comment

• Samppae39
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2009
          • 1628
          • Vähäkyrö

Comment

• 530D M-Sport
            Bimmer Rookie
            • Oct 2007
            • 110
            • Tampere

Mitäs muuten käytännön haittapuolia on kun ton bmw:n oman soittimen ottaa pois? Mulla on joku laaja keskusvalvonta järjestelmä tossa. Mutta ainakin sitten ajastettavaa tuuletusta / webastoa ei voi ohjata enään?

Comment

• Samppae39
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2009
              • 1628
              • Vähäkyrö

Jos ottaa orkkis mankan pois, niin ei saa ajotietokoneen tietoja radion näyttöön, eikä pysty ajastamaan webastoa, eikä pysty operoimaan puhelinta radiosta.

Ajotietokoneen tiedot näkyy mittaristossa, Webastoon voi hankkia esim. Eberspächerin tai Webaston kaukosäätimen jossa on ajastusmahdollisuus ja puhelin pelaa myös itse luurista.

Comment

• 530D M-Sport
                Bimmer Rookie
                • Oct 2007
                • 110
                • Tampere

No puhelinta mulla ei olekkaan, webastoon tarvisin sen kellon, ja muutenkin on aika paljon pikseleitä pimeenä... Saako noista orkkis kajareista paljokin paremman soundin jos vaihtaa laadukkaan soittimen? Pioneereistä on hyvää kokemusta, tai parasta... Isompaa purkamista / säätöö en enään sit jaksais tehä, ehkä perästä vois ryöstää piuhat jollekin aktiivi subille.
                Jääkö se cd:n luukku sit auki asentoon tolla caliberin sovittimella vai saako sen pois ilman että on tyhmän näköinen?

Comment

• 530D M-Sport
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2007
                  • 110
                  • Tampere

Joku tollanen vois olla hyvä.

Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

Comment

• Samppae39
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2009
                    • 1628
                    • Vähäkyrö

En tiedä orkkiskajareista, mielestäni niistä lähtee ihan kelvollinen soundi omallakin soittimella. Varmasti paranee paremmalla soittimella. Rainbow SAX erillissarjan ku laittaa sit vielä, niin varmasti paranee äänet. Ite oon pähkäilly kans soittimen ja kajareitten vaihtoa. Subin asensin jo:

Webastolle asensin itse tuollaisen pari viikkoa sitten ja hyvin pelittää. Siinä on viikkokello ja lämpötilatietoa.

Se luukku poistetaan kyllä tuommosen peitelevyn asennuksen yhteydessä.

Pikselit saa kuntoon esim. täällä http://www.elektromeka.net/ Forumillakin on näitä palvelutarjoajia.

Comment

• 530D M-Sport
                      Bimmer Rookie
                      • Oct 2007
                      • 110
                      • Tampere

Saiskohan tuota orkkis-subin tuloa jotenkin hyödynnettyä vahvistimelle ettei tarvisi ryöstää tai poistaa takakaijuttimia??

Comment

• Samppae39
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2009
                        • 1628
                        • Vähäkyrö

Toki saa. Käsittääkseni orkkis subin vahvistimelta saa sen herätteenkin näppärästi.

Comment

• Tommi.
                          Newbiemmer
                          • Jun 2009
                          • 20
                          • Haapavesi

Siis ymmärsinkö nyt oikeen että alkuperäislämmittimen oot saanu kikkailtua tuon kapulan kautta toimimaan?

Comment

• Samppae39
                            Bimmer Enthusiast
                            • Feb 2009
                            • 1628
                            • Vähäkyrö

Siis ymmärsinkö nyt oikeen että alkuperäislämmittimen oot saanu kikkailtua tuon kapulan kautta toimimaan?
                            Viittaatko tähän mun kirjotukseen?

Webastolle asensin itse tuollaisen pari viikkoa sitten ja hyvin pelittää. Siinä on viikkokello ja lämpötilatietoa.
                            http://www.nettivaraosa.com/558644
                            Ja kyllä se toimii. Otin alkuperäsen kaukosäätimen pois ja laitoin tuon samoihin johtoihin. Jos ei ole alkuperästä kakea, nii tuolta jälkiasennuskakesta johto Webaston liittimen nastaan 1, nii homma pelittää.

Comment

Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎