Radio ei kuulu?..missä vika?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 4D-Systems
    BTCF Member 2006
    • Oct 2004
    • 33
    • Keuruu

Radio ei kuulu?..missä vika?

ostin uuden soittimen....laitoin kiinni....soittaa cd:tä, mutta EI radiota....
    suhisee pelkästään...antenni on kiinni...voiko missään muussa olla vika, kuin että soittimen antenni paskana?
    http://www.btcf.fi/showcar.php?id=4333
  • Tumppa
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 1812
    • Oulu

joissain malleissa on antennivahvistin jonka heräte pitää kytkeä...joku neuvonee lisää jos tietää tarkemmin
    F31 320d LCI

Comment

• Leka
      BTCF Member
      • Sep 2003
      • 7701
      • Vilppula

Jos kyseessä on E34/E36 niin tuosta löytyy niiden antennivahvistimen kytkentäohjeita.
      sigpic

BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71

Comment

• 0u†Law
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2003
        • 944

Pitääkö tuo sama mankalta lähtevä heräte haaroittaa ohjaamaan myös vahvaria (jos sellainen on)? Eli ts. pitääkö vahvarin heräte haaroittaa myös tuolle antennivahvistimelle? Niin kai.
        ????????????????????

Comment

• Hevimies
          Bimmer Enthusiast
          • May 2004
          • 1456
          • Savonlinna

Jos ei ole herätettä erikseen vahvarille ja antennille niin sitten pitää varmaan harottaa. Lyön markan vetoa että on Pioneerin soitin? :roll:

Comment

• 0u†Law
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2003
            • 944

Ei ole Pioneer vaan Panasonic. Eikä tietääkseni lähde kuin yksi heräte, tosin en kyllä ole ajatellutkaan, että joissain soittimissa nuo voisivat olla kaksi erillistä.

Kun löytäis vielä sen sinisen johdon toisen pään. :shock: Mankalta lähtee pari senttiä ja sen jälkeen se on leikattu katki poikki.
            ????????????????????

Comment

• Sonar
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2004
              • 833
              • Vantaa

Originally posted by 0u†Law
              Pitääkö tuo sama mankalta lähtevä heräte haaroittaa ohjaamaan myös vahvaria (jos sellainen on)? Eli ts. pitääkö vahvarin heräte haaroittaa myös tuolle antennivahvistimelle? Niin kai.
              Itselläni ainakin lähtee samasta piuhasta vahvarin heräte.. Panasonicin soitin näet omassa E36:ssa. :wink:
              :think

Comment

• Bmw Master
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2004
                • 13155
                • Kokomo

Originally posted by Leka View Post
                Jos kyseessä on E34/E36 niin tuosta löytyy niiden antennivahvistimen kytkentäohjeita.
                Eipä toimi.

Mulla radio kuuluu saakelin huonosti. Soitin joku Nagamishi tai semmoinen.

Comment

• Olio
                  Bimmer Rookie
                  • Dec 2008
                  • 139
                  • Kerava

Mulla ei kuulunu kans radio tossa e36.ssa kun vaihdoin siihen Pioneerin soittimen, alko kuulumaan kun kytkin antenninnivahvistimen piuhan samaan vahvarin herätteen kanssa... mulla oli auton johtosarjassa erivärinen se piuha mitä toi ohje kerto (sillon kun toi ohje moimi) mutta siinä itse johdossa luki tosi pienellä antenna remote,tms... itseasiassa niissä kaikissa johdoissa tais lukea jotain

Comment

• Bmw Master
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2004
                    • 13155
                    • Kokomo

Originally posted by Bmw Master View Post
                    Eipä toimi.

Mulla radio kuuluu saakelin huonosti. Soitin joku Nagamishi tai semmoinen.
                    Antennijohdossa se vika olikin. Virta meni antennivahvistimmelle ok.

Comment

• MikkoK
                      Bimmer Fanatic
                      • Sep 2007
                      • 748
                      • Oulu

Löytyykö tuota kytkentäohjetta keltään, mistä topickin alussa oli linkki? Mulla kans on radion kuuluvuus ollu melko heikkoa soittimen vaihdon jälkeen tuossa e36 toukassa... Antennin pistokkeen olen pariin otteeseen vaihtanut, ja nyt se on jo niin hyvin tinattu ja suojattu että ei pitäisi olla siitä kiinni... Voiko tuon vahvistimen jotenkin todeta olevan "käynnissä"?:think

Comment

Working...
                      X