Originally posted by juiccy
Announcement
Collapse
No announcement yet.
verhoilu...
Collapse
X
-
E30 325i Cabrio -91
E36 325i Coupè -93
-
-
Originally posted by chrisMiksi ostaa "hifi-merkkisprayta" kun parempaakin saa halvemmalla? Itse olen käyttänyt Mastonin sprayta.- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Originally posted by CalypsocoupeEikös tossakin lue että ei keinoeläimelle tms? Onko joku kokeillut? Huovan tms. liimaamisessa jees kuten olen täällä vissiin ennenkin maininnut.S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Joskus pyöreitäkin osia verhoilleena voisin antaa sellaisen vinkin että kannattaa kuiva harjoitella kankaan/nahan kanssa,siinä on se apu että näkee mihin kohtaan rypyt tulevat ja siten niitä voi asentaessa ennakoida kistelemällä löysiä tasaisemmille pinnoille.
Vaihdekepin nupin verhoilu oli ehkä työläin,mutta kun tarpeeksi kauan pyöritteli ja hieroi niin tulos on alkuperäistä vastaava.
Pallomaiset diskantit verhoilin kaiutinkankaalla ja se lienee helpoin materiaali verhoilla juuri sen joustavuutensa takia,sen lisäksi kankaan saa myös tavallaan kutistettua esimerkiksi monttukohdissa.
Comment
-
Comment