Announcement

Collapse
No announcement yet.

verhoilu...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Redline
    Bimmer Fanatic
    • May 2003
    • 772
    • Helsinki

Originally posted by juiccy
    joo kiitti neuvosta! spray liima on hankittu nyt...ja niitit kuullostaa hyvältä.
    mut vielä se kun mulla oli suuria ongelmia venyttää tekonahka oikeeseen asentoon kun tää verhoiltava osa on pyörähtävä ni se oli vaikee saada joka puolelta tasaiseksi...auttaisko jos tekis just jotain saumoja?[/img]
    Lämmittäminen voi auttaa hieman, venyy paremmin. Lähdet keskeltä ulos reunoille päin liimailemaan, reunojen yli venytys ja niitteillä kiinni taakse. Venyttelet vaan ikäänkuin "eri suuntiin" niin kyllä ne rypyt saa siisteiksi. Saumojen teko on kans hyvä idea jos ne saa vaan siisteiksi.
    E30 325i Cabrio -91
    E36 325i Coupè -93

Comment

• SorZa
      Newbiemmer
      • Apr 2003
      • 14
      • Turku!

DLS merkkistä spray liimaa maksaa 10€ puolen litran purkki ja kyllä toimii

Comment

• Calypsocoupe
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2003
        • 2932
        • EFNU

Originally posted by SorZa
        ...muttei pysy :!:
        - 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -

Comment

• pyroz
          BTCF Member
          • Nov 2002
          • 6750
          • PK-seutu

Originally posted by Calypsocoupe
          ...muttei pysy :!:
          Ei pysy ei. En suosittele. Perus kontaktiliima on paljon parempaa.
          S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

Comment

• Redline
            Bimmer Fanatic
            • May 2003
            • 772
            • Helsinki

Miksi ostaa "hifi-merkkisprayta" kun parempaakin saa halvemmalla? Itse olen käyttänyt Mastonin sprayta.
            E30 325i Cabrio -91
            E36 325i Coupè -93

Comment

• Calypsocoupe
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2003
              • 2932
              • EFNU

Originally posted by chris
              Miksi ostaa "hifi-merkkisprayta" kun parempaakin saa halvemmalla? Itse olen käyttänyt Mastonin sprayta.
              Eikös tossakin lue että ei keinoeläimelle tms? Onko joku kokeillut? Huovan tms. liimaamisessa jees kuten olen täällä vissiin ennenkin maininnut.
              - 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -

Comment

• pyroz
                BTCF Member
                • Nov 2002
                • 6750
                • PK-seutu

Originally posted by Calypsocoupe
                Eikös tossakin lue että ei keinoeläimelle tms? Onko joku kokeillut? Huovan tms. liimaamisessa jees kuten olen täällä vissiin ennenkin maininnut.
                Itse tein sen virheen, että takaluukun verhoilukankaat sillä DLS:llä liimasin. keinonahkaosia en ONNEKSI yrittänytkään. Kyllähän ne hetken pysyy, mutta puolen vuoden päästä alkaa irtoilla. Varsinkin, kun mulla on avattavia luukkuja tms. joiden pinta "hankautuu" toista pintaa vasten avattaessa ja suljettaessa. -> Ei toimi.
                S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

Comment

• cojama
                  Bimmer Enthusiast
                  • Dec 2002
                  • 1421
                  • www.e30m3.fi

Joskus pyöreitäkin osia verhoilleena voisin antaa sellaisen vinkin että kannattaa kuiva harjoitella kankaan/nahan kanssa,siinä on se apu että näkee mihin kohtaan rypyt tulevat ja siten niitä voi asentaessa ennakoida kistelemällä löysiä tasaisemmille pinnoille.
                  Vaihdekepin nupin verhoilu oli ehkä työläin,mutta kun tarpeeksi kauan pyöritteli ja hieroi niin tulos on alkuperäistä vastaava.
                  Pallomaiset diskantit verhoilin kaiutinkankaalla ja se lienee helpoin materiaali verhoilla juuri sen joustavuutensa takia,sen lisäksi kankaan saa myös tavallaan kutistettua esimerkiksi monttukohdissa.

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎