Onko kukaan vaihtanut e39:iin yksiosaisen soittimen tilalle kaksiosaista? Minulla siis alkuperäisenä kasettisoitin/IRIS paketti, jotka eivät ole irrotettavissa toisistaan. Nyt on sitten hommattu Erillinen CD yläosa ja IRIS alaosa, mutta tuolle erilliselle IRIS osalle ei löytynytkään liitintä kojelaudan sisältä. Miten nuo on kytketty toisiinsa? Tuleeko erilliselle IRIS:lle johto jostain kojelaudan uumenista vai onko ne linkitetty toisiinsa jollain johdon pätkällä? Jos johto tulee jostain kauempaa niin löytyyköhän se kaikista malleista jostain kun kaivaa vai onko johtosarjoja erillaisia? Onko koko idea hylättävä CD soittimen asennuksesta tuon version tilalle vai olisiko vielä joku ratkaisu olemassa?
Olen yrittänyt etsiä toimivaa WDS nettiversiota, mutta yhdessäkään ei ole zoomaus toiminut niin ei ole pystynyt kaavioita tutkimaan asiaan liittyen. Jos jollakin on tiedossa toimiva linkki netti WDS:ään niin sekin voisi auttaa asiassa.
Olen yrittänyt etsiä toimivaa WDS nettiversiota, mutta yhdessäkään ei ole zoomaus toiminut niin ei ole pystynyt kaavioita tutkimaan asiaan liittyen. Jos jollakin on tiedossa toimiva linkki netti WDS:ään niin sekin voisi auttaa asiassa.
Comment