Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vahvari ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rudenorth
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2005
    • 2415
    • Iisalmi

    #16
    Originally posted by bimmer_ View Post
    Mietin tässä että onkohan mullakin ongelmaa virran saannissa, kun vahvistin (Spl-Dynamics, mallia en muista) katkaisee toisen kanavan, jos soittaa liian pienellä volyymilla, käytännössä vasenpuoli pimenee ja ääni palaa kun lisää volyymit kaakkoon.. Onko kokemusta?
    Itellä oli hieman vastaavaa ongelmaa Spl Dynamicsin S-4006 vahvistimen kanssa ja huoltoon lähti. Huollon jälkeen pelasi ok.
    MB W204 C320 CDI
    Kawasaki Ninja ZX-7R

    Comment

    • beemerfanatic
      BTCF Member
      • Feb 2010
      • 232
      • Oulu

      #17
      Originally posted by Aguél View Post
      Jos luit ton mun aikasemman kirjoituksen niin siitä selviää aika hyvin se että noi sun suunnitelmat ei tuu toimimaan. Jos mulla on reilu metri johtoa akun ja vahvistimen välissä ja 4kpl 1F konkkia ja silti sammuu niin tuskin 2faradin konkalla ja noin pitkällä virtajojdollakaan toimii. Eli laita toinen akku erotinreleellä vahvistimelle tai sitten odysseyn pikku akku niin ei sammu.
      Miten se voi olla niin tarkka tollanen 1200w ku kaverilla se x-formula 1500w niin sillä on melkeinpä aivan samanlaiset johdotukset ku mulla paitsi 105 ah akku vaan? onko se spl vaan niin nuuka? kattelin tuosta googlettamalla niin jotkut on laittanu heräte johdon väliin joitain ihme katkaisimia ja niin edelleen?
      E28 520i

      Ex: E30 318, E34 525i, E36 323i, E30 316i, E46 320d, E39 530dA, E36 320i, E91 320d.

      Comment

      • beemerfanatic
        BTCF Member
        • Feb 2010
        • 232
        • Oulu

        #18
        juu

        tuleeko minkälaista ongelmaa jos vara-akku olis tollanen 72 ah ja pääakku 75 ah? mistä sellasia diodi sydeemejä pystyy hommaamaan vai olisiko järkevintä et hankkisin jonkun sellasen odysseyn pikkuakun siihen pääakun rinnalle ja sit siihen joku 5 faradin konkka väliin? :think
        E28 520i

        Ex: E30 318, E34 525i, E36 323i, E30 316i, E46 320d, E39 530dA, E36 320i, E91 320d.

        Comment

        • Aguél
          Bimmer Fanatic
          • May 2006
          • 513
          • Siuntio/Lohja

          #19
          Originally posted by beemerfanatic View Post
          tuleeko minkälaista ongelmaa jos vara-akku olis tollanen 72 ah ja pääakku 75 ah? mistä sellasia diodi sydeemejä pystyy hommaamaan vai olisiko järkevintä et hankkisin jonkun sellasen odysseyn pikkuakun siihen pääakun rinnalle ja sit siihen joku 5 faradin konkka väliin? :think
          Jos laitat odysseyn akun niin et konkkaa tarrvitse. Akkujen väliin pitää laittaa erotinrele kun normi diodit ei kestä. Erotinreleitä saat halvimmalla audiocheck nimisestä firmasta. Toi yhdessä viestissä mainittu katkaisija herätevirran välissä varmaan toimii niin että herätevirta laitetaan vahvistimelle vasta sitten kun auto on käynnissä eli siitäkään ei ole apua tohon starttaus ongelmaan muuten kuin että siitä voi sammuttaa vahvistimen ennen starttausta ja laittaa sitten taas päälle kun auto on käynnissä.
          325i Coupe
          Ex BMW:t
          E34 530iA V8 touring
          E36 316i
          E34 535i
          E30 316i

          Comment

          • beemerfanatic
            BTCF Member
            • Feb 2010
            • 232
            • Oulu

            #20
            paljonko

            tuo odysseyn akku antaa ambeereja ja onko sit miten varma toiminta? alkaa ollee rahat aika tiukilla
            E28 520i

            Ex: E30 318, E34 525i, E36 323i, E30 316i, E46 320d, E39 530dA, E36 320i, E91 320d.

            Comment

            • Aguél
              Bimmer Fanatic
              • May 2006
              • 513
              • Siuntio/Lohja

              #21
              Originally posted by beemerfanatic View Post
              tuo odysseyn akku antaa ambeereja ja onko sit miten varma toiminta? alkaa ollee rahat aika tiukilla
              Hetkellinen
              käynnistysvirta
              ( 5 sekunttia )
              680 A

              Hetkellinen
              käynnistysvirta
              ( 10 sekunttia )
              595 A

              Hetkellinen
              käynnistysvirta
              ( 20 sekunttia )
              525 A

              Kylmäkäyn-
              nistysvirta
              ( CCA )
              220 A

              Oikosulku
              virta
              yli 1800 A

              Käyttö-
              jännite
              12V

              Kapasiteetti
              17Ah
              325i Coupe
              Ex BMW:t
              E34 530iA V8 touring
              E36 316i
              E34 535i
              E30 316i

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎