1-din soitin menee ihan heittämällä ja kehys siihen esim Autostudiolta parisen kymppiä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 -00 kasetti+navin korvaaminen , nyt kuvia
Collapse
X
-
Kiinnostus heräsi, laita kuvia tähän topiciin tai lähetä privana....
Teetkö pelkän etulevyn, vai koko setin pohjakoteloineen päivineen..?
Originally posted by Hyppyri View PostItse olen 2-din sovitetta rakentamassa ja hyvällä mallilla on. Jos kiinnostusta löytyy niin noita olis tarkotus tehdä pari lisää :think
Comment
-
-
Itse tilasin janus-designiltä asennussarjan suolaiseen 155e hintaan.. Toki asennus oli suht helppo (huonolla dremel kopiolla toki aikaa meni 4h kaikkinensa) mutta ulkonäkö hyvä ja soitin istuu todella hienosti kojelautaan! Itsellä Alpine IVA-W505 + dps prossu kyljessä.. vielä navi palikka kiinni niin viihdekeskus on sen osalta valmis
Ei tuollainen kehikko ole aivan mahdoton itse rakennella ja tuossa januksen paketissakin hinnassa ilmaa todella paljon mutta taasen viimeistely jälki ja asennus helppous oli tuon sarjan puolellaTuosta autostudion paketista ei ole mitään käryä millainen on, luultavasti saman tyylinen kuin tuo janus-designin...
Ja tuosta 2-din asennuksesta e39 kojelautaan on hyvä topic missä näkyy tuon janus design kehyksen asennusAjaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
-
Tuo Januskin on kanssa harkinnassa... Onko sulla rattinappulatkin toiminnassa uuden systeemin kanssa? Tuokin ominaisuus olisi mukava säilyttää.... Itse olen harkinnut 2din-soitinta naviominaisuuden kera.. Toisaalta voisi ehkä pitää kaksi asiaa erillään, jos sattuisi vain toinen hajoamaan, eikä molemmat kerralla..
Originally posted by Boiga View PostItse tilasin janus-designiltä asennussarjan suolaiseen 155e hintaan.. Toki asennus oli suht helppo (huonolla dremel kopiolla toki aikaa meni 4h kaikkinensa) mutta ulkonäkö hyvä ja soitin istuu todella hienosti kojelautaan! Itsellä Alpine IVA-W505 + dps prossu kyljessä.. vielä navi palikka kiinni niin viihdekeskus on sen osalta valmis
Ei tuollainen kehikko ole aivan mahdoton itse rakennella ja tuossa januksen paketissakin hinnassa ilmaa todella paljon mutta taasen viimeistely jälki ja asennus helppous oli tuon sarjan puolellaTuosta autostudion paketista ei ole mitään käryä millainen on, luultavasti saman tyylinen kuin tuo janus-designin...
Ja tuosta 2-din asennuksesta e39 kojelautaan on hyvä topic missä näkyy tuon janus design kehyksen asennus
Comment
-
-
Juu ostin www.erikoisvaruste.fi sivuston kautta adapterin rattinappien toimintaan saamiseksiAivan asiallinen systeemi toi on loppujen lopuksi
Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
Comment