Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dls mw10

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nikkis1
    Bimmer Rookie
    • Dec 2003
    • 74
    • Raahe

Dls mw10

Millainen kotelo ja litra koko on passeli tolle subille.
    Itse ajattelin tehdä refleksin. Kokemuksia onko kellään. Tulossa e30 konttiin.
  • pyroz
    BTCF Member
    • Nov 2002
    • 6750
    • PK-seutu

:google

Google, myyjä, maahantuoja ja ennenkaikkea mukana tulevat ohjeet kertovat kotelosuositukset.

http://www.dls.se Tuolta löytyy ainakin PDF-dokkarit kaiuttimille.
    S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

Comment

• 0u†Law
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2003
      • 944

Hmm, pieni ristiriita... Pyroz, eikös sulla ole MW12 suljetussa kotelossa? Ja valmistaja nimenomaan suosittelee että suljettua EI käytettäisi. :roll:
      ????????????????????

Comment

• pyroz
        BTCF Member
        • Nov 2002
        • 6750
        • PK-seutu

Originally posted by 0u†Law
        Hmm, pieni ristiriita... Pyroz, eikös sulla ole MW12 suljetussa kotelossa? Ja valmistaja nimenomaan suosittelee että suljettua EI käytettäisi. :roll:
        Niin ristiriita mun käyttämän ja valmistajan suositteleman kotelon välillä on, mutta jokainen tekee niinkuin parhaimmaksi näkee. Ja jos totta puhutaan, niin subiosasto ei toimi ihan haluamallani tavalla.

Comment

• 0u†Law
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2003
          • 944

Ei, vaan ristiriita siinä, että suosittelit kysyjää kääntymään "virallisten" tietojen puoleen, vaikka itse guruna olet päätynyt toisenlaiseen ratkaisuun. Katos ku luulin, että olit saanut MW:n soimaan suljetussa kotelossa paremmin kuin tehtaan ohjeiden mukaisissa koteloissa. Mutta et siis päätynytkään suljettuun koteloon paremman äänen takia?
          ????????????????????

Comment

• pyroz
            BTCF Member
            • Nov 2002
            • 6750
            • PK-seutu

Originally posted by 0u†Law
            Ei, vaan ristiriita siinä, että suosittelit kysyjää kääntymään "virallisten" tietojen puoleen, vaikka itse guruna olet päätynyt toisenlaiseen ratkaisuun. Katos ku luulin, että olit saanut MW:n soimaan suljetussa kotelossa paremmin kuin tehtaan ohjeiden mukaisissa koteloissa. Mutta et siis päätynytkään suljettuun koteloon paremman äänen takia?
            En sanoisi kyllä itseäni guruksi

"virallisten" ohjeiden mukaan ei pitäisi koskaan mennä metsään. En itse ole edes kokeillut refleksikoteloa omassa järjestelmässä. Olen ollut tyytyväinen suljetun soundiin, enkä viitsinyt kesken kisakauden alkaa tekemään koko takakontin asennuksia uudestaan, vaikka ehkä se olis kannattanut. En tiedä.

Comment

• bmw harrastelija
              BTCF Member
              • Oct 2004
              • 758
              • -

Riippuu mistä tykkää, 18-17litraa sulettu 8) Ei subi voi paremmin enää soida ja mw12 on ihan jotakin muuta... :wink:
              thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
              Alex von Falkenhausen

Comment

• KLoO
                Bimmer Rookie
                • Jan 2004
                • 165
                • Keski-Suomi

Minulla oli tuo MW12 28L suljetussa. Aika tunkkainen soundi ja jännä yläbasson korostuma. Sit tein DLSn oman refleksiputken. Alkoi "läiskiä" esim. mättömusiikissa aika asiallisesti. Vielä kun sais enemmän voimaa...

Nuo on kyllä erinomaisia subeja!

Comment

• bmw harrastelija
                  BTCF Member
                  • Oct 2004
                  • 758
                  • -

Saa siitä voimaaki, kympilläki saa ihan varmasti tarpeeksi löylyä, jos vaa on tehoa tarjolla, eikä tarvi laadusta tinkiä...Tietenki siishen vaikuttaa automalli ja kaikki siihen sointiin. Oikea kotelohan selviää vaa kuuntelemalla :wink:
                  thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
                  Alex von Falkenhausen

Comment

• Nikkis1
                    Bimmer Rookie
                    • Dec 2003
                    • 74
                    • Raahe

Vahvarina käytän dls ca50. Subikanava ei anna ku 150w 4ohmiin, eli voimaa ei ole paljon tarjolla. :(

Comment

• bmw harrastelija
                      BTCF Member
                      • Oct 2004
                      • 758
                      • -

Ei ole, mutta kyllä se sievästi tuollaki soi...
                      Alex von Falkenhausen

Comment

• U. Turhapuro
                        Bimmer Enthusiast
                        • Nov 2002
                        • 1161

Originally posted by wechsleri
                        Minulla oli tuo MW12 28L suljetussa. Aika tunkkainen soundi ja jännä yläbasson korostuma. Sit tein DLSn oman refleksiputken. Alkoi "läiskiä" esim. mättömusiikissa aika asiallisesti. Vielä kun sais enemmän voimaa...

Nuo on kyllä erinomaisia subeja!
                        "Parhaitan" toimii toi MW12 35l refleksi ja Dls:n oma 75mm putki 16cm pitkänä (pituus ilman päitä)

Comment

Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎