Hmm, pieni ristiriita... Pyroz, eikös sulla ole MW12 suljetussa kotelossa? Ja valmistaja nimenomaan suosittelee että suljettua EI käytettäisi. :roll:
Niin ristiriita mun käyttämän ja valmistajan suositteleman kotelon välillä on, mutta jokainen tekee niinkuin parhaimmaksi näkee. Ja jos totta puhutaan, niin subiosasto ei toimi ihan haluamallani tavalla.
Ei, vaan ristiriita siinä, että suosittelit kysyjää kääntymään "virallisten" tietojen puoleen, vaikka itse guruna olet päätynyt toisenlaiseen ratkaisuun. Katos ku luulin, että olit saanut MW:n soimaan suljetussa kotelossa paremmin kuin tehtaan ohjeiden mukaisissa koteloissa. Mutta et siis päätynytkään suljettuun koteloon paremman äänen takia?
Ei, vaan ristiriita siinä, että suosittelit kysyjää kääntymään "virallisten" tietojen puoleen, vaikka itse guruna olet päätynyt toisenlaiseen ratkaisuun. Katos ku luulin, että olit saanut MW:n soimaan suljetussa kotelossa paremmin kuin tehtaan ohjeiden mukaisissa koteloissa. Mutta et siis päätynytkään suljettuun koteloon paremman äänen takia?
En sanoisi kyllä itseäni guruksi
"virallisten" ohjeiden mukaan ei pitäisi koskaan mennä metsään. En itse ole edes kokeillut refleksikoteloa omassa järjestelmässä. Olen ollut tyytyväinen suljetun soundiin, enkä viitsinyt kesken kisakauden alkaa tekemään koko takakontin asennuksia uudestaan, vaikka ehkä se olis kannattanut. En tiedä.
Minulla oli tuo MW12 28L suljetussa. Aika tunkkainen soundi ja jännä yläbasson korostuma. Sit tein DLSn oman refleksiputken. Alkoi "läiskiä" esim. mättömusiikissa aika asiallisesti. Vielä kun sais enemmän voimaa...
Saa siitä voimaaki, kympilläki saa ihan varmasti tarpeeksi löylyä, jos vaa on tehoa tarjolla, eikä tarvi laadusta tinkiä...Tietenki siishen vaikuttaa automalli ja kaikki siihen sointiin. Oikea kotelohan selviää vaa kuuntelemalla :wink:
thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
Alex von Falkenhausen
Minulla oli tuo MW12 28L suljetussa. Aika tunkkainen soundi ja jännä yläbasson korostuma. Sit tein DLSn oman refleksiputken. Alkoi "läiskiä" esim. mättömusiikissa aika asiallisesti. Vielä kun sais enemmän voimaa...
Nuo on kyllä erinomaisia subeja!
"Parhaitan" toimii toi MW12 35l refleksi ja Dls:n oma 75mm putki 16cm pitkänä (pituus ilman päitä)
Comment