oon kans miettiny et miten saisin hienosti laitettua 2x8" oviin... onkos toi oikein koteloitu ja millä toi on oves kiinni? joutuko ovipahvia terrorisoimaan pahoin?
Koteloitu, ja orggis kiinnityspisteistä kiinni ovessa.
oon kans miettiny et miten saisin hienosti laitettua 2x8" oviin... onkos toi oikein koteloitu ja millä toi on oves kiinni? joutuko ovipahvia terrorisoimaan pahoin?
Mä tykkään tuhdista miditoistosta, oli vaan aika haastava saada pysymään semi-OEM lookki 10" elementillä
Verhoiluttaa joskus sitten uusiksi kaikki ovet ym. mutta ensi alkuun saa laman merkeissä mennä noilla Tee-se-itse verhoiluilla.
Käyttöauto kun kyseessä kuitenkin.
mitä kautta ootte vetäny rca-piuhoja konttiin? jalkatilan listojen takana kun tulee pelti vastaan ja maton alta pujotteleminen ei kuulosta järin houkuttelevalta
Mä tykkään tuhdista miditoistosta, oli vaan aika haastava saada pysymään semi-OEM lookki 10" elementillä
Verhoiluttaa joskus sitten uusiksi kaikki ovet ym. mutta ensi alkuun saa laman merkeissä mennä noilla Tee-se-itse verhoiluilla.
täälä hetkellä väliaikainen koeasennus viulukotelo heitetty pois ja tilalle tehty asennuslevy 19mm mdf levystä,pitäs vaan kehittää vielä jokin parempi/tukevampi systeemi mutta sitten joskus kun on aikaa toi levy pultattu suoraan ovipeltiin kolmesta kohtaa,vähän ahdasta tuolla ovessa on mut kaikki mahdollista
noi pahvit ei oo kiinni ku repimällä ja parilla ruuvilla,kaiuttimiksi sinne käy mitkä tahansa itellä 6,5 erkkasatsi kiinni,noista valmiista koteloista ei mitään tietoa
Ite otin tuosta "viulukotelosta" koko takaseinän pois ja tungin oven täyteen Silent Coattia. Helposti paras satsaus ääneen tuo ovien vaimennus, 40€ levyä sitä 99€. Vielä pitäis kontti ja katto vaimennella.
Jatketaan tällä yleisellä btcf linjalla, haulla löytyisi tämäkin info
MUTTA sen verran voisin omalla linjalla lisätä jotta itsellä orkkis viulukotelossa kiinni DLS UP5i midit ja vakio diskantin tilalla peilikolmiossa res audion t-detectorit
Ovipahvi on kiinni kahdella ruuvilla, löytyy haulla tämäkin.. ja orkkis paikalle menee 58mm upotussyvyydellä oleva elementti ilman suurempia ongelmia. itse päädyin 5,25" kokoon (menee myös 6,5" jos tekee sovitelevyn viulukotelon tilalle), toki tuo alkuperäinen viulukotelo härpäke lähtee menemään kun on asennusalustana aika heikko kötöstys (soi toki paremmin uudella elementillä sekä puhkaistulla kotelolla kuin alkuperäinen). Ovet melkeen pakko vaimentaa jotta midin saa pauhaamaan sekä uusi asennusalusta, näillä eväillä pitäisi saada jopa etupää soimaan paremmin kuin originelli perus kakstie joka itseltänikin löytyi...
Ja en tiedä suomesta mitään valmista tekijää mutta onhan noita autohifi pajoja siellä täällä joten niistä kannattaa kysyä tarjousta jos omat taidot ei riitä ja haluaa jotain näyttävää :P
Miten ovipahvit irroitetaan ja millaiset erkat sopii vakio paikalle, siis millaisia olette käyttäneet, kokohan taitaa olla 5.25. Paljonko on kyseiselle kaijuttimelle tilaa, asennus syvyyttä tässä mietin..
Löytyykö mitään firmaa joka tekee valmiita ovikoteloita kyseiseen autoon.
noi pahvit ei oo kiinni ku repimällä ja parilla ruuvilla,kaiuttimiksi sinne käy mitkä tahansa itellä 6,5 erkkasatsi kiinni,noista valmiista koteloista ei mitään tietoa
Miten ovipahvit irroitetaan ja millaiset erkat sopii vakio paikalle, siis millaisia olette käyttäneet, kokohan taitaa olla 5.25. Paljonko on kyseiselle kaijuttimelle tilaa, asennus syvyyttä tässä mietin..
Löytyykö mitään firmaa joka tekee valmiita ovikoteloita kyseiseen autoon.
Leave a comment: