Jos sitä soitinta epäilet niin kokeile toisella soittimella sitä. Ei tarvitse olla kummoinen soitin kuhan se on kunnossa niin saat tietää että onko se edes vika soittimessa. Itse kyllä epäilen että vika on jossain muualla ku soittimessa. Esim. vahvari osastolla tai piuhoissa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Auttakaa hifi-vammaista, musiikkilaitteisto-kysymys
Collapse
X
-
Siis mulla on level-säädin ja se on nupit kaakossa eli 0.3v, minimi on 8vInstagram-galleriani (Jax_KiBez)
Youtube-kanavani (Jax_KiBez)
Comment
-
-
jos sulla on subbari otettu front lähdöistä, niin kokeile laittaa lähtemään takakajareiden lähdöstä. kato myös että miten ne säädöt on soittimella.
onhan siinä vinha perä että joku vanha iänikunen soitin vs. joku 2005 mallin alpine vaikkapa, onhan linjalähtöjen volttiero niin suuri että tuntus olevan vaikutusta.
tuo sun vahvistin on RMS power 4 x 75 / 2 x 210W into 4 ohms
elikkäs ihan perus pikkupaukutteluun soppeli, 210w rms kuitenkin, mutta ei tietenkään mikään isojen bassojen tuottoon tarkoitettu.
jos haluat vähän isommin bassoa, niin suosittelen vähintään 350w rms 4ohm päätteitä.BMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014
BMW CRUISE BIKE 2017
TREK POWERFLY 4 2021
@kukisenjussi instagram
Comment
-
-
Originally posted by Jax_KiBez View PostSiis mulla on level-säädin ja se on nupit kaakossa eli 0.3v, minimi on 8v
Comment
-
-
Tämä on sitten täyttä mututietoa, että korjatkaa, jos olen väärässä.
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin threadin aloittajan soittimessa on siis vain linjalähdöt etu- ja takakaiuttimille? Nykyään taitaa uudemmissa soittimissa olla tapana, että jos niissä on vain yksi linjalähtö, niin se on subbarille. Jos kolme linjalähtöä, niin silloin etu + taka + subi, tai kuten veljeni autoon toteutin, etu + taka, kytkettiin nelikanavaiseen vahvariin siten, että se hoiti aktiivista etupäätä, eli siis diskantteja ja keskiääniä. Subilähdöstä lähti erikseen rca subivahvarille. Lisäksi tuossa subitason lähdössä on erikseen tasonsäätö, jota ei kai? ole noissa etu- ja takapään lähdöissä.
Joka tapauksessa, jos kaikki signaalit on otettu niistä soittimen rca-lähdöistä, niin silloin voi käytännössä kytkeä sen soittimen oman sisäisen vahvistimen kokonaan pois päältä. Tällöin signaalit kulkevat linjatasoisoisina erillisille vahvistimille, eikä ohjelmalähteen sisäisen vahvistimen tehot vaikuta pätkääkään käytännön tehoihin.
Ja näköjään Powersetin sivuilla on paljon hyödyllistä tietoutta hifilaitteiston rakentajalle, kuten juuri tähän aiheeseen liittyvä ohje: KLIK.Last edited by Ramzez; 22-11-2011, 22:55.
Comment
-
Comment