tuolta on tilattu ja tuli viikossa. Ei ongelmia.
Maksu postista noudettaessa joten ei riskiä ainakaan luottokortin numeroiden suhteen. Voin suositella lämpimasti.
Sama homma, en voi kun suositella kyseistä firmaa.
tuolta on tilattu ja tuli viikossa. Ei ongelmia.
Maksu postista noudettaessa joten ei riskiä ainakaan luottokortin numeroiden suhteen. Voin suositella lämpimasti.
ei aina halvin ja autohifivalikoima hiukka pieni, mutta kannattaa tarkistaa, jotkut merkit suht halpoja (esim. www.idealo.de vertailun kautta voi tarkistaa hintatason). Täytyy suositella kun olen tilannut sieltä vuosien mittaan digikameraa, videokameraa, autosoitinta yms ja kaikki tullut luotettavasti ja palvelu pelannut.
Kannattaa aina muuten tarkistaa milloin tavara on saatavilla, Saksan liikkeethän pistää hinnat nettiin vaikka tavaran valmistaja on suunnilleen vasta pistämässä kokoamislinjaa pystyyn. Esim. Technikdirektillä tuo "neuheit" tarkoittaa yleensä liiankin uutta mallia... No, ainakin saa uuden lelun ennen muita!
www.digitalo.de
Joskus kaveri tilaillu Carstereocomponentsista, mut digitalosta on nyt tullu tilailtua, kun sieltä löytyy monenlaista tavaraa ja tähän mennessä ollut vain hyviä kokemuksia. Taitaa olla halvemmallakin kuin tuolla carster:ssa
Tilasin Pioneer DEH-5630MP soittimen 9.11.04. Sain tilausvahvistuksen saman tien joka sisälsi lasku. Laskun maksoin 10.11. 18.11.04 sain viestin että tuote on lähetetty. 23.11 saapui postin saapumisilmoitus. Soitin oli 168€ ja postikulut 20€.
Täältä olen itse katsellut. En tosin ole koskaan mitään tilannut joten siitä puolesta en osaa sanoa mitään. Valikoima on mielestäni kuitenkin varsin laaja. www.bigdogaudio.de
Leave a comment: