Originally posted by Tipe
View Post
Auto hifiä saksasta
Collapse
X
-
Ei sanoneet. Tiedustelin vain toimitusta, kun ei suomea enään listassa ollut. Vastasivat vain, ettei tänne enään toimiteta.
-
Mitäs niitä sitten niitä kauppoja olisi mitkä lähettäisivät?
Mielellään postiennakolla
Leave a comment:
-
Joku ketä tuolta caraudio24.de:stä on tilannut niin voisiko kertoa paljonko tulee postikuluja:think Ja mikäs tuohon maahan sitten laitetaan kun Suomi listalta puuttuu
Leave a comment:
-
Tuolta on katellut tuotteet ja nyt nopeasti laskin että oisinkos kolmesta eri firmasta tilannut tavarat maksamalla etukäteen, kuitenkin sähköpostillavarmistaen ensin tuotteen saatavuuden ja sen että firma pystyy myymään ilman VAT:ia eli veroa..
homma on pelannut muuten mutta toimitusaika on ollut 3-4vkoa
muutamia hintoja postikuluineen:
Helix Dark Blue 1000.2 = 349€
pioneer deh-p80mp = 300€ joskus 2005vuonna muistaakseni..
Leave a comment:
-
minkä oot laittanu maaksi kun oot tilannu caraudio24.de :stä kun siellä mihin laitetaan henkilötiedot siellä listatalla ei ole suomea ??Last edited by Bimmer520i; 10-02-2007, 15:45.
Leave a comment:
-
http://www.caraudio24.de/[/quote]
on tullut tilattua tuolta 3 eri kertaan ja joka kerta on tavara ollut sellaista
niinkuin pitänytkin ja tullut parissa viikossa. Viimeksi isommassa tilauksessa
kesti kylläkin 3 viikkoa mutta saatiin tuntuva alennus kaikista tuotteista joten hyvin homma on pelannut
Ja tuossa on ollut myös se plussaa että on voinut tilata tavaraa maksamatta etukäteen sinne saksanmaalle mitään. Sitte kun tavara on suomessa niin kuljetusfirmasta soitetaan ja ne laittaa sähköpostia että niille pitää maksaa se summa ennen kuin he lähtevät tuomaan pakettia perille.
Last edited by Hitec; 24-01-2007, 11:14.
Leave a comment:
-
Jes! Tänään klo 13.00 tuli paketti hellässä DHL:n huostassaOriginally posted by Pekkiz View PostOli ne sieltä ilmeisesti 12.1 lähettäneet sen paketin... Katsotaan jos ensi viikolla tulisi.. Muuten tuntuu ihan nopealta kaupalta tuo csmusiksysteme, ainakin hyvin edullisia pakettitarjouksia
Nopea ja luotettava pulju siis!
Leave a comment:
-
Juurikin noin laitoin ja silti noita kuluja meni. Ekalla kerralla oli siis kohta 1. Maksumääräys ja kohta 2. Oman pankin kulut, jolloin meni Nordealle joku osuus ja siitä maksetusta summasta lähti about 5€ Saksan päähän. Tokalla kerralla (jouduin siis maksamaan lisää, koska Sakujen pankki vei rahaa ja niillä oli viel joku vero noussu vuoden alussa) kohta 1. Maksumääräys ja kohta 2. Kaikki kulut, koska en viittiny ottaa enää sitä riskiä, et saksalaiset ottaa taas välistä...Originally posted by Robi View PostEli kohta 1. Maksumääräys...se ilmainen vaihtoehto. Pikamaksun jos siihen laittaa niin sitten maksaa.
Kohta 2. Ehdottomasti ruksi kohdassa Oman pankin kulut (SHA) (Nordea ei ota EU tilisiirrosta maksua nettipankin kautta)
Jos ruksaa Kaikki kulut (OUR/In Full) niin silloin Nordea veloittaa 20€ maksusta ja mahdollisesti lisäksi vielä erotuksen jos vastaanottajapankissa on ollut korkeammat kulut.
Eli kun ruksit on kuvan mukaan niin maksusta ei peritä kuluja.
En tiä miks mulle kävi näin, mutta pankkikuluja meni. Ehkä ne ei vaan tykkää mun naamasta
Leave a comment:
-
Olet ilmeisesti laittanut ruksit väärään paikkaan kun olet tehnyt sitä maksua.Originally posted by Camo View PostNo kyllä niillä nyt vaan naytti menevän. Minkä mä sille voin jos täällä porukka väittää ettei menis maksua, mutta ku ite makselin niin kyllä noita kuluja näytti menevän. Eikä ainoastaan Nordean kulut vaan velottivat tuosta maksetusta summasta pois myös Saksan pankin kulut.
Seuraavassa kuvassa merkitty kuinka ruksit pitää olla kun tekee maksun esim Saksaan.

Eli kohta 1. Maksumääräys...se ilmainen vaihtoehto. Pikamaksun jos siihen laittaa niin sitten maksaa.
Kohta 2. Ehdottomasti ruksi kohdassa Oman pankin kulut (SHA) (Nordea ei ota EU tilisiirrosta maksua nettipankin kautta)
Jos ruksaa Kaikki kulut (OUR/In Full) niin silloin Nordea veloittaa 20€ maksusta ja mahdollisesti lisäksi vielä erotuksen jos vastaanottajapankissa on ollut korkeammat kulut.
Eli kun ruksit on kuvan mukaan niin maksusta ei peritä kuluja.
Leave a comment:
-
Originally posted by an13 View PostNäköjään Nordean hinnastoa nopeasti selaamalla vaikuttaisi että he tosiaan perivät tuosta maksun. Esim Osuuspankki ei peri. Tämä tietenkään ei tarkoita, että se olisi parempi pankki, kai ne rahastaa jossain muussa. Oletin vain väärin, että tuommoinen olisi maksuton muuallakin.No kyllä niillä nyt vaan naytti menevän. Minkä mä sille voin jos täällä porukka väittää ettei menis maksua, mutta ku ite makselin niin kyllä noita kuluja näytti menevän. Eikä ainoastaan Nordean kulut vaan velottivat tuosta maksetusta summasta pois myös Saksan pankin kulut.Originally posted by Robi View PostEi Nordealla mene EU tilisiirrosta senttiäkään...tällä hetkellä olen tehnyt 90 EU tilisiirtoa sekä Nordeasta ja Osuuspankista eikä niistä ole mennyt mitään kuluja.
Ja jottei menisi aivan OT:ksi niin kannattaa katsoa myös Pixmaniasta noita tuotteita. Itse olen tuolta ostellut autosoitinta, digikameraa, kannettavaa 100Gb kovalevya yms. aina toiminut moitteettomasti maksu ja toimitus
Leave a comment:
-
Jep, pakko tunnustaa tyhmyyteni. En ole koskaan kuullut tollasesta.Originally posted by Camo View PostMikähän pankki sit ois parempi ku Nordea?
Takuuongelmista on kaikenlaista juttua liikkeellä joo. Viimeksi tilatessa tuli ostettua Sony, Philips ja Marantz -merkkisiä vehkeitä. Kaikissa oli EU-takuulappu mukana, Marantzin takuu on voimassa koko maailmassa. Philipseistä molemmat ovat käyneet huollossa ilman ongelmia. Kunhan näyttää kuitin mistä selviää ostopäivä. Eli ainakaan mulla ei ole ollut ongelmia.Originally posted by aaronp View PostItse olen tilannut aika paljon kaikenmaailman hifiä ulkomailta, ja tilaan tulevaisuudessakin, koska ainakaan minun tiedossani ei vielä ole yhtäkään suomalaista yritystä joka tarjoaisi tuotteita samalla valikoimalla/toimitusajoilla/hinnoilla. Luottokortti on kyllä täysin ehdoton tohon verkosta ostamiseen, koska se näkyy myyjällä heti joten ei tarvitse odottaa sitä 4-5 pankkipäivää... En myöskään 100% leimaisi ulkomaalaisia firmoja sillä iänikuisella kommentilla että " takuuasiat järjestyy helposti kun ostat suomesta!" Ulkomailta ostettaessa kannattaa vähän miettiä sitä ostopaikkaakin ja järkeä käyttämällä löytää kyllä varmasti hyvän firman joka hoitaa nuokin asiat fiksusti.
...
Leave a comment:
-
Näköjään Nordean hinnastoa nopeasti selaamalla vaikuttaisi että he tosiaan perivät tuosta maksun. Esim Osuuspankki ei peri. Tämä tietenkään ei tarkoita, että se olisi parempi pankki, kai ne rahastaa jossain muussa. Oletin vain väärin, että tuommoinen olisi maksuton muuallakin.Originally posted by Camo View PostMikähän pankki sit ois parempi ku Nordea?
Leave a comment:
Leave a comment: