Announcement

Collapse
No announcement yet.

BM24 radion korjaus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kyf
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2004
    • 203
    • Kangasala

    #16
    No niin,teinpä itse omasta bm-24:sta,eli sulattelin kolvilla alemmasta kuvalinkistä kaikki ympyröidyt juotokset,siinä se vika oli,ny toiminnu ongelmitta 2 viikkoa. KIITOS PALJON VINKISTÄ.






    Originally posted by O.K. View Post
    Nuo plus tuolta kuvan ylälaidasta vielä yksi kohta. Se tekee siitä hankalan, kun tuo on aika jäykkä taivuteltava tuossa suunnassa. Itse taisin irrottaa noista levyn kiinnityskohdista sen sivulla olevan ja pari pitkittäistä kokonaan ja seuraavaan riitti kun sai hiukan ylöspäin, niin sai sitten taitettua tuon levyn sivuun eikä tarvinnut sitä kokonaan irrottaa. Tuon johtoliitoshomman kuulin alun perin foorumilaiselta kun juttelin, joten ainakin myös jossakin toisessa tapauksessa vika on ollut juuri niissä johtoliitoksen pinnien juotoksissa.

    Googlen kuvahaulla löytyi vielä pari ehdokasta lisää juotettavaksi (ja topic, jos joku osaa hollantia: http://forum.bmwfan.nl/viewtopic.php?f=2&t=24955), kun yritin etsiä sopivaa kuvaa tuosta metallilevystä. Jos siis tuo johtoliitoksen kolvaus auta.

    Comment

    • Bastarda
      Bimmer Rookie
      • Aug 2010
      • 158
      • Tampere

      #17
      Vanha topic mutta tietäääkö joku joka osaa korjata näitä? Ite en viitti lähtee juottaan näitä
      -13 F11 535d xDrive

      Comment

      • MNi
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2008
        • 3142
        • Tampere

        #18
        Sercap.fi, autoelektro.fi, foorumilla ainakin buksin-1 ja muistaakseni Rahu.

        Muutoin olen sitä mieltä että MS Comic Sans pitää viedä saunan taakse.
        Last edited by MNi; 02-10-2014, 01:24.

        Comment

        • jaki
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2003
          • 2971
          • Uusimaa

          #19
          Originally posted by MNi View Post
          Autorepair.fi ja sercap.fi, foorumilla ainakin buksin-1 ja muistaakseni Rahu.

          Muutoin olen sitä mieltä että MS Comic Sans pitää viedä saunan taakse.
          Voin ninäkin noita korjailla.
          BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

          Comment

          • ritariässä
            BTCF Member
            • Jan 2006
            • 3345
            • Raisio

            #20
            Korjaako joku vielä näitä vai roskiin ja uudempi BM54 adapterijohdon kanssa tilalle.

            Lähtee päälle ( radio ) kun huvittaa, joskus 15sek viiveellä, toisinaan kestää 5-10min. Näytössä navi ym toimii ookoosti, mutta radio mykkä ja valo ei syty vasemman katkaisimet viereen.

            Johdon ja sulakkeen irroituksen jälkeen toimi muutamat käynnistelyt ok, mutta palautui samaan viipyilevän koodiin saman päivän aikana.

            Edit, taas tuntuu toimivan kuten kuuluu.
            Last edited by ritariässä; 24-07-2023, 15:23.
            E39&E93

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎