Palataampa pienen tauon jälkeen aiheeseen, eli onko bemarin omaan navi-systeemin tällä hetkellä suomen kattavista kartoista paras toi bmw 2005-2 vai onko kenties karttakeskukseen jo tullut saataville se vdo:n kartta mikä piti tulla kesä-heinäkuussa ja jos jollain on kokemusta ni onko se esim parempi ku toi bmw 2005-2. Näkyykö muuten tossa bmw 2005-2 esim jyväskylä ja siitä hieman pohjoisemmat alueet jo selvästi.? Autona ois 330xi -02 ja pitäs tohon navihässäkkään saada pikaisesti joku kartta, mielellään sellainen mikä kattaisi parhaiten tarjolla olevista tämän meidän koto suomen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mikä paras navi-CD pohjoismaihin/Suomeen?
Collapse
X
-
Originally posted by Oliver_Onnistuukos sen poltto, korvasuta vastaan tietenkin, vai onko se jotenkin polttosuojattu? Olisin kovin kiinnostunut saamaan ton 2005-2 mut ei viittis siitä sitä reipasta 200 euroo maksaa.
Niin ja siihe alkuperäiseen kysymykseen: Kilpisjärvi - Ylläs - Kolari (siis paikkakunta) -välillä tuli testattua ja "kaikki" tiet löytyivät, tosin aika usein täti hiljeni mutta viiva jäi karttaan, ja kyseessä siis 2005-2.Last edited by Magic530dAT; 30-06-2005, 19:27.E93 330d -09
F11 M550d Touring -12
E61 LCI 530xDA Touring -07
E39 LCI 530DA Touring -01
Comment
-
-
Pistetäämpäs vielä semmonen kysymys, että osaisiko kukaan fiksu kertoa, että onkohan toi mun navi hässäkkä se versio missä toimisi myös ne dvd pohjaset karttaohjelmat. Eli näkeekö sen mallin jostain ni tietäs sit et toimiiko siinä noi dvd lätyt. Niin ja auto oli e46 330 -02, facelift mallia.
Comment
-
-
Originally posted by Oliver_Pistetäämpäs vielä semmonen kysymys, että osaisiko kukaan fiksu kertoa, että onkohan toi mun navi hässäkkä se versio missä toimisi myös ne dvd pohjaset karttaohjelmat. Eli näkeekö sen mallin jostain ni tietäs sit et toimiiko siinä noi dvd lätyt. Niin ja auto oli e46 330 -02, facelift mallia.
Comment
-
-
Originally posted by overboostNavin master-yksikössä(siis siinä minne levy laitetaan) lukee päällä DVD.
Comment
-
-
Onko ideoita?Mulla on toi hempeä ystävällinen naisääni jäänyt hiljaiseksi aika useinkin. Kenties softanpäivitys paikallaan?!
2-2005 kattaa Etelä-Suomen aika hyvinkin vaikka ei ehkä aina valitse niitä reittejä joita itse ajaisi. Säätöjä sen suhteen löytyy tietysti settingeissäkin. Sellaisia teitä jotka ovat aika uusiakin löytyy mikä yllätti positiivisesti.
Turussa ja Helsingissä on tullu käytettyä paljonkin, ihan huvikseen ja myös tarpeen takia.
Ja toistan itseäni sanomalla että harkitkaa kuitenkin Ebay -ostosta virallisen tien sijaan koska sen ylimääräisen 200 euroa voi käyttää moneen järkevämpäänkin, kuten kesäkissojen jahtaamiseen.BMW Individual
Comment
-
-
Originally posted by E46DieselOnko ideoita?Mulla on toi hempeä ystävällinen naisääni jäänyt hiljaiseksi aika useinkin. Kenties softanpäivitys paikallaan?!
Comment
-
-
Originally posted by E46DieselKatsoskun tiet jotka ovat "puhuneet" aikaisemmin ovat nyt mykkiä! Ei aina mutta useasti.
Comment
-
-
Originally posted by overboostMulla alko päivityksen jälkeen tekemään tota. Aikaisemmin kyllä kertoili reittiä paljon kauemmin! Haluaisin kokeilla vanhalla softalla, mutta vielä en ole löytänyt. Mulla on mk1. En tajunnu kattoo ennen päivitystä, mikä oli softaversio. Vanhalla softalla ei voinut vaihtaa näytön väriä, nyt voi.
Mk2 on omassa E38:ssa ja softaa ei ole päivitetty kai kertakaan koska siinä on juuri se mitä siinä vm:ssa yleensä on, en nyt muista kirjainyhdistelmää.Olisko ollu V15 2-1/50 tai jotain siihen suuntaan?!
Ihmetyttää vaan kun aikaisemmin puhuttiin ja muutamassa viikossa olen saanut mykkäkoulua, ihan kun sitä ei kotonakin saisi ihan tarpeeksi.BMW Individual
Comment
-
-
sain nyt itsekin hommattua tuon uusimman BMW:n oman kartan (Ebaysta halvalla tietenkin). Täällä Oulunsalossa sama homma kuin muillakin eli vaikka tie näkyy kartalla ja reitti on piirretty kyseiselle tielle tulee viesti että " you are not in digitized road" ja teksti "correct destination guidance not possible" teksti ilmestyy ruudulle. Se tekee hommasta kumman että navi kuitenkin tietää tien nimen missä ollaan menossa. Ja tuo em teksti on ruudulla vaikka olisi pelkkä kartta näytöllä ilman opastusta minnekään.
Comment
-
Comment