Jep jospa se siitä. ; B
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vahvistin asiaa.
Collapse
X
-
Joo. Kyllä mä aika tarkkaan kattelin. Yläpuolelta kytkintä ei ainakaan löydy, kun otin päälly kuorenkin auki. Pohajssa on pieniä aukkoja, mutta niisät ei oikeestaan näy muuta kuin joitain komponentteja, tai sit ovat jäähdytysaukkoja esim. transistoreille. Sivuissa ei myöskään ole mitään sinnepäin viittaavia koloja.
Eli mun pitäis bmw harrastelija löytää sellainen kytkin, jolla tuon soittimen saa ns.verkkotilaan, jolloin pystyy säätämään nuo suodatuksetkin paljon tarkemmin kuin tuossa normaali tilassa.
Hehe. bmw harrastelija mistä saisit halvemmalla ; )
Saksassa on aikalailla tuohon hintaan ja postikulut päälle, niin tuo lähtee oikeestaan samaan hintaan.ex. 316 E36 -96
ex. 316 E30 -89
325i E92 -07
Comment
-
-
En mä tässä muuten olisi luovuttamassa, mutta kun ensinnäkään manuska ei anna mitään apuja, joten se jo kertoo aika paljolti, että sieltä ei sellaista löydy. Valikoista sitä ei pysty säätään, ne olen käyny kyllä läpi niin normaali kuin myös ne lisävalikot, joita saa kun soitin on sammuksissa.
Ja eihän se ny kun jos ei kerran oikeen kukaan osaa sanoa, enkä itsekkään saa suodatuksia toimimaan niin myy ton pois jä yrittää ehtiä sen Euroopan version ja vielä mieluiten samaan hintaan kuin tuon amerikan mallinkin.
Pitää tässä pistää kyselyä vielä joillekki toisille foorumeille, jos sieltä löytys infoa, tai tietysti jos kehtais kysäistä suoraan pioneerin maahantuojalta, vaikka eivät hekään välttämättä tiedä edes, että sellainen kytkin voisi olla olemassa : )ex. 316 E36 -96
ex. 316 E30 -89
325i E92 -07
Comment
-
Comment