Originally posted by Leka
e34 vakiopaikat vielä kerran...
Collapse
X
-
Minulla on kuvien mukaisesti (kuskin puoli):Originally posted by LekaMulla on jakosuotimet kickpaneleiden takana siellä kotelossa, ei kajarin kohdalla vaan edempänä ja hyvin mahtuu. Hyvin ne piuhatkin sieltä mahtuu kun vähän purkaa kojelaudan paneeleita edestä.
Aalto University, Finland is a new multidisciplinary science and art community in the fields of science, business, and art and design.
Aalto University, Finland is a new multidisciplinary science and art community in the fields of science, business, and art and design.
Apumiehen puolella hieman eri lailla (kun se vahvistimelta tuleva määrämittaan leikattu johto oli kuitenkin liian lyhyt
)
Edit: mun kotisivuilta (http://www.hut.fi/~oskuk) löytyy juttu E34:n perushifistyksestä. Jos vaikka olisi apua.Last edited by O.K.; 05-01-2005, 16:17.Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon, E34 525i
Comment
-
Jep, niinpä mahtuivatkin, kiitos vinkeistä! Itse olen täysonneton näissä(kin) hommissa, mutta onneksi oli kaveri mukana avustamassa. Nyt on Focalin Access 130A 5,25" erillissarja edessä ja soi ihan kohtalaisesti.Originally posted by LekaMulla on jakosuotimet kickpaneleiden takana siellä kotelossa, ei kajarin kohdalla vaan edempänä ja hyvin mahtuu. Hyvin ne piuhatkin sieltä mahtuu kun vähän purkaa kojelaudan paneeleita edestä.
2013 F31 328i
Comment
-
Hommasin tänään DLS:n MS6 paketin.
Lisäksi purkamolta noudettu dissekotelot, joihin diskantit menee aika mukavasti. Jätin diskanttien "muovisuojat" paikalleen ja liimasin elementit niistä koteloihin.
Comment
Comment