Mulla on jakosuotimet kickpaneleiden takana siellä kotelossa, ei kajarin kohdalla vaan edempänä ja hyvin mahtuu. Hyvin ne piuhatkin sieltä mahtuu kun vähän purkaa kojelaudan paneeleita edestä.
Näin on, hanskalokeron takaa tai sieltä sivusta menee nätisti vaikka käsi sinne koelaudan ritilälle
Mulla on jakosuotimet kickpaneleiden takana siellä kotelossa, ei kajarin kohdalla vaan edempänä ja hyvin mahtuu. Hyvin ne piuhatkin sieltä mahtuu kun vähän purkaa kojelaudan paneeleita edestä.
Jep, niinpä mahtuivatkin, kiitos vinkeistä! Itse olen täysonneton näissä(kin) hommissa, mutta onneksi oli kaveri mukana avustamassa. Nyt on Focalin Access 130A 5,25" erillissarja edessä ja soi ihan kohtalaisesti.
Lisäksi purkamolta noudettu dissekotelot, joihin diskantit menee aika mukavasti. Jätin diskanttien "muovisuojat" paikalleen ja liimasin elementit niistä koteloihin.
Miten tuollainen 6.5 tuuman elementti kannattaisi kiinnittää kickpaneeliin orkkiskaiuttimen tilalle?
Peltiin vaiko siihen muovipaneeliin?
Entä, oletteko jotenkin muokanneet sitä muovipaneelia isompia kaiuttimia varten?
Comment