MKIII navilaskuri rikki?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• BeamR
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Riippuu muuten softasta tuo nopeus.
    Koita cdburnerxp:tä.
    kiitos, testataan, tämä softa ainakin antaa valita mode2:n, joka luetun perusteella pitäisi olla kriittinen asia poltossa.

Leave a comment:

• Muurahainen
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    aika paljon on erilaisia threadeja eri foorumeilla noista mkIII laskureista, ja monessa paikassa kehotetaan laittamaan softalevy sisään ja kädet kyynärpäitä ristiin ja toivomaan parasta jos se laskuri tilttaa.

Itsellä on vähän samanlainen haaste, että mkiii on tiltissä, antaa ulos vain vaaleanharmaata kuvaa eikä tunnistu lainkaan VM:llä (eli näyttöön ei tule lainkaan navigointi-valikkoa). Ottaa levyjä kiltisti sisään, eikä sylje niitä ulos, mutta ei ala kyllä softaakaan ajamaan sisään.

En osaa auttaa muuten kuin että image pitäisi ilmeisesti polttaa hemmetin hitaalla nopeudella (1x, 2x), ja haasteeksi tulee, että modernit DVD-polttavat osaa polttaa lähinnä 8x ja siitä nopeammin. Olen nyt kokeillut kahdella kannettavalla, yhdellä pöytäasemalla ja yhdellä ulkoisella asemalla, ja paras tulos on tullut 8 vuotta vanhalla pöytäasemalla, joka osasi polttaa 4x. Eikä auttanut...

En tiiä mistä kekkais tarpeeks vanhan polttavan että toi 1-2x onnais.
    Riippuu muuten softasta tuo nopeus.
    Koita cdburnerxp:tä.

Leave a comment:

• BeamR
    replied
    aika paljon on erilaisia threadeja eri foorumeilla noista mkIII laskureista, ja monessa paikassa kehotetaan laittamaan softalevy sisään ja kädet kyynärpäitä ristiin ja toivomaan parasta jos se laskuri tilttaa.

Itsellä on vähän samanlainen haaste, että mkiii on tiltissä, antaa ulos vain vaaleanharmaata kuvaa eikä tunnistu lainkaan VM:llä (eli näyttöön ei tule lainkaan navigointi-valikkoa). Ottaa levyjä kiltisti sisään, eikä sylje niitä ulos, mutta ei ala kyllä softaakaan ajamaan sisään.

En osaa auttaa muuten kuin että image pitäisi ilmeisesti polttaa hemmetin hitaalla nopeudella (1x, 2x), ja haasteeksi tulee, että modernit DVD-polttavat osaa polttaa lähinnä 8x ja siitä nopeammin. Olen nyt kokeillut kahdella kannettavalla, yhdellä pöytäasemalla ja yhdellä ulkoisella asemalla, ja paras tulos on tullut 8 vuotta vanhalla pöytäasemalla, joka osasi polttaa 4x. Eikä auttanut...

En tiiä mistä kekkais tarpeeks vanhan polttavan että toi 1-2x onnais.

Leave a comment:

• Arska123
    replied
    jep eli v22.1 ja v32 softalevyjä olen kokeillut. Siis poltettuja levyjä. Alkuperäistä ei ole eikä myöskään karttalevyä.

Leave a comment:

• BeamR
    replied
    Oletko siis yrittänyt päivittää softat ihan BMW softalevyllä, esim v22.1 tai v25? En nyt oikein ota tolkkua tuosta selvityskestäsi että mitä olet tehnyt ja mitä levyä nvailaskuri sylke ulos.

Leave a comment:

• Arska123
    replied
    Eikö kukaan osaa auttaa?

Leave a comment:

• Arska123
    started a topic MKIII navilaskuri rikki?

MKIII navilaskuri rikki?

Autossa siis MkIII laskuri ja olen nyt koittanut päivittää sen softaa kun häsläsin Inpalla ja kyselee nyt softa-levyä. Useampaa eri versiota olen kokeillut mutta aina vaan sylkee levyn ulos. Sylkeekö se sen koska ei ole toimiva levy vai onko se vaan rikki? Karttalevystä ei ole hajua kun ei tullut auton mukana.
Working...
X