siinä olisi keskuksen kamoihin suuntaa antavia hintoja :think
Missäs sulla se keskus on??
Aika läjä arvokkaita osia pelkän kompuran käynnistykseen ?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Mitäs haittaa siitä on että kompura on aina päällä? Ompahan aina ilmaa saatavilla kn tarvii ja jos mistään ei vuoda niin eihän sen pitäs keskellä yötä ruveta pyörimään.
Mitäs haittaa siitä on että kompura on aina päällä? Ompahan aina ilmaa saatavilla kn tarvii ja jos mistään ei vuoda niin eihän sen pitäs keskellä yötä ruveta pyörimään.
Mä tonne aikasemmin jo kirjotin että se vuotaa ja itse asiassa sen muistaa jättäneensä päälle kun se just yöllä alkaa käymään
Lisäksi kohtuu vanha kone ja on sijoitettuna asuinrakennukseen niin en ota riskiä että se palaa sinä aikana kun nukun
Kerran jäi päälle ja oli työpäivän aikana irronnu letku ni en tie kauanko oli ehtiny käymään mutta oli vetäny koko kopin harmaaksi.
Se on vielä tuossa kopissa sijoitettu hyllyn alle ja nurkan taakse niin se ei tavallaan kävele vastaankaan jotta muistaisi mutta tossa tallin valojen katkaisijan vieressä kun olisi
Punanen lamppu silmien korkeudella niin ehkä sen sitten muistais
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
Mä tonne aikasemmin jo kirjotin että se vuotaa ja itse asiassa sen muistaa jättäneensä päälle kun se just yöllä alkaa käymään
Lisäksi kohtuu vanha kone ja on sijoitettuna asuinrakennukseen niin en ota riskiä että se palaa sinä aikana kun nukun
Kerran jäi päälle ja oli työpäivän aikana irronnu letku ni en tie kauanko oli ehtiny käymään mutta oli vetäny koko kopin harmaaksi.
Se on vielä tuossa kopissa sijoitettu hyllyn alle ja nurkan taakse niin se ei tavallaan kävele vastaankaan jotta muistaisi mutta tossa tallin valojen katkaisijan vieressä kun olisi
Punanen lamppu silmien korkeudella niin ehkä sen sitten muistais
Helppo homma. Kompuran syötön kaapeliin pieni muovikotelo, koteloon kontaktori ja merkkivalollinen kytkin haluamaasi paikkaan, isoin homma on naputella mmj kotelon ja kytkimen väliin. pala kakkua.
Peto2:n selityksellä homma on sähkomiehelle selvä. Maallikolle ei varmaan kuvankaan jälkeen. 3 vaihetta, yksi kontaktori+kotelo, yksi ohjauskytkin+merkkivalo, kaapelia.
Kannattaa soitella sille sähkärille etukäteen niin se hommaa oikeat tarvikkeet kerralla ja luultavasti halvemmalla. Mietit vaan mihin haluat sen kytkimen.
Ei varsinaisesti rakentamista, mutta mistä olette hommanneet noita säilytyslokeroita, hyllyjä tms. kaikelle piensälälle ja tilpehöörille? Kannattaako noita katsella ebaysta vai onko hintataso sama Suomessa?
Tarvetta olisi tälläisille, mutta järeämmille. Mulla oli joskus tommonen missä peltinen runko ja jokaiselle laatikolle oli oma lokero jossa oli sitten itse vetolaatikko. Eli ei kuten tuossa kuvassa. Kestävät muoviset laatikot oli tosi syviä (luokkaa 40cm) ja kapeita. Liukui hyvin ja kesti painoa, esim täynnä muttereita. Se oli pätevä, en tiedä millä nimellä se kulkee. Tuo kuvassa oleva näyttää aika heppoiselta
Tietysti sitten nuo omilla jaloilla seisovat lokerikkosysteemit trestonin kopiot yms. vois toimia kans.
Biltemassa oli joku semmonen metalli kehyksellä oleva kippo teline ja luonnollisesti ei ollu kallis. Tekeeköhän mitään?
Bilteman teline on ihan sama kuin Raaco:n nimellä myytävät. Itse ostin Raaco:t ClasOhlsonilta ja välilevyjä näihin olen sitten ostanut Biltemasta. Hintaansa nähden mielestäni ihan hyvä teline.
Peto2:n selityksellä homma on sähkomiehelle selvä. Maallikolle ei varmaan kuvankaan jälkeen. 3 vaihetta, yksi kontaktori+kotelo, yksi ohjauskytkin+merkkivalo, kaapelia.
Kannattaa soitella sille sähkärille etukäteen niin se hommaa oikeat tarvikkeet kerralla ja luultavasti halvemmalla. Mietit vaan mihin haluat sen kytkimen.
Mites ois jos tohon lisäis kellokytkimen, et kontaktori ei sais yöllä sähköä? Biltemasta löytyy suht edukkaita digitaalisia viikkokellolla olevia... Toki siitä saa sit manuaalilla ohitettua jos on tarvis... Tai sit rele, et kun syötön laittaa katkaisijasta päälle, on se päällä säädetyn ajan ja pudottaa sit ohjauksen pois?
BMW F25 xDrive 20d ex BMW e91 320dA ex BMW e36 325i - SAWO CONNECTION - - Normaalisti kännissä ja alasti
Normaalisti peukalo keskellä kämmentä
Mites ois jos tohon lisäis kellokytkimen, et kontaktori ei sais yöllä sähköä? Biltemasta löytyy suht edukkaita digitaalisia viikkokellolla olevia... Toki siitä saa sit manuaalilla ohitettua jos on tarvis... Tai sit rele, et kun syötön laittaa katkaisijasta päälle, on se päällä säädetyn ajan ja pudottaa sit ohjauksen pois?
Jos kellokytkimellä käynnistää koneita joissa liikkuvia osia ja varsinkin kun kyseessä pistotulppaliitäntäinen laite. Täytyy huomioida koneenrakennuspuolen määräyksiä = hätäseis painiketta, äänimerkkiä ennen käynnistystä. = Hinta karkaa täysin lapasesta. Päästöhidasteisella releellä vain sammutus on automaattinen eli ei ongelmaa.
Comment