Yleisesti ottaen lukkopulteista on eniten haittaa itse omistajalle tai huoltajalle, noin niin kuin yksinkertaisesti ilmaistuna.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autokorjaamo paskoi vanteen...
Collapse
X
-
BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
-
-
Originally posted by TFV View PostEhkä mua jo väsyttää, mutta oli pakko hymyillä ääneenBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Rahu View PostYleisesti ottaen lukkopulteista on eniten haittaa itse omistajalle tai huoltajalle, noin niin kuin yksinkertaisesti ilmaistuna.
Vuosikaudet takkusin omissa autoissani noitten kanssa, kunnes reilu vuosi sitten heitin molemmista autoista ne autotallin nurkkaan ja korvasin tavallisella pultilla.
Vieläkin tuppaa hymyilyttämään, kuinka hauskaa ja helppoa renkaanvaihto on. Työn puolesta auto on seisonut öitään ties missä milloinkin, mutta aina on aamulla saanut lähteä kumipintaisesti liikkeelle...Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Rahu View PostYleisesti ottaen lukkopulteista on eniten haittaa itse omistajalle tai huoltajalle, noin niin kuin yksinkertaisesti ilmaistuna.
Kerran oli omassakin moiset, mutta totesin niiden olevan parhaimmillaan tallin kaapissa.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
isoR
Voihan ne aina myydä jollekki jolla varkaat pelottaa
Ainut vaan että ei ole kuin semmoisia sarjoja että löytyy kolme pulttia
Comment
-
itse polttoleikkasin yksistä vanteista pultit poikki, kyseessä tosin oli halpa työkone ja vanteet oli ollu irroittamatta viimeiset 40 vuotta joten pulteilla oli ollu ihan hyvin aikaa jämähtää hiukan kiinni.
kun vanne oli saatu irti niin ei muuta kuin vaihtamaan uudet pinnapultit tilalle
kyseessä oli siis joku mikälie kuorma-auton akseli joka oli vaihdettu yhteen työkoneeseen
Comment
-
-
Selvähän se on että pitää olla pientä lottovoittoa vastaava tuuri että vannevaras omalle kohdalle osuu, mutta sen jälkeen kun joskus 90-luvulla veivät mun Corollasta 13" peltivanteet alta niin olen ajatellut että mitkä tahansa vanteet voi olla jonkun mielestä riittävän hyvät varastettavaksi. Ei ne lukkopultit tietenkään 100% suojaa tarjoa, mutta toivottavasti ohjaa kiinnostuksen johonkin toiseen autoon kun ei omat vanteet todellakaan ole minkään tilauskeikan arvoiset muutenkaan.
Ja ainakin täällä Oulussa tuota tapahtuu edelleen, tuskin tässäkään mitään monen tuhannen euron talvivanteita on alla ollut, vaikka teksti "arvokkaista laatuvanteista" puhuukin: http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa...tunkki/656469/
Last edited by Petri.Kekkonen; 08-04-2014, 09:40.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostSelvähän se on että pitää olla pientä lottovoittoa vastaava tuuri että vannevaras omalle kohdalle osuu, mutta sen jälkeen kun joskus 90-luvulla veivät mun Corollasta 13" peltivanteet alta niin olen ajatellut että mitkä tahansa vanteet voi olla jonkun mielestä riittävän hyvät varastettavaksi. Ei ne lukkopultit tietenkään 100% suojaa tarjoa, mutta toivottavasti ohjaa kiinnostuksen johonkin toiseen autoon kun ei omat vanteet todellakaan ole minkään tilauskeikan arvoiset muutenkaan.
Ja ainakin täällä Oulussa tuota tapahtuu edelleen, tuskin tässäkään mitään monen tuhannen euron talvivanteita on alla ollut, vaikka teksti "arvokkaista laatuvanteista" puhuukin: http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa...tunkki/656469/
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014...16780_uu.shtml
Lukothan on rehellisiä vartenF11 530d -11
E91 -06 320d
x2 Tuikut
Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostSelvähän se on että pitää olla pientä lottovoittoa vastaava tuuri että vannevaras omalle kohdalle osuu, mutta sen jälkeen kun joskus 90-luvulla veivät mun Corollasta 13" peltivanteet alta niin olen ajatellut että mitkä tahansa vanteet voi olla jonkun mielestä riittävän hyvät varastettavaksi. Ei ne lukkopultit tietenkään 100% suojaa tarjoa, mutta toivottavasti ohjaa kiinnostuksen johonkin toiseen autoon kun ei omat vanteet todellakaan ole minkään tilauskeikan arvoiset muutenkaan.
Comment
-
-
Comment
-
-
Originally posted by smo83 View Postei välttämättä vanteet vaan pelkästään kumitkin voi kiinnostaa joitakin
Itse ainakin laitan kaikkiin BMW:ni lukkopultit, kuten edellä kirjoitettiin, voi ne joissakin tapauksissa siirtä varkaan seuraavan auton kimppuun.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostJoskus 90- luvulla oli vm 84 perus Golf:ssamme näkyvästi ruosteiset peltivanteet. Autossa oli kuitenkin lähes uudet merkkirenkaat (halpiksia ei tainnut tuolloin vielä edes olla olemassa ). Niinpähän vaan siitä vietiin pyörät alta.
Itse ainakin laitan kaikkiin BMW:ni lukkopultit, kuten edellä kirjoitettiin, voi ne joissakin tapauksissa siirtä varkaan seuraavan auton kimppuun.BMW driver and owner since 2000.
Comment
-
-
Originally posted by BMW_Harrastaja View PostOli silloinkin ainakin pinnoitettuja renkaita.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Comment