Tuollaisen mämmäköinnin jälkeen kyllä katsoisin mitä niille vaihdetuille jarrupaloille kuuluu...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autokorjaamo paskoi vanteen...
Collapse
X
-
Onpa kyllä ryssitty huolella vanne.. Kerran aikoinaan kun olin rengashommissa olen joutunut murjomaan vanteen vielä pahempaan kuntoon mutta silloin asiakkaan pyynnöstä. Vanne lopulta leikattiin rälläkällä irti kun pultti ei lähtenyt navasta. Pultin kanta oli katkennut, kierteet sileät yhdestä kohtaa joten se pyöri tyhjää erittäin syvässä kolossa. Siihen yritettiin hitsata mutteria päähän mutta ei apua kun ei lähtenyt irti jne.
Mutta normaalitilanteessa perus lukkopulttien irroitus on max 30/min per vanne..yleensä aukeaa alle minuuttiin oikeita välineitä käyttäen.
Tosssa vanteessa on kyllä tehty näköjään kaikki väärin.
Ps kraaterit mitä siinä pultinreijän ympäristössä on ovat peräisin paineilmavasarasta
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
-
Itse olen kerran kans irroittanut volvon orkkis lukkopultin volvon orkkis aluvanteesta joka oli todellakin semmonen että sitä ei voinu ottaa millään muulla irti kuin hitsaamalla mutteri tai pultti siihen päähän. Asiakas seisoi koko operaation vieressä jo oli hyvin tietoinen että vanteesta tulee ruma koska pultti oli syvällä. Mutta tärkeintä oli saada ratas irti. Tuossa on takuu varmasti käytetty samaa tekniikkaa koska jälki on kohtuu identtistä.
E36Ticompact -95 HELLROT-: orava : connection-
EX:E30///M3 replica Tic
EX: E36 328i Touring ///M-sport -97 [TOP SECRET] Showroom EX:E28 518i -85 Karminrot EX:E30 325i touring Malachitgrün metallic EX:E30 316 -88 vaarin helmi
Comment
-
-
Originally posted by beemers View PostItse olen kerran kans irroittanut volvon orkkis lukkopultin volvon orkkis aluvanteesta joka oli todellakin semmonen että sitä ei voinu ottaa millään muulla irti kuin hitsaamalla mutteri tai pultti siihen päähän. Asiakas seisoi koko operaation vieressä jo oli hyvin tietoinen että vanteesta tulee ruma koska pultti oli syvällä. Mutta tärkeintä oli saada ratas irti. Tuossa on takuu varmasti käytetty samaa tekniikkaa koska jälki on kohtuu identtistä.
Comment
-
-
Kuluttaja-asiamieheen yhteyttä. Rupes kyllä kieltämättä naurattaan ku tua näyttää siltä muutaman kerran kyrvähtäneeltä sipulirenkaalta. 'Muutama jälki' ei jumalautaMB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
-
Originally posted by Koo_ View Post
Comment
-
-
sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by beemers View PostItse olen kerran kans irroittanut volvon orkkis lukkopultin volvon orkkis aluvanteesta joka oli todellakin semmonen että sitä ei voinu ottaa millään muulla irti kuin hitsaamalla mutteri tai pultti siihen päähän. Asiakas seisoi koko operaation vieressä jo oli hyvin tietoinen että vanteesta tulee ruma koska pultti oli syvällä. Mutta tärkeintä oli saada ratas irti. Tuossa on takuu varmasti käytetty samaa tekniikkaa koska jälki on kohtuu identtistä.Kesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
Kauppakassina: Hyundai i30 -21
-Raahe Connection-
-Team Kärppä- limited edition
Comment
-
-
Originally posted by Koo_ View PostAsia olisikin eri jos olisin ollut tietoinen millainen vanteesta tulee tai siitä koituvista lisäkustannuksista - jos olisin ollut tietoinen että tuo on lopputulos niin en kyllä olisi antanut tehdä. Minulla ei ilmoitettu mitään tästä pikku hitsaus-paineilmavasara-poranterä-mitälievieläkäytetty operaatiosta että saatu toi lopputulos. Vasta autoa hakiessa selvisi, ja itseasiassa vielä maksettuani, koska en nähnyt autoa ennen kuin menin sisään (joku asentaja oli juuri koeajolla). Toki siinä maksaessani jätkä tiskillä sanoi että tuli "muutama pieni jälki" mutta ajattelin niiden olleen hieman toista luokkaa, muutama naarmu tjsp
E36Ticompact -95 HELLROT-: orava : connection-
EX:E30///M3 replica Tic
EX: E36 328i Touring ///M-sport -97 [TOP SECRET] Showroom EX:E28 518i -85 Karminrot EX:E30 325i touring Malachitgrün metallic EX:E30 316 -88 vaarin helmi
Comment
-
-
Originally posted by Arppa View PostEräs asentaja samasta rinkelikeulojen huoltoliikkeestä kertoi aukaiseensa useampia lukkopultteja kahdella vasaralla vahingoittamatta vanteita... Vaatii vain tarkkoja lyöntejä
E36Ticompact -95 HELLROT-: orava : connection-
EX:E30///M3 replica Tic
EX: E36 328i Touring ///M-sport -97 [TOP SECRET] Showroom EX:E28 518i -85 Karminrot EX:E30 325i touring Malachitgrün metallic EX:E30 316 -88 vaarin helmi
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostNjääh, ihan hyvä se on, kovaa ajoa vaan. Tuskin olisin itsekään pystynyt pahempaan!
Pultin irroituksellehan ei annettu/kysytty mitään hintaa -> silloin kai lähtökohtaisesti mennään toteutuneiden kulujen mukaan. Se että asiakas oletti kulun olevan jotain ei taida varsinaisesti hirveästi vaikuttaa. Jos ei ole pakka kunnossa kannattaa kysyä mitä maksaa niin ei tule yllätyksiä.
Toinen lopputulokseen vaikuttava tekijä saattaa olla toi vanteen lookki (Halpaa kiinan kuraa ilman mitään huolenpitoa vuosiin) Noi nyt ei mun silmissä mitenkään merkittävästi rumentunut noista jäljistä.. -> saattanut asentajakin ajatella ettei ulkonäöllä liene mitään merkitystä jos tuollaiset on siihen alle ruuvattu. Kunhan rakenteellinen lujuus säilyy ja se lienee yhtä huono kuin ennenkin. :thinkBMW i3 REX
Comment
-
Comment