aika saatanan karseeta jälkeä itse olen todennut vasta kierre hylsyn kaikista parhaaksi tohon
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autokorjaamo paskoi vanteen...
Collapse
X
-
Mitä sitä täällä itkemään, sen kun menet sopimaan asian korjaamon kanssa. Lähtisin vaatimaan uutta/käytettyä ehjää vannetta tilalle. Hinta on ok.F10 530da xDrive -14
----------------
E92 330d -09
E93 325i -08
E92 330d -08
E61 535d -06
E91 320d -08
E46 330Ci -01
E61 525d -06
E90 320i -05
E46 325i -01
E46 318i -99
E36 316i -91
Comment
-
-
Ja jämähtämiseenkin on syynsä.
Putsatkaa kierteet ja pistäkää rasvaa ja momenttiavaimella kiinni niin aukeaa sitten nätisti seuraavalla kerralla.Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
Originally posted by Weuli View PostMitä sitä täällä itkemään, sen kun menet sopimaan asian korjaamon kanssa. Lähtisin vaatimaan uutta/käytettyä ehjää vannetta tilalle. Hinta on ok.
Mukavahan tänne on tarinoida ja kysyä mielipiteitä
Comment
-
-
Originally posted by Kepa View PostNo huoh. Eikös tämä ollut keskustelufoorumi?F10 530da xDrive -14
----------------
E92 330d -09
E93 325i -08
E92 330d -08
E61 535d -06
E91 320d -08
E46 330Ci -01
E61 525d -06
E90 320i -05
E46 325i -01
E46 318i -99
E36 316i -91
Comment
-
-
Homma selvitetty - ainakin jos eivät nyt ala paikanpäällä jotain uusiks vääntämään.
Muutamaankaan sähköpostiin ei mitään vastausta - ei itse liikkeen osoitteeseen eikä autofitin kautta laitettuun, kirjallisesti kun aina periaatteessa pitäisi vaatimukset tehdä. Liike kuului siis tähän ketjuun, ei nyt sen tarkemmin aleta huutelemaan.
Soittaen tuli sitten vastausta. Edelleen olivat aluksi sitä mieltä että tekemällä sattuu eikä sitä nätimmin olisi irti voinut saada. Tähän kun vastasi että tekevällä sattuu, mutta tekevä yleensä ne sattumuksensa korjaa ja että älä puhu paskaa, kyllä todellakin pikkasen nätimmin olisi irti voinut saada ellei ole sokea, niin jätkä sanoi että "ei hän ala vittu tästä tappelemaan vaikka onkin täysin eri mieltä - tuo vanne niin hän ettii uuden samanmoisen"
Comment
-
-
Originally posted by Koo_ View Postniin jätkä sanoi että "ei hän ala vittu tästä tappelemaan vaikka onkin täysin eri mieltä - tuo vanne niin hän ettii uuden samanmoisen"
Comment
-
-
Minun seiskasta porattiin tänään pultti pois, ensin kuuden millin terällä keskitysreikä, sitten kympillä perään. Muut pultit irti ja kun kuvitellusti oltiin kartion lopussa, pikku pätkäisy ja vanne irti. Ei naarmuakaan.
Ainoa ongelma on, että mulla on autotallissa vaikka kuinka paljon bmw:n pultteja, niin tässäpä on 12mm kierre. Ei löydy paikkoa. No aamulla Laakkoselle, joutunee tosin ostamaan 20kpl. tuskin ne yhtä myy.
Siis oikein tehtynä ei satu ja tapahdu.
Työ maksoi BMW klubitallin vuokraisännän tekemänä pullakahvit.E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
Originally posted by Janza182 View PostOlikohan alle 40€ alkuperäinen lukkopulttisarja avaimen kera. Tuli talvella ostettua.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostKannattaako noita juurikaan enää tänä päivänä ostella? Lukkopulteista tunnetusti on enemmän harmia auton omistajalle, kuin varkaalle. Eipä ainakaan Tampereella ne harvat keissit mitä tiedän, ole lukkopultit varkaita estäneet pyöriä viemästä.
Comment
-
-
Kyllä ne kunnon lukkopultit jo pistää varasta vastaan, kun ei osta niitä markan pultteja mitkä saa hylsyn kiinni lyömällä irti. Niitä kunnollisia joutuu jo hieman työstämään jos haluaa irroittaa. Kunnolliset on siis sellaisia missä se ulkokehä pyörii tyhjää ja on aika kovaa tavaraa, että hetki menee poraamalla irrottaessa.
Comment
-
Comment