V8:n termostaatti on 104 asteinen joten tottakai se työntää nesteet pihalle jos korkin avaa kuumalla koneella
Onkohan nyt ihan näinkään, nestepinta kyllä voi kohota ja vähän tulla ylikin mutta ei nestettä kai nyt pitäisi oikein tursuta yli. Mielestäni tuo on lähinnä merkki nestekierron ongelmasta ilmauksesta tai termarista, vesipumpusta jne.
Onkohan nyt ihan näinkään, nestepinta kyllä voi kohota ja vähän tulla ylikin mutta ei nestettä kai nyt pitäisi oikein tursuta yli. Mielestäni tuo on lähinnä merkki nestekierron ongelmasta ilmauksesta tai termarista, vesipumpusta jne.
M62 koneen todellinen normaali käyntilämpötila on 110-113 astetta ja jos tuon lämpöisenä avaat paineistetun järjestelmän niin neste takuulla lentää komeasti kartanolle!
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Onkohan nyt ihan näinkään, nestepinta kyllä voi kohota ja vähän tulla ylikin mutta ei nestettä kai nyt pitäisi oikein tursuta yli. Mielestäni tuo on lähinnä merkki nestekierron ongelmasta ilmauksesta tai termarista, vesipumpusta jne.
Kyllä ne nesteen vaan tursuaa kasissa yli lämpöisellä koneella.
siinä on taas foorumin virtuaali rakentajille ihmeteltävää.
Alkuunsa ainakin
Vertailu auto ei oo mahdollinen trafin mukaan
Kw/kg rajat paukkuu ylitte
Taka-akseliston osien varaosa numerotkin varmaan täsmää m3:een
Millonkohan tuo muutos on tehty? Kultaisella -90:lla?
Mun vanha, kilometrejä lisää ja kunto vaan huononee, no normaali suuntahan se on vanhalle autolle, mutta ei se vielä niin vanha pitäisi olla että on pitäny hinta tuplata
Vai johtuuko se inflaatiosta
Comment