Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ulkonäkö vai Teho

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jussi78
    BTCF Member
    • Dec 2005
    • 913
    • Ruukki

    Molemmat!
    Last edited by Jussi78; 21-04-2012, 16:33.
    Käyttis 530d


    Ex: e21 6kpl - e36 7kpl - e30 5kpl - e28 4kpl - e3 1kpl - e24-3kpl e34-3kpl -1kpl E31 e39-1kpl

    Comment

    • petrolhead
      Moderator
      • Feb 2004
      • 13793
      • Hyvinkää

      Originally posted by mazajns View Post
      Mieluummin liikaa tehoa
      Paljon tehoa = painava kone = painava keula = puskeminen.

      Näin niinkuin puolivakavissaan laskettuna.
      2015 VW Crafter
      1984 BMW 316
      2009 Kawasaki Ninja 250RRR
      petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
      "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

      Comment

      • takatalvi
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2004
        • 1019
        • Jokela

        Ulkonäkö tietysti!
        BMW i3

        Comment

        • Deadend_united
          Bimmer Rookie
          • Sep 2008
          • 160
          • Oulu

          Molempia sitä pitää laitella

          Comment

          • anza(kla)
            Bimmer Enthusiast
            • May 2004
            • 970
            • kokkola

            Originally posted by mazajns View Post
            se liian vähä teho sen auton sinne mettään vie. Ajattele nyt jos vaikka sorarännissä se perä ei irtookkaan mutkaan... tai oikenee liian aikaisin ja menee metsähallituksen puolelle. Mieluummin liikaa tehoa niin sen tietää varmaksi jos ei käänny niin kaasulla saa kulmaa lisää Ja pääsee pidemmälle metsään
            juuri näin

            se että kumpi näistä täytyy valita riippuu niin paljon ainakin omalla kohalla täysin autosta.

            esim.

            viisi viimeistä autoa olen kaikki "tehnyt" OEM+ tyylillä ja silti kaikilla on aina "kerinnyt" paremmin kuin hyvin. kehuja on tullut niin ulkokuoresta kuin kulkupuolesta kun on valoista lähettänyt hieman reilummin.

            sitten on ollut talvisin näitä ei sitten kumpikaan näistä.

            ja yksikin kesä oli semmoinen nimeltä mainitsematon auto joka oli uskomattoman ruma ja ruosteinen pommi,mutta todella pelottava auto ajaa. ei siis sen takia että oisi ollut paska ajaa (mitä se tosiaan oli + etuvedon vetelyt),mutta se voima niin kevyessä kopassa.

            kun kortin sain ehdottomasti hitti oli silloin lasikuitu ja kaiken maailman rieger-gts jutut sun muut.

            nykyään se taitaa olla mulla tämä järjestys.

            -hommataan auto
            -laitetaan se toimimaan (+yleensä leimaus)
            -tehdään siitä OEM+ osilla omaan silmään NAM. (joka vissiin kelpaa kyllä muillekkin) vältellään mahdollisimman paljon kuitua,mutta tarvittaessa sekin menee.
            -sitten voimaa jos auto ei ole mennyt jakoon jo tässä vaiheessa.

            Jälleen ollaan siinä pisteessä missä ei ole oikein kumpaakaan.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎