Molemmat!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ulkonäkö vai Teho
Collapse
X
-
Originally posted by mazajns View PostMieluummin liikaa tehoa
Näin niinkuin puolivakavissaan laskettuna.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by mazajns View Postse liian vähä teho sen auton sinne mettään vie. Ajattele nyt jos vaikka sorarännissä se perä ei irtookkaan mutkaan... tai oikenee liian aikaisin ja menee metsähallituksen puolelle. Mieluummin liikaa tehoa niin sen tietää varmaksi jos ei käänny niin kaasulla saa kulmaa lisää Ja pääsee pidemmälle metsään
se että kumpi näistä täytyy valita riippuu niin paljon ainakin omalla kohalla täysin autosta.
esim.
viisi viimeistä autoa olen kaikki "tehnyt" OEM+ tyylillä ja silti kaikilla on aina "kerinnyt" paremmin kuin hyvin. kehuja on tullut niin ulkokuoresta kuin kulkupuolesta kun on valoista lähettänyt hieman reilummin.
sitten on ollut talvisin näitä ei sitten kumpikaan näistä.
ja yksikin kesä oli semmoinen nimeltä mainitsematon auto joka oli uskomattoman ruma ja ruosteinen pommi,mutta todella pelottava auto ajaa. ei siis sen takia että oisi ollut paska ajaa (mitä se tosiaan oli + etuvedon vetelyt),mutta se voima niin kevyessä kopassa.
kun kortin sain ehdottomasti hitti oli silloin lasikuitu ja kaiken maailman rieger-gts jutut sun muut.
nykyään se taitaa olla mulla tämä järjestys.
-hommataan auto
-laitetaan se toimimaan (+yleensä leimaus)
-tehdään siitä OEM+ osilla omaan silmään NAM. (joka vissiin kelpaa kyllä muillekkin) vältellään mahdollisimman paljon kuitua,mutta tarvittaessa sekin menee.
-sitten voimaa jos auto ei ole mennyt jakoon jo tässä vaiheessa.
Jälleen ollaan siinä pisteessä missä ei ole oikein kumpaakaan.
Comment
-
Comment