Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ulkonäkö vai Teho

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ileee
    BTCF Member
    • Oct 2005
    • 1025
    • Espoo

    Molemmille molemmat.

    Vaikea kysymys. Esim. Mitsu Lancer on kehuttu ajettavuudeltaan ja nopeudellaan mutta en kehtaisi ajaa sellaisella sarjakuvahömpötyksellä. Toisaalta mikä tahansa Bemari pienellä koneella on ihan laimea vaikka hyvältä näyttäisikin. Eli tehokas BMW kiitos. Saadaan molemmat asiat haltuun.
    __________
    E92 BMW 335i M-Sport -12

    "Toiset tykkää aliohjaavasta, toiset yliohjaavasta. Itse pidän minun ohjaamasta." -Mika Häkkinen

    Comment

    • tomippa
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2006
      • 656
      • pk-seutu

      Jos autosta löytyy ulkoista räyhäkkää ulkonäköä, niin ihan periaatteena jo mielestäni sellaisen auton kuuluu kanssa liikahtaa sen mukaisesti.

      Eli kunnon sinappi voitelut kissan perseeseen

      Comment

      • S.Kaulaote
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2006
        • 1579
        • Woikkaalla

        Originally posted by tomippa View Post
        Jos autosta löytyy ulkoista räyhäkkää ulkonäköä, niin ihan periaatteena jo mielestäni sellaisen auton kuuluu kanssa liikahtaa sen mukaisesti.

        Eli kunnon sinappi voitelut kissan perseeseen
        Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.

        -49 Mercury LQ4 Twin Turbo
        -Mitsubishi "runkkari"

        Comment

        • Willtord
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2006
          • 3301
          • Hellsingby

          50/50 pitää olla. siinä mielessä että tuunattu orkkiksilla tai vastaavilla hilppeillä, ja että kulkee mutta kestää kans

          Comment

          • petrolhead
            Moderator
            • Feb 2004
            • 13793
            • Hyvinkää

            Ei kumpikaan. Hauskuus mutkatiellä on kaikki kaikessa.
            2015 VW Crafter
            1984 BMW 316
            2009 Kawasaki Ninja 250RRR
            petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
            "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

            Comment

            • Scattman
              Bimmer Fanatic
              • May 2007
              • 466
              • 00500

              Jaa... Omien valintojen mukaan ainakin tällä hetkellä teho puhuu ja ulkonäkö vinkuu. :P
              On a long enough timeline. The survival rate for everyone drops to zero.

              Comment

              • Meikä
                Bimmer Fanatic
                • Dec 2003
                • 408
                • Kajaani

                tasapuolisesti satsataan molempiin... kärryn pitää liikkua tarvittaessa mutta myös näyttää hyvältä
                -Official member of BTCF-Sauna Team-
                -Official Member of BTCF-Jusauksen allasteam-

                nyk alla: e39 525 tds -99
                ex kulkineet:
                e34 530 iA -94, e36 325 -92, chevrolet camaro -97, e38 735 iA -97, e39 523 iA -98,
                e34 535 -92, porche 928 -74, e32 750 -91, Mb w124 300 CE -90, e32 730 -88, e32 730 -89
                e32 735 -88,
                yms mitä ei nyt tarkemmin muista

                Comment

                • spezia
                  Newbiemmer
                  • Apr 2009
                  • 9
                  • Lahti

                  Täytyyhän nyt joka miehellä olla aluvanteet vaikka auto ei kulkis ku työntämällä mut sen jälkeen ihan miten itest tuntuu et haluuko tehoo koneeseen vai ulkonäköö autoosa. :think

                  Comment

                  • zener
                    Moderator
                    • Oct 2004
                    • 14311
                    • Oulu

                    Meniskö jotakuinki tässä järjestyksessä: ajettavuus, teho, ulkonäkö.
                    E65 730dA '04 klick
                    F10 520dA '11 klick
                    E34 520iA '91 klick

                    Instagram


                    "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                    Comment

                    • petra
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2009
                      • 1338
                      • Seinäjoki

                      Tarkotus olis tuota auton ulkonäköä parantaa.

                      Tällä ajokokemuksella tuo 1.6 riittää oikein hyvin, etenkin ekaks talveksi..
                      ”Minä en tule ikinä ostamaan yhtäkään 5-sarjalaista.”

                      i4 M50

                      F11 M550d -13
                      F11 525d -11
                      E93 325iA -07
                      E46 320iA touring -03
                      E36 318iS -92
                      E30 318iS -90
                      E30 318i -85
                      E30 316i bavaria -90 <3

                      Comment

                      • mazajns
                        Bimmer Fanatic
                        • Jun 2007
                        • 511
                        • Joensuu

                        Originally posted by petra91 View Post
                        Tarkotus olis tuota auton ulkonäköä parantaa.

                        Tällä ajokokemuksella tuo 1.6 riittää oikein hyvin, etenkin ekaks talveksi..
                        Eihän se näin voi olla... se liian vähä teho sen auton sinne mettään vie. Ajattele nyt jos vaikka sorarännissä se perä ei irtookkaan mutkaan... tai oikenee liian aikaisin ja menee metsähallituksen puolelle. Mieluummin liikaa tehoa niin sen tietää varmaksi jos ei käänny niin kaasulla saa kulmaa lisää Ja pääsee pidemmälle metsään

                        Ja itse topikkiin vastatakseni. Koppa saa olla ruma ja ruosteinen rytö päälle päin kunhan ajettavuus ja tehot on kohdallaan. Mukavampi kiusata kanssa autoilijoita.

                        Aikoinaan sain jonkun keski ikäisen volvo kuskin painamaan reilusti yli 100 sakko rysään... Härnäsin turbo civikilläni t5 volvoa niin pitkään että hermostui ja lähti työntämään ihan kahelina 60 alueella...

                        sivikki oli osittain mattamusta jossa 14 tuuman ruosteiset peltivanteet ja isoilmareikä konepellissä

                        Comment

                        • Morkai
                          BTCF Member
                          • Sep 2005
                          • 3197
                          • Saarijärvi

                          Kaise ulkonäkö on tärkeämpi, noista vähäpäästösistä ei kuitenkaan tehoja saa revittyä ilman isoa budjettia ja tehtaan ohjelmaan ei tainnut 90-luvun alussa kuulua tehokkaita malleja.
                          sigpic
                          E23 728iA V8-projekti
                          E38 730D -projekti
                          E39 540iA -projekti
                          I01 i3 -projekti

                          Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)

                          Comment

                          • Simpel
                            Bimmer Fanatic
                            • Mar 2008
                            • 405

                            kyllä tällä 530d-llä pääsee tarvittaessa pois jaloista..tehoa ei niinkää tarvii.
                            ulkonäköö voisi satsata, itsellä juuri ajatus madallussarjaa laittaa ja "uusi" puskuri...supikoira vei edellisen M puskurin mennessä...kiinni on mutta käyttökelvoton, iso reikä.
                            Ajettavuus ja ulkonäkö.

                            Comment

                            • apinapalomies
                              Newbiemmer
                              • Jan 2007
                              • 15

                              Teho, jonka saa välitettyä tiehen ympäri vuoden
                              Audi S4 '99

                              Comment

                              • henu
                                Bimmer Fanatic
                                • Oct 2005
                                • 702
                                • 01520

                                Originally posted by mazajns View Post
                                Eihän se näin voi olla... se liian vähä teho sen auton sinne mettään vie. Ajattele nyt jos vaikka sorarännissä se perä ei irtookkaan mutkaan... tai oikenee liian aikaisin ja menee metsähallituksen puolelle. Mieluummin liikaa tehoa niin sen tietää varmaksi jos ei käänny niin kaasulla saa kulmaa lisää Ja pääsee pidemmälle metsään

                                Ja itse topikkiin vastatakseni. Koppa saa olla ruma ja ruosteinen rytö päälle päin kunhan ajettavuus ja tehot on kohdallaan. Mukavampi kiusata kanssa autoilijoita.

                                Aikoinaan sain jonkun keski ikäisen volvo kuskin painamaan reilusti yli 100 sakko rysään... Härnäsin turbo civikilläni t5 volvoa niin pitkään että hermostui ja lähti työntämään ihan kahelina 60 alueella...

                                sivikki oli osittain mattamusta jossa 14 tuuman ruosteiset peltivanteet ja isoilmareikä konepellissä
                                tulee tosta jutusta mieleen oma välikoppa esco.
                                Peräkontti ja perä oli harmaa(pohjamaalissa kolarin jäljiltä).
                                Kuskin ovi sininen, apukuskin ovi punane, samoin konepelti, muuten mattamusta. alla 14" peltivanteet ja pakoputki oli rautalangalla kiinni kontissa
                                Koneesta kutitettu vajaa 200hp.. Liikkui tarpeeksi. Kyllä sillä eräskin auto tuli narutettua.
                                Ford Mondeo ST220
                                Suzuki GSX1300R Hayabusa

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎