Originally posted by icecold
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Showroom ja autojen varustelistat
Collapse
X
-
Originally posted by Mr.Speed View PostSamaa kotkotusta nuot individual hypetykset. Itse en ainakaan maksaisi euroakaan enemmän sen takia.
Njoo, nyt on talleissa pari autoa Individual-sisustoilla ja kilkkeillä, ja kumpikin ovat ihan mieleisiä. Ehkä Saksassakaan ei ole enää vähään aikaan olleet aivan niin kamalat viritykset muotia?M3 Cabrio Individual
530d GT xDrive
GL420 CDI
ZX-12R
Comment
-
-
Originally posted by Mr.Speed View PostSamaa kotkotusta nuot individual hypetykset. Itse en ainakaan maksaisi euroakaan enemmän sen takia.Originally posted by jussi_r View PostTotta! Olen ollut aina sitä mieltä että Individual voi tarkoittaa ihan mitä vaan.
En tiedä mikä on mutta itelle se tuo jonkinlaista mielihyvää tietää että toista samanlaista autoa ei tällä pallolla ole, olipa siitä sisustasta kuka tahansa mitä mieltä vaan.
Comment
-
-
Originally posted by Juh4 View PostItse yleensä olen ostanut autot itselleni. En naapurini vuoksi tai kaupan pihalla tallustavan Matin.
Comment
-
-
Alkuperäisestä varustelistauksesta voi tehdä jo suoraan johtopäätöksiä mimmoisella pidolla ja omistajalla auto on ollut, kun puhutaan alle 10 vuotta vanhasta käytetystä Bemarista.
Melko usein karvalakkimalli ostetaan uutena työsuhdeautoksi tai vain periaatteella haluan uuden ja huolettoman auton, joka kuitenkin on merkiltään ns. premium-luokassa, mutta varustelua pidetään rahan haaskauksena. Näitä autoja sitten pidetään asenteella, että ovat vain kulkupelejä ja auto pestään harjapesussa 2 kertaa vuodessa ja sisäpuhdistus tehdään ekaa kertaa, kun auto pääsee vaihtoautoriviin.
Taasen yksilö, jossa ei ole pihtailtu lisävarustelistan musteen kanssa täytyy ostaa tietoisesti ja harkiten. Tämä ensimmäinen omistaja on ostanut varusteet vain itselleen ja maksunut niistä sievoisen summan rahaa. Tämä omistaja myös haluaa varmasti pitää autostaan huolta ja nauttia puhtaasta sekä hyvin pidetystä varustellusta autosta.Last edited by lao; 29-06-2014, 20:28.
Comment
-
-
Originally posted by Mr.Speed View PostItseä ei nuot tehtaan varustelistat kiinnosta ollenkaan, ellen sitten ole nimenomaan ostamassa autoa. Vaikka kylläpä ne tähdellisimmät varusteet käy ilmi jo kuvista, ja ovat yleensä jo muutenkin mainittuna. Samaa kotkotusta nuot individual hypetykset. Itse en ainakaan maksaisi euroakaan enemmän sen takia.
Entiseen projektikertomukseen laitoin listat näkymään auton esittelyn yhteydessä ihan tavan vuoksi. Sai joku kyylätä jos halusi.
En minäkään paljon noita varustelistoja tuijottele. Toki onhan se käyttöautossa kiva jos on kaikennäköiset hilavitkuttimet, jos ne sattuu vielä toimimaankin.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Tuo varustelistaus oli minulle siinä kohtaa tärkeä kun olin ostamassa tehtaan alkuperäistä M-Sportia... Nettiauto on pullollaan noita jälkiasennuswannabe versioita, ja silloin tehtaan varustelistasta on helppo katsoa minkä auton voi suosiolla skipata !!
Muut varusteet ei niinkään paljon kiinnosta koska M-Sportissa on kaikki tärkeimmät haluamani varusteet...
Tosin en olisi varmasti tajunnut autossani olevaa "Active Steering" lisävarustetta ilman listaa...G30 530e xDrive A M-Sport -20
ex-Bimmerit:
F10 525dA xDrive M-Sport -13
E21 316 -80
E91 330xdA M-Sport -06
E53 X5 3.0iA Sport -04
E91 335xiA M-Sport -08
E60 530iA M-Sport -06
E36 320i Cabriolet M-Sport -96
E91 320d -06
E39 530iAT M-Sport -01
E36 328iA -96
E39 528iA -96
E36 325i -92
Comment
-
-
Kyllähän se varustelista on ihan mukava olla, jotta saa tietää, kuinka hyvin varustellusta tai karvalakista on kyse. Toki olen joskus hieman itsekin ollut huvittunut nettiauton ilmoituksista, kun se VIN-numeron mukainen lista on sinne copy-pastettu, muotoilut ovat menneet aivan perseelleen ja sittenhän sitä on mukava lukea. 95 % nettiauton selaajista eivät myöskään ymmärrä varusteiden koodeja ym., joten olen ne aina omista ilmoituksistani karsinut pois. Halukkaille olen sitten lähettänyt täydellisen varaosalistan koodeineen sähköpostilla.
Mutta jos itse varusteista puhutaan, niin jo siinä vaiheessa mennään pieleen, kun korimallina on joku muu kuin 7-sarja. Jos varusteita kaipaa, on katse suunnattava aina kuningasmalliin. Individual ei sinänsä minulle merkkaa mitään, joskus jopa vältän tiettyjä autoja, jos niissä on esim. aivan hirvittävän värinen sisusta. Individual ei sinällään ainakaan minulle autosta tee haluttavampaa, vaan sen toteutus. Ja oikeasti täysvarusteltua autoa en ole vielä nähnyt. Esim. kuinka monessa E38:ssa joku on nähnyt pistoolikotelot? Varusteita voi myös retrofitata jälkikäteen, joten tietyn yksittäisen varusteen puuttuminen ei välttämättä tee autosta huonompaa, jos se on muuten hyvä.
Comment
-
-
Originally posted by revote View Post^Lista on tärkeä, kyllä. Mutta tässä topicissa ei ole kyse siitä.
No niin tai näin... eiköhän nämäkin ole niitä makuasioita joista VOI kiistellä mutta ei kannata !!G30 530e xDrive A M-Sport -20
ex-Bimmerit:
F10 525dA xDrive M-Sport -13
E21 316 -80
E91 330xdA M-Sport -06
E53 X5 3.0iA Sport -04
E91 335xiA M-Sport -08
E60 530iA M-Sport -06
E36 320i Cabriolet M-Sport -96
E91 320d -06
E39 530iAT M-Sport -01
E36 328iA -96
E39 528iA -96
E36 325i -92
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostMutta ymmärrettävää on se, että "Vectra on Vectra, on siinä penkinlämppärit tai ei". Mutta E60-malleja vertailtaessa se ei menekkään ihan samalla lailla. Suomesta isolla rahalla ja leveällä lompakolla vuonna 2004 uutena ostettu 525i "Business" ei tuolla Lidlin parkissa säväytä kyllä edes tolupäissään olevaa pulsua. Jos taas vieressä on oikeasti viimesen päälle varusteltu versio samasta mallista niin asian on ihan pikkuisen.
mä en ainakaan maksa vanhasta autosta mitään ekstraa sen takia että sen uutena ostanut ei ole osannu tulla toimeen ilman mitään turhia lisä vempaimia.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Originally posted by nappe74 View PostAi... miksi topicin otsikossa se lista kuitenkin mainitaan...?? :think
Comment
-
Comment