Mistä minä sen tiedän, mutta tekeekö tuo moottoriswappi ja ämmän koriosat noin paljon hintaa? Kyllä minä sen ymmärrän että on varmasti tullut hintoihin, jos suurin piirtein kaikki työt teetetty muilla. Tietysti muutososat on mainittu alkuperäisosiksi, joten se on suuri plussa! Kokeilumielessähän tuo näyttää myynnissä olevan, mutta aika toivotonta näissä harrastuksissa on yrittää omiaan saada pois.
Mistä minä sen tiedän, mutta tekeekö tuo moottoriswappi ja ämmän koriosat noin paljon hintaa?
Kokeile
Kai niihin tuon on saanut menemään jos kaikki on teetetty ja uutena ostettu
Omaan laskin osien hinnaksi saamaisia lukemia ja jos vielä työt päälle.
Mutta ei näistä palkoille pääse.
Sinä arvostelit kalliiksi niin kai sulla joku hinta oli mielessä?
Mun mielestä hinta pyyntinä on tosta yksilöstä on paikallaan, jos siinä on vielä ~10% tinkivara myynti hintaan
Mutta ostajat aika vähissä, sitten kun alkaa ostajia olemaan niin ollaan jossain 7-9ke välissä
Tai jos tarkoituksesi oli vaan aiheuttaa keskustelua kommentillasi niin tässä sitä olisi.
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
Niin, rahallahan on saanut mitä vaan, mutta vakiona tehtaalta kai oli kysymys?
Eikai semmostakaa kysytty, kysyttiin vaan että onko saanut tehtaalta kapeemmilla munuaisilla ja vastaus on että on saanut ku on ruksinu tarvittavan ruksin lisävarustelistaan.
Nojoo, eiköhän tuossa kuitenki oo joku keulamällitapaus? Tai joku tarvinnu leveet osat?
Sinä arvostelit kalliiksi niin kai sulla joku hinta oli mielessä?
Tai jos tarkoituksesi oli vaan aiheuttaa keskustelua kommentillasi niin tässä sitä olisi.
Mitä mun pitää kokeilla? Ei tule niin pitkää pimeää että vaihtaisin m30b30 omaan autooni. M60B30 tosin kiinnostaisi. Tuo M3-lookkerin tekeminen onnistuisi kaverin avustuksella 100% varmuudella, erittäin hyvin, ja luultavasti murto-osalla siitä rahamäärästä mitä tuon linkin bemun teettäminen on tullut maksamaan. Ensinnäkään ei tulis mieleenkään lähteä kyseleen osia laakkoselta, mutta oem-laatuiset kylläkin.
Asiahan ei mulle kuulu, mutta sun mieliksi voin sanoa että 10k€ pyynniksi, eikä tule menemään silläkään rahalla suoraan, on mun veikkaus.
Mielessäni ei ollut aiheuttaa mitään väittelyä asiasta, tuumasinpa vaan että on mielestäni aika posketon hintapyyntö. Jos asiat tekee kalleimman kautta, niin turha on kuvitella että saa likimainkaan omiaan pois.
Kävit tarjoomassa saman arvoista rytöläjää muttei vaihto onnistunut
Näinhän se meni, laitetaan nyt sitten pienen provosoinnin tuloksena mitä tuossa autossa olikaan oikein vikana.
Puhelimessa kuulemma vaan takakaarissa pientä ruostetta muuten hyvä kori. Ainoo vika kuulemma että akulle ei oo takaluukussa kiinnikkeitä. Muuten ei mitään estettä ajamiselle ja kuulemma viikon ajellutkin siirtokilvillä.
No oikeasti takakaaria ei enää ole jäljellä molemmat helmat vaihtokunnossa, anteeks joo olihan nää korjattu pakkelilla ja massalla. lattiamaton alle kun katto niin jalkatilat ruosteessa.
Konehuoneesta akun paikka "kadonnut" sekä liimasaumat jokapuolelta ruosteessa. Takaluukussa ratsupaikkoja ja päivä paisto jokapuolelta verhoilujen takaata.
M50b20 siellä oli pellin alla joo b25sen moottoriohjauksella, tästäkään ei mainittu kun vasta kysyttäessä. Kuulemma "ihan normaalia et jää kierrokset seilaamaan ku päästää kaasun" normaalia joo jos on imuvuotoja.......
Kone nojas jarrutehostajaan sekä putkisto laahas vakaajaan, sekä oli kiinni reikänauhalla. Lamda putkessa joo mutta pelkästään tulppana.
Etuvalot oli ainakin ihan pillukarvaliitoksilla, sekä plussa johdot random työhanskan sisällä "suojassa". Moottorin johtoja en edes jaksanut syynätä.
"Bensalinjat", letkut nipareilla kiinni ja osittain laahas maata, myyjän kommentti. Ei haittaa ku se on pelkkä paluulinja.
En kehdannu edes koeajolla käydä vaikka olin siirtokilvet hakenut valmiiksi ja pieneen välirahaan varautunut. En jääny edes neuvottelemaan asiasta. Enkä edes jaksanut enempää alkaa vikoja syynäämään.
Ja kermana päälle kehtaa vielä kaverin kakskasiin ehdottaa vaihtoa.
Näinhän se meni, laitetaan nyt sitten pienen provosoinnin tuloksena mitä tuossa autossa olikaan oikein vikana.
Puhelimessa kuulemma vaan takakaarissa pientä ruostetta muuten hyvä kori. Ainoo vika kuulemma että akulle ei oo takaluukussa kiinnikkeitä. Muuten ei mitään estettä ajamiselle ja kuulemma viikon ajellutkin siirtokilvillä.
No oikeasti takakaaria ei enää ole jäljellä molemmat helmat vaihtokunnossa, anteeks joo olihan nää korjattu pakkelilla ja massalla. lattiamaton alle kun katto niin jalkatilat ruosteessa.
Konehuoneesta akun paikka "kadonnut" sekä liimasaumat jokapuolelta ruosteessa. Takaluukussa ratsupaikkoja ja päivä paisto jokapuolelta verhoilujen takaata.
M50b20 siellä oli pellin alla joo b25sen moottoriohjauksella, tästäkään ei mainittu kun vasta kysyttäessä. Kuulemma "ihan normaalia et jää kierrokset seilaamaan ku päästää kaasun" normaalia joo jos on imuvuotoja.......
Kone nojas jarrutehostajaan sekä putkisto laahas vakaajaan, sekä oli kiinni reikänauhalla. Lamda putkessa joo mutta pelkästään tulppana.
Etuvalot oli ainakin ihan pillukarvaliitoksilla, sekä plussa johdot random työhanskan sisällä "suojassa". Moottorin johtoja en edes jaksanut syynätä.
"Bensalinjat", letkut nipareilla kiinni ja osittain laahas maata, myyjän kommentti. Ei haittaa ku se on pelkkä paluulinja.
En kehdannu edes koeajolla käydä vaikka olin siirtokilvet hakenut valmiiksi ja pieneen välirahaan varautunut. En jääny edes neuvottelemaan asiasta. Enkä edes jaksanut enempää alkaa vikoja syynäämään.
Olikohan nyt ihan pikkasen liioteltu juttu? muistaakseni puhelimessa sanoin että takaluukussa on ruostereikiä, en puhunut kaarista mitään vaikka toisessa kaaressa onkin sormen mentävä reikä. Helmat on kovat molemmin puolin, sähköt tehty asiallisesti pois lukien se jakobloki missä on hanska suojana kun muovikansi hukassa. Bensalinjat ei raahaa maata eikä roiku tietääkseni mistään. Auto käy niin kuin kuuluukin eikä kierrokset hummaile tietääkseni ollenkaan. Se ruostereikä minkä löysit ruuvarisi kanssa konehuoneesta niin siittä en ollut tietoinen. Mieluusti jos tänne täytyy tulla avautumaan kun 18 vuotta vanhasta bemarista löytyikin ruostetta, niin puhuttaisiin silti totta eikä liioteltaisi joka asiaa.
Comment