Mielenkiintoinen tapaus, mutta hinta on aika suolainen näin äkkiseltään aateltuna :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XVII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mr.Speed
-
Originally posted by Mr.Speed View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/325/6629504
Mielenkiintoinen tapaus, mutta hinta on aika suolainen näin äkkiseltään aateltuna :thinksigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Mr.Speed
Originally posted by Tonton View PostMikäs tolle sitten olis myynti hinta?Last edited by Guest; 23-08-2014, 18:18.
Comment
-
Originally posted by Mr.Speed View PostMistä minä sen tiedän, mutta tekeekö tuo moottoriswappi ja ämmän koriosat noin paljon hintaa?
Kai niihin tuon on saanut menemään jos kaikki on teetetty ja uutena ostettu
Omaan laskin osien hinnaksi saamaisia lukemia ja jos vielä työt päälle.
Mutta ei näistä palkoille pääse.
Sinä arvostelit kalliiksi niin kai sulla joku hinta oli mielessä?
Mun mielestä hinta pyyntinä on tosta yksilöstä on paikallaan, jos siinä on vielä ~10% tinkivara myynti hintaan
Mutta ostajat aika vähissä, sitten kun alkaa ostajia olemaan niin ollaan jossain 7-9ke välissä
Tai jos tarkoituksesi oli vaan aiheuttaa keskustelua kommentillasi niin tässä sitä olisi.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostEikö sen lisävarusteena ole saanut.
Comment
-
-
Originally posted by OEM View PostNiin, rahallahan on saanut mitä vaan, mutta vakiona tehtaalta kai oli kysymys?
Nojoo, eiköhän tuossa kuitenki oo joku keulamällitapaus? Tai joku tarvinnu leveet osat?Last edited by zener; 23-08-2014, 20:15.
Comment
-
-
Mr.Speed
Originally posted by Tonton View PostKokeile
Sinä arvostelit kalliiksi niin kai sulla joku hinta oli mielessä?
Tai jos tarkoituksesi oli vaan aiheuttaa keskustelua kommentillasi niin tässä sitä olisi.
Asiahan ei mulle kuulu, mutta sun mieliksi voin sanoa että 10k€ pyynniksi, eikä tule menemään silläkään rahalla suoraan, on mun veikkaus.
Mielessäni ei ollut aiheuttaa mitään väittelyä asiasta, tuumasinpa vaan että on mielestäni aika posketon hintapyyntö. Jos asiat tekee kalleimman kautta, niin turha on kuvitella että saa likimainkaan omiaan pois.Last edited by Guest; 23-08-2014, 20:59.
Comment
-
http://www.nettiauto.com/audi/a4/6657903 Hienon näkönen audi, mutta hieman huvitti tuo kysymyksen vastaus alhaalla. Patterin vaihdosta kuitti todisteena hehe
Comment
-
-
Originally posted by rattiandy View Post
Tuossa ois joutavana juuri katsastettu 735 langi
Hinta ei ole apteekin hyllyltä todellakaan!
Comment
-
-
Originally posted by Joma View PostNo kyllähän tuo hinta alun alkaen ihmetytti, mutta vaihtokaupasta olis kyse.
En kyllä maksaisi edes 350€.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostKävit tarjoomassa saman arvoista rytöläjää muttei vaihto onnistunut
Näinhän se meni, laitetaan nyt sitten pienen provosoinnin tuloksena mitä tuossa autossa olikaan oikein vikana.
Puhelimessa kuulemma vaan takakaarissa pientä ruostetta muuten hyvä kori. Ainoo vika kuulemma että akulle ei oo takaluukussa kiinnikkeitä. Muuten ei mitään estettä ajamiselle ja kuulemma viikon ajellutkin siirtokilvillä.
No oikeasti takakaaria ei enää ole jäljellä molemmat helmat vaihtokunnossa, anteeks joo olihan nää korjattu pakkelilla ja massalla.lattiamaton alle kun katto niin jalkatilat ruosteessa.
Konehuoneesta akun paikka "kadonnut" sekä liimasaumat jokapuolelta ruosteessa. Takaluukussa ratsupaikkoja ja päivä paisto jokapuolelta verhoilujen takaata.
M50b20 siellä oli pellin alla joo b25sen moottoriohjauksella, tästäkään ei mainittu kun vasta kysyttäessä. Kuulemma "ihan normaalia et jää kierrokset seilaamaan ku päästää kaasun" normaalia joo jos on imuvuotoja.......
Kone nojas jarrutehostajaan sekä putkisto laahas vakaajaan, sekä oli kiinni reikänauhalla. Lamda putkessa joo mutta pelkästään tulppana.
Ohjaustehostimen pumppu paikallaan pyörimässä tyhjää.
Etuvalot oli ainakin ihan pillukarvaliitoksilla, sekä plussa johdot random työhanskan sisällä "suojassa". Moottorin johtoja en edes jaksanut syynätä.
"Bensalinjat", letkut nipareilla kiinni ja osittain laahas maata, myyjän kommentti. Ei haittaa ku se on pelkkä paluulinja.
En kehdannu edes koeajolla käydä vaikka olin siirtokilvet hakenut valmiiksi ja pieneen välirahaan varautunut. En jääny edes neuvottelemaan asiasta. Enkä edes jaksanut enempää alkaa vikoja syynäämään.
Ja kermana päälle kehtaa vielä kaverin kakskasiin ehdottaa vaihtoa.
http://www.nettiauto.com/bmw/325/6628748 kiertäkää kaukaa!Last edited by Joma; 23-08-2014, 20:41.E30 M52b28 M122h Amme
E28 x monta
E23 728i Ministeri
E10 1600-2 Garret
VW LT50 Huoltoajoneuvo
HD lapio jätskikruiseri
Comment
-
-
Originally posted by Joma View Post
Näinhän se meni, laitetaan nyt sitten pienen provosoinnin tuloksena mitä tuossa autossa olikaan oikein vikana.
Puhelimessa kuulemma vaan takakaarissa pientä ruostetta muuten hyvä kori. Ainoo vika kuulemma että akulle ei oo takaluukussa kiinnikkeitä. Muuten ei mitään estettä ajamiselle ja kuulemma viikon ajellutkin siirtokilvillä.
No oikeasti takakaaria ei enää ole jäljellä molemmat helmat vaihtokunnossa, anteeks joo olihan nää korjattu pakkelilla ja massalla.lattiamaton alle kun katto niin jalkatilat ruosteessa.
Konehuoneesta akun paikka "kadonnut" sekä liimasaumat jokapuolelta ruosteessa. Takaluukussa ratsupaikkoja ja päivä paisto jokapuolelta verhoilujen takaata.
M50b20 siellä oli pellin alla joo b25sen moottoriohjauksella, tästäkään ei mainittu kun vasta kysyttäessä. Kuulemma "ihan normaalia et jää kierrokset seilaamaan ku päästää kaasun" normaalia joo jos on imuvuotoja.......
Kone nojas jarrutehostajaan sekä putkisto laahas vakaajaan, sekä oli kiinni reikänauhalla. Lamda putkessa joo mutta pelkästään tulppana.
Ohjaustehostimen pumppu paikallaan pyörimässä tyhjää.
Etuvalot oli ainakin ihan pillukarvaliitoksilla, sekä plussa johdot random työhanskan sisällä "suojassa". Moottorin johtoja en edes jaksanut syynätä.
"Bensalinjat", letkut nipareilla kiinni ja osittain laahas maata, myyjän kommentti. Ei haittaa ku se on pelkkä paluulinja.
En kehdannu edes koeajolla käydä vaikka olin siirtokilvet hakenut valmiiksi ja pieneen välirahaan varautunut. En jääny edes neuvottelemaan asiasta. Enkä edes jaksanut enempää alkaa vikoja syynäämään.
Ja kermana päälle kehtaa vielä kaverin kakskasiin ehdottaa vaihtoa.
http://www.nettiauto.com/bmw/325/6628748 kiertäkää kaukaa!F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostEn mä tosta puhunutkaan vaan siitä sun pommista minkä kiertäisin todella kaukaa.. edes purkutarkoitukseenE30 M52b28 M122h Amme
E28 x monta
E23 728i Ministeri
E10 1600-2 Garret
VW LT50 Huoltoajoneuvo
HD lapio jätskikruiseri
Comment
-
-
Originally posted by Joma View Post
Näinhän se meni, laitetaan nyt sitten pienen provosoinnin tuloksena mitä tuossa autossa olikaan oikein vikana.
Puhelimessa kuulemma vaan takakaarissa pientä ruostetta muuten hyvä kori. Ainoo vika kuulemma että akulle ei oo takaluukussa kiinnikkeitä. Muuten ei mitään estettä ajamiselle ja kuulemma viikon ajellutkin siirtokilvillä.
No oikeasti takakaaria ei enää ole jäljellä molemmat helmat vaihtokunnossa, anteeks joo olihan nää korjattu pakkelilla ja massalla.lattiamaton alle kun katto niin jalkatilat ruosteessa.
Konehuoneesta akun paikka "kadonnut" sekä liimasaumat jokapuolelta ruosteessa. Takaluukussa ratsupaikkoja ja päivä paisto jokapuolelta verhoilujen takaata.
M50b20 siellä oli pellin alla joo b25sen moottoriohjauksella, tästäkään ei mainittu kun vasta kysyttäessä. Kuulemma "ihan normaalia et jää kierrokset seilaamaan ku päästää kaasun" normaalia joo jos on imuvuotoja.......
Kone nojas jarrutehostajaan sekä putkisto laahas vakaajaan, sekä oli kiinni reikänauhalla. Lamda putkessa joo mutta pelkästään tulppana.
Ohjaustehostimen pumppu paikallaan pyörimässä tyhjää.
Etuvalot oli ainakin ihan pillukarvaliitoksilla, sekä plussa johdot random työhanskan sisällä "suojassa". Moottorin johtoja en edes jaksanut syynätä.
"Bensalinjat", letkut nipareilla kiinni ja osittain laahas maata, myyjän kommentti. Ei haittaa ku se on pelkkä paluulinja.
En kehdannu edes koeajolla käydä vaikka olin siirtokilvet hakenut valmiiksi ja pieneen välirahaan varautunut. En jääny edes neuvottelemaan asiasta. Enkä edes jaksanut enempää alkaa vikoja syynäämään.
Ja kermana päälle kehtaa vielä kaverin kakskasiin ehdottaa vaihtoa.
http://www.nettiauto.com/bmw/325/6628748 kiertäkää kaukaa!muistaakseni puhelimessa sanoin että takaluukussa on ruostereikiä, en puhunut kaarista mitään vaikka toisessa kaaressa onkin sormen mentävä reikä. Helmat on kovat molemmin puolin, sähköt tehty asiallisesti pois lukien se jakobloki missä on hanska suojana kun muovikansi hukassa. Bensalinjat ei raahaa maata eikä roiku tietääkseni mistään. Auto käy niin kuin kuuluukin eikä kierrokset hummaile tietääkseni ollenkaan. Se ruostereikä minkä löysit ruuvarisi kanssa konehuoneesta niin siittä en ollut tietoinen. Mieluusti jos tänne täytyy tulla avautumaan kun 18 vuotta vanhasta bemarista löytyikin ruostetta, niin puhuttaisiin silti totta eikä liioteltaisi joka asiaa.
E39 523i -96 raato
E30 316 -86 m50b20 mätäpommi rojekti
-lavia connection-
Comment
-
Comment