Announcement

Collapse
No announcement yet.

Parkkeerauksesta!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • WWWili
    Bimmer Rookie
    • Sep 2004
    • 123
    • Vantaa

    Parkkeerauksesta!

    Ajattelin tossa parkkeeraamista, kun kävin duunin parkkihallissa laittamassa lohkolämppärin johdon kiinni nokkaan.

    Tämä on iso talo, ja paljon autoja, mutta pitää täälläkin parkkeerata päin persettä!!! Repsikan puolelle oli joku parkkeerannut autonsa niin lähelle mun autoa, ettei sieltä (viereisestä) autosta ole mitenkään voinut päästä ulos kolhimatta ovella minun autoa!
    Ja kuskin puolella sama homma! Siinä on joku ruotsalaisvalmisteinen ökyauto, niin lähellä mun autoa että jo tahallisestikin läjäytän mun kuskin ovella sitä!!!

    Mun auto oli varmasti näistä kolmesta ko. autoista ensimmäinen noista parkeista, koska pääsin aamulla valkkaamaan "tolppapaikan" Silloin ei ollut muita autoja 20m säteellä.

    Jättäkää nyt (pliip pliip pliip pliip) toisten autot rauhaan ja koittakaa olla kolhimatta niitä!!!

    ...ei koske kaikkia...
    Last edited by WWWili; 16-02-2005, 09:18.
    he thethethethethe the thethethe tet... boutros boutros ghali
  • samtheMan
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2002
    • 4759
    • Tikkaslovakia

    #2
    Se on niitä "kummia" juttuja tuo parkkeeraus!
    Kun synnyin, sain valita, haluanko olla fantastinen sängyssä vai hyvän muistin.. perhana, nyt unohdin mitä minun piti sanoa!
    PT palvelut sekä valmispaketit vuosien kokemuksella

    Comment

    • hojo-_-
      Bimmer Rookie
      • Feb 2004
      • 177
      • fin

      #3
      joo se on kyl kumma homma et miten ne 206 peugeotit tai renault twingot on aina kiinni kyljessä.

      joskus kun tulee ajettua tuollasiin ahtaanpuoleisiin parkkihalleihin (kuopiossa esim. intersportin alakerta) isukin land cruiser 95:lla (joka ei ole mikään kompakti citymaasturi kooltaan) niin kylläpä vitu*taa, jos joku pikkunen koppi on ajanu ihan ruudun laitaan ja vieressä on ainut vapaa paikka...

      bemarilla tuo ylempi ei ole niin suuri ongelma, koska auto on kooltaan pienempi. lähes viikottaista on kuitenkin se et prisman parkkipaikalla joku farmarivolvo stopannu 30cm päähän kuskin ovesta ja sisään pääsy onkin enemmän kun hankalaa.

      saipahan avautua tästäkin asiasta :|
      saksalaisia

      Comment

      • Mr. Z
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2003
        • 943
        • Manse

        #4
        Originally posted by WWWili
        niin lähellä mun autoa että jo tahallisestikin läjäytän mun kuskin ovella sitä!!!

        Jättäkää nyt ----- toisten autot rauhaan ja koittakaa olla kolhimatta niitä!!!

        ...ei koske kaikkia...
        Niin, nyt en ymmärtänyt? Pitääkö tehdä siis niin kuin sinä sanot vai niin kuin sinä teet?
        E38 740ia
        E39 530 dAT
        ex. E34 520i sedan
        ex. E39 528i Ac Schnitzer "ACS5"
        ex. E36 325i sedan
        ex. E36 328i touring
        ex. E36 318 iS qp
        ex. E36 325i qp -R.I.P-
        ex. E21 320i sedan
        ex. E30 318i sedan
        ex. E3 2500 sedan

        Comment

        • WWWili
          Bimmer Rookie
          • Sep 2004
          • 123
          • Vantaa

          #5
          Se, että mun auto on ekana 100m pitkässä parkkirivissä ainoana autona, jätettynä kauas muista mahdollisista kolhijoista. Ni pässiä tulee ja ujuttaa autonsa ihan kiinni mun autoa... ja molemmin puolin.
          Repsikan puolella saman suuntaisesti, ettei sen kuski ole mitenkään päässyt pois omasta autostaan kuskin ovesta kolhaisematta mun autoa!!! Ja kuskin puolelle joku oli jättäny kartanon kokoisen länsinaapuriauton ihan kylkeen kiinni etten minä taasen pääse minun autoon kolhimatta sen autoa. Ja tällä viimeisellä oli omalla kuskin puolellaan RUNSSAASTI tilaa!!!! (johtuen tyhjästä ruudusta oven edustalla)
          Onneksi se oli häipynyt ennen minua.

          Parkkihalleissa etsin yleensä reunapaikan, ettei viereen parkkeeraa kukaan milliin kiinni. Mielummin vaikka otan hyötyliikuntaa, kun jätän, vielä suorapeltisen seiskan parkkiin muitten kolhittavaksi.
          he thethethethethe the thethethe tet... boutros boutros ghali

          Comment

          • WWWili
            Bimmer Rookie
            • Sep 2004
            • 123
            • Vantaa

            #6
            Tämä on iso talo, ja paljon autoja, mutta pitää täälläkin parkkeerata päin persettä!!! Repsikan puolelle oli joku parkkeerannut autonsa niin lähelle mun autoa, ettei sieltä (viereisestä) autosta ole mitenkään voinut päästä ulos kolhimatta ovella minun autoa!
            Ja kuskin puolella sama homma! Siinä on joku ruotsalaisvalmisteinen ökyauto, niin lähellä mun autoa että jo tahallisestikin läjäytän mun kuskin ovella sitä!!!

            Mun auto oli varmasti näistä kolmesta ko. autoista ensimmäinen noista parkeista, koska pääsin aamulla valkkaamaan "tolppapaikan" Silloin ei ollut muita autoja 20m säteellä.

            Jättäkää nyt (pliip pliip pliip) toisten autot rauhaan ja koittakaa olla kolhimatta niitä!!!

            ...ei koske kaikkia...
            Last edited by WWWili; 17-02-2005, 08:21.
            he thethethethethe the thethethe tet... boutros boutros ghali

            Comment

            • jani73
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2004
              • 4317
              • Turku

              #7


              ICT-talon parkkipaikka, eli yliopiston parkkipaikka?! Fiksua jengiä.

              Comment

              • ka00z
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2006
                • 1805
                • Varsinais-Suomi

                #8
                Originally posted by jani73 View Post
                http://www.fiksuparkki.net/

                ICT-talon parkkipaikka, eli yliopiston parkkipaikka?! Fiksua jengiä.

                Tuttu parkkipaikka jo duuninkin puolesta. ICT-talo on tietotekniikan- ja elektroniikanalojen talo, ei suinkaan pelkästään yliopiston rakennus.

                Tuossa oven edessä on parhaat paikat, tuonne sumppuun ei kannata ikinä jättää. Nuo kolmannet rivit tuossa keskellä kyllä nauratti
                W124 voll, markalla pidemmälle

                Comment

                • Vehkis
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2007
                  • 1441
                  • Turku

                  #9
                  Jotakin alkunut ihan selvästi vituttamaan, kun on bemmi parkkeerattu noin. Eiköhän tuo kuvan ottaja (vitun apinaääliökusipääätollomolopääkyyläkotipoliisi) tajua, että vaikka tuohon tolppien väliin parkkeeeraa ihan oikea oppisesti ,niin tuohon ei mahdu toista autoa viereiseen ruutun niin, että sieltä autosta mahtuisi ulos kolhimatta toista autoa.

                  Ps. Itse ajan kyllä ihan samanlailla parkkiin, jos vaan mahdollisuus tulee.
                  Nyt: VW Golf 1.4 TSI 118kW -10
                  ex E39 535iA -97
                  sekä x määrä riisikippoja


                  Kesäautona toimii vw kupla -65

                  Comment

                  • maukk1s
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2009
                    • 565
                    • Kangasala

                    #10
                    Jätän aika useinki noin jos on edes vähän tyhjempää jossain parkkipaikalla, niin ei oo heti joku vieres kyhjöttämäs. Kai sieltä joku tulee pesarilla vielä joskus ojentamaan
                    E60 530i -05


                    Ex. E36 325iA -92, E36 328i -96

                    Comment

                    • BMW
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2004
                      • 3822
                      • California

                      #11
                      mistä näitä yli 5-vuotta vanhoja threadejä oikein edes löydätte
                      P
                      R
                      N
                      D

                      Comment

                      • Miltzu
                        BTCF Member
                        • May 2008
                        • 2476
                        • Finland

                        #12
                        Originally posted by BMW View Post
                        mistä näitä yli 5-vuotta vanhoja threadejä oikein edes löydätte
                        Riittävän usein kun kuulee "KÄYTÄ SITÄ SÖÖRTSIÄ" niin sitä sitten kans käytetään

                        Comment

                        • GameOver
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jun 2005
                          • 3026
                          • Sjundeå

                          #13
                          Originally posted by Miltzu View Post
                          Riittävän usein kun kuulee "KÄYTÄ SITÄ SÖÖRTSIÄ" niin sitä sitten kans käytetään
                          nimenomaan
                          -22 Lexus ES300h
                          -08 Subaru Impreza

                          ...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…

                          Comment

                          • jani73
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2004
                            • 4317
                            • Turku

                            #14
                            Ai, no olisiko sitten pitänyt perustaa uusi säie, kun haulla löyty aiheeseen sopiva säiekin.

                            Comment

                            • ///Make
                              BTCF Member
                              • May 2007
                              • 4685
                              • Lahti

                              #15
                              Originally posted by jani73 View Post
                              Ai, no olisiko sitten pitänyt perustaa uusi säie, kun haulla löyty aiheeseen sopiva säiekin.


                              Tuonne jatkoksi olisi varmaan sopinut ihan hyvin...
                              Z3 3,0 Coupe -98
                              E30 325E 4D -85
                              Originally posted by TNT
                              Kyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎