Vaihda valkoiseen M5:seen, sen sä olet oikeasti aina halunnut
-95 M5 3.8 olisi kyllä kieltämättä kiva, niitä vain aikoinaan tehtiin turkasen vähän.. Suomessa taitaa olla ainakin yksi valkoisena?
Kokeillaan myyntiä kunnolla, seuraava askel olisi ottaa paremmat kuvat. Tosin kun mitään "kivaa" ei ole Nettiautossa, niin into laskee. Täytynee vaihtaa raitisilmasuodatin, kun sekin tuli hankittua. Toivottavasti muilla on enemmän kysyntää laitteilleen.
No minun tipu keltianen m5 e39 sitten myytiin. Auto oli sentaan priima kunnossa ja asiasta ymmärtävä foorummilainen onneksi sen haki pois.
Autohan oli varmasti puolivuotta myynissa. Chättiautossa oli keskimäärin 75 katsoja joka päivä koko sen myyntiaikaa ja yli 20x suosikkilistattu. Paljonhan oli vaihtoehdokkaita mutta kesti ennen suoralla kaupalla sitten meni ensimmäiselle kuka tuli katsomaan autoa.
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
No minun tipu keltianen m5 e39 sitten myytiin. Auto oli sentaan priima kunnossa ja asiasta ymmärtävä foorummilainen onneksi sen haki pois.
Autohan oli varmasti puolivuotta myynissa. Chättiautossa oli keskimäärin 75 katsoja joka päivä koko sen myyntiaikaa ja yli 20x suosikkilistattu. Paljonhan oli vaihtoehdokkaita mutta kesti ennen suoralla kaupalla sitten meni ensimmäiselle kuka tuli katsomaan autoa.
Sehän meni kohtuullisen kivuttomasti kaupaksi Itsellä myyntiaika vastaavalle oli 1 v 1 kk. Ja samoin ensimmäinen paikanpäälle vaivautunut vei mennessään.
Kokeillaan myyntiä kunnolla, seuraava askel olisi ottaa paremmat kuvat. Tosin kun mitään "kivaa" ei ole Nettiautossa, niin into laskee. Täytynee vaihtaa raitisilmasuodatin, kun sekin tuli hankittua. Toivottavasti muilla on enemmän kysyntää laitteilleen.
Tosiaan pese, vahaa ja ota kunnon kuvat. Nyt tuo ei todellakaan erotu edukseen tuolta muiden seasta :think
Tosiaan pese, vahaa ja ota kunnon kuvat. Nyt tuo ei todellakaan erotu edukseen tuolta muiden seasta :think
Puts puts wax wax hink hink. Sitten alkoi Etelä-Suomessa taas rapakelit, jotka jatkuvat säälittä ainakin 10pv. Auto taas hukkuu ainoaan käytössä olevaan halliin, mutta nyt on otettu lisäkuvia. Pitäisi varmasti alkaa varautumaan tulevaisuudessa paremmin, eli aina kuva-pari jos on auto vahattuna hyvässä ympäristössä.
Amatöörille kuvaus on vaikeaa, mutta tuo musta kyllä hukuttaa hyvin muodot ellei ole hyvää valaistusta. Käytössä oli Nikon D500, eli parempiakin olisi ehkä saanut.
Samalla tuli vaihdettua raitisilmasuodatin, pahempiakin nähty mutta mielellään hengittää sisäilmaa nyt. Sitten opettelemaan huoltonollausta.
Itselläni on netissä myynnissä e34 reilun tonnin hinnalla. Auto ei ole tällä hetkellä edes ajokuntoinen.
Minulle oli yritetty soittaa aikaisemmin tänään virolaisesta numerosta, joka on kytköksissä johonkin yritykseen. Nyt sain viestiä (kaksin kappalein) myös nettiauton viestitoiminnon kautta hieman huonolla suomenkielellä tyyliin "ostamme heti jos ei paljoa ruostetta" ja että auto päätyy Tallinnaan. Hetkeä myöhemmin sain myös tekstiviestin, että joku tulee huomenna Helsinkiin ja haluaisi tulla hakemaan auton mikäli ei ole paljoa ruostetta.
Innokas ostaja kuulostaa toki hyvältä, mutta haluaako joku virolainen oikeasti hakea suomesta korkeampi verollista vanhaa romua? Kuulostaa hieman liian hyvältä ollakseen totta. Millainen kusetus tuossa voisi tulla kyseeseen?
Itselläni on netissä myynnissä e34 reilun tonnin hinnalla. Auto ei ole tällä hetkellä edes ajokuntoinen.
Minulle oli yritetty soittaa aikaisemmin tänään virolaisesta numerosta, joka on kytköksissä johonkin yritykseen. Nyt sain viestiä (kaksin kappalein) myös nettiauton viestitoiminnon kautta hieman huonolla suomenkielellä tyyliin "ostamme heti jos ei paljoa ruostetta" ja että auto päätyy Tallinnaan. Hetkeä myöhemmin sain myös tekstiviestin, että joku tulee huomenna Helsinkiin ja haluaisi tulla hakemaan auton mikäli ei ole paljoa ruostetta.
Innokas ostaja kuulostaa toki hyvältä, mutta haluaako joku virolainen oikeasti hakea suomesta korkeampi verollista vanhaa romua? Kuulostaa hieman liian hyvältä ollakseen totta. Millainen kusetus tuossa voisi tulla kyseeseen?
Purkuun ja varaosina myyvät sitten takasin suomeen? Ei kai kuitenkaan tota hintaa maksaisi purkuautosta...
Purkuun ja varaosina myyvät sitten takasin suomeen? Ei kai kuitenkaan tota hintaa maksaisi purkuautosta...
Autosta on tosiaan bensapumppu paskana, eikä sen takia ajokuntoinen. Olen miettinyt itsekin, että purkamalla saisi varmaan enemmän kuin muuten myymällä. Mielenkiintoista, että heitä kiinnostavat ruosteet niin paljon. Eikai korissa (varsinkaan pohjassa) ole hirveästi myytävää osaa. Tietysti ovet ja luukut voisivat mennä kaupaksi.
Edelleenkin hieman epäilyttää. Nämä näyttävät olevan Virossakin hinnoissaan ja tarjonta pientä, mutta kannattaako siltikään hakea ajokunnotonta autoa Suomesta asti. Mitä tässä vähintään pitäisi ottaa huomioon? Maksu käteisellä ja itse varmaankin pitäisi ilmoitella vakuutusyhtiöön ja viranomaisille, että auto on myyty?
Autosta on tosiaan bensapumppu paskana, eikä sen takia ajokuntoinen. Olen miettinyt itsekin, että purkamalla saisi varmaan enemmän kuin muuten myymällä. Mielenkiintoista, että heitä kiinnostavat ruosteet niin paljon. Eikai korissa (varsinkaan pohjassa) ole hirveästi myytävää osaa. Tietysti ovet ja luukut voisivat mennä kaupaksi.
Edelleenkin hieman epäilyttää. Nämä näyttävät olevan Virossakin hinnoissaan ja tarjonta pientä, mutta kannattaako siltikään hakea ajokunnotonta autoa Suomesta asti. Mitä tässä vähintään pitäisi ottaa huomioon? Maksu käteisellä ja itse varmaankin pitäisi ilmoitella vakuutusyhtiöön ja viranomaisille, että auto on myyty?
Ei sitä oikeasti tiedä mitä ne hakee, vai onko fuulaa. Harvemmin olen kuullut virolaisten kuitenkaan mitään perus autokauppavedätyksiä tekevän.
Maksu käteisellä ja trafin luovari ja jos kuitenkin on trailerihommia niin nappaat vielä suomikilvet kainaloon, eiköhän se onnistu noin.
Ei sitä oikeasti tiedä mitä ne hakee, vai onko fuulaa. Harvemmin olen kuullut virolaisten kuitenkaan mitään perus autokauppavedätyksiä tekevän.
Maksu käteisellä ja trafin luovari ja jos kuitenkin on trailerihommia niin nappaat vielä suomikilvet kainaloon, eiköhän se onnistu noin.
Juttelin äsken puhelimessa kiinnostuneen ostajan isän kanssa, joka osasi suomea. Joku tulee huomenna katsomaan autoa. Virossa tosiaan valikoima huono, eikä sopivaa löydy. Itsekin katsoin niin myynnissä on pari samanhintaista tai kalliimpaa pommia kuin Suomessa.
Tyyppi tarvitsee kulma kilvet, jotta saa auton laivaan. Miten tämä myyntihomma käytännössä menisi? Normaalisti myyjälle jää pelkkä kauppakirja, jos sellaista edes tehdään. Riittääkö minulle pelkkä kauppakirja, jotta saan auton pois nimistäni eikä tulevaisuudessa olisi odotettavissa minkäänlaisia ongelmia?
Eli mitä minun tulee huomioida, jos myyn auton Viroon?
Juttelin äsken puhelimessa kiinnostuneen ostajan isän kanssa, joka osasi suomea. Joku tulee huomenna katsomaan autoa. Virossa tosiaan valikoima huono, eikä sopivaa löydy. Itsekin katsoin niin myynnissä on pari samanhintaista tai kalliimpaa pommia kuin Suomessa.
Tyyppi tarvitsee kulma kilvet, jotta saa auton laivaan. Miten tämä myyntihomma käytännössä menisi? Normaalisti myyjälle jää pelkkä kauppakirja, jos sellaista edes tehdään. Riittääkö minulle pelkkä kauppakirja, jotta saan auton pois nimistäni eikä tulevaisuudessa olisi odotettavissa minkäänlaisia ongelmia?
Eli mitä minun tulee huomioida, jos myyn auton Viroon?
Jos se ulkomaille menee niin miksei voisi käydä konttorilla kauppojen jälkeen poistamassa kilvistä ja ottaa siirtokilvet että virolaiset saa laivaan sen ajettua?
Eli mitä minun tulee huomioida, jos myyn auton Viroon?
Ei mitään eroa suomeen myymiselle. Kauppakirjan kun täyttää itselleen, niin saa tarvittaessa vakuutukset poikki.
Itse myin vuosi takaperin tonnin vectran virolaisille ilman ongelmia. Samanlaisia ihmisiä ne virolaisetkin on.
E30 M50b28 -90 Cirrusblau E39 520d Touring -00 Sienarot II
MB Sprinter
Lynx Rave Re 600 -15
Suzuki GSX-R1100 -95
Comment