Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemarin myymisen sietämätön vaikeus IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Juppe
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 4541
    • TURKU

Kyllä mä oon kallistunut nyt facelift C-mursuun(204). Semmonen riisseliautomaatti tarttis varmaan hakea saksasta.

Comment

• teropa
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2005
      • 3855
      • Oulu

Originally posted by Juppe View Post
      Kyllä mä oon kallistunut nyt facelift C-mursuun(204). Semmonen riisseliautomaatti tarttis varmaan hakea saksasta.
      Lähellä oli itelläki etten tollasta ostanut. Ostin sitten w203 koppasen C220 CDI sport avantgarden. Hyviä autoja ne mursut on. Täysin eri tuntuisia kuin bemarit, se on sanottava. Mulla piti palata merkkiin...

Tero
      E60 520dA M-sport
      ---Ex
      E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
      E90 330iA, 325iA, 320dA
      E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
      E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)

PPL(A)

Comment

• Juppe
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2002
        • 4541
        • TURKU

Tällä hetkellä ei kannata tuoda mitään vanhempaa vähän ajettua. Tulee selkään niin pirusti veroissa. C200cdi -11 verot n. 55tkm ajettuna about 5,5ke. Sitten tuot -08 samanlaisen, niin maksat saman veron. 180gr vs 124gr tekee kyllä selväksi sen, ettei vanhoja kannata laahata. Tai sitten niiden pitää olla niin vanhoja, että vertailuhinta on tyyliin 10ke. Tässä valossa kun katselee noita nettiauton n. 150tkm ajettuja 06-09 kutosbemareita 20ke pyynneillä (tai ylikin), ei voi kuin nauraa. Kuka helvetti niitä edes ostaa... 17ke rahaan alkaa saamaan faceliftattua ceetä Saksasta ja niissä ei tartte olla niin tarkkana varustelistan kanssa. Periaatteessa aika karvalakkikin kelpaa. Melkein kaikissa on vakkarit, ajotietokoneet, automaatti-ilmastoinnit jne. Tämmöselle ujosti 40v ikää lähestyvälle ukkelille tommonen C passaa oikein mainiosti. Ohjaamossa on hiljaista ja vetelyä ei ilmene kuin ikkuna raollaan ajettaessa Mulle on kokolailla sama, miten kovaa sillä pääsee mutkatiellä. Harvoin tarvii kokeilla. Pääasia, että menee sukkasilteen ja ei näytä maasturilta 18" alut alla.
        Last edited by Juppe; 12-12-2014, 17:11.

Comment

• touring39
          BTCF Member
          • May 2005
          • 3901
          • Kaarina

Originally posted by Juppe View Post
          Tällä hetkellä ei kannata tuoda mitään vanhempaa vähän ajettua. Tulee selkään niin pirusti veroissa. C200cdi -11 verot n. 55tkm ajettuna about 5,5ke. Sitten tuot -08 samanlaisen, niin maksat saman veron. 180gr vs 124gr tekee kyllä selväksi sen, ettei vanhoja kannata laahata. Tai sitten niiden pitää olla niin vanhoja, että vertailuhinta on tyyliin 10ke. Tässä valossa kun katselee noita nettiauton n. 150tkm ajettuja 06-09 kutosbemareita 20ke pyynneillä (tai ylikin), ei voi kuin nauraa. Kuka helvetti niitä edes ostaa... 17ke rahaan alkaa saamaan faceliftattua ceetä Saksasta ja niissä ei tartte olla niin tarkkana varustelistan kanssa. Periaatteessa aika karvalakkikin kelpaa. Melkein kaikissa on vakkarit, ajotietokoneet, automaatti-ilmastoinnit jne. Tämmöselle ujosti 40v ikää lähestyvälle ukkelille tommonen C passaa oikein mainiosti. Ohjaamossa on hiljaista ja vetelyä ei ilmene kuin ikkuna raollaan ajettaessa Mulle on kokolailla sama, miten kovaa sillä pääsee mutkatiellä. Harvoin tarvii kokeilla. Pääasia, että menee sukkasilteen ja ei näytä maasturilta 18" alut alla.
          No moni meistä on semmosia, ettei mersua ottais, vaikka kuinka halvalla sais...
          Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

Ex:
          e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

Comment

• pexodus
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2009
            • 1577
            • Leppävirta/Oravikoski

Originally posted by touring39 View Post
            No moni meistä on semmosia, ettei mersua ottais, vaikka kuinka halvalla sais...
            Tämä! Mulla yksi S tallissa ja pysyy siellä aina kun vaan Bemari toimii

Saisi sillä sitä paitsi aivan uuden Kiankin tuolla rahalla, siis uuden
            BMW F11 LCI 530da x-drive
            Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana

Comment

• Juppe
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2002
              • 4541
              • TURKU

No mulla ei semmosia merkkilaseja ole. Mulle on vaan kaks vaihtoehtoa ja ne ovat mersu ja bemari. Näen ne aika samantasoisina viimeistelyltään ja fiilikseltään. Ajotuntumassa toki ovat erilaiset. Ei tähän nyt sentään mitään kiaa tarvii sotkea. Jos nettiauton hinnat ovat vähän poskellaan, niin tuolta foorumin myydään osiolta löytää vielä samaan hintaa 200tkm ajettuja helmiä... No saahan niitä myydä ja tietysti ostaakin, mutta kyllä mä rehellisesti ihmettelen, kuka laittaa kätesitä +20ke +150tkm ajettuun ja lähes 10v vanhaan autoon, kun hakemalla saa huomattavasti nuorempaa ja vähemmä ajettua saman tasoista peliä alle.

Comment

• HujaudeR
                BTCF Member
                • Jul 2011
                • 110
                • JKL

Aikansa se otti mutta nyt oma auto on myyty. Auto myynnissä melkein 3kk ja viikonloppuna aioin laittaa seisontaan ja tänään joku soitti ja kaupat tehtiin n.15 minuutissa. Hassua tämä autokauppa :think
                Bmw 328i cabriolet cosmosswartc..cosmosswar...cosmos... No se metallinhohtomusta, kyllä te tiedätte

Comment

• plyttis
                  Bimmer Rookie
                  • May 2011
                  • 36
                  • Lahti

Originally posted by HujaudeR View Post
                  Aikansa se otti mutta nyt oma auto on myyty. Auto myynnissä melkein 3kk ja viikonloppuna aioin laittaa seisontaan ja tänään joku soitti ja kaupat tehtiin n.15 minuutissa. Hassua tämä autokauppa :think
                  Kohta itelläki ollut tuon 3kk ja ei ostajaa kuulu. Kaippa se kohta loksahtaa itsellekkin kohdalle
                  e91 320da

Comment

• teropa
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2005
                    • 3855
                    • Oulu

Mulla lähtee sit huomenna kaara liikkeeseen vaihdossa. Ellei sitten vielä huomisen aikana joku innostu… Kyllä on ollut monenlaista kyselijää ja muutama katselija. Ilmaiseksi kait tuo pitäs antaa
                    E60 520dA M-sport
                    ---Ex
                    E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
                    E90 330iA, 325iA, 320dA
                    E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
                    E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)

PPL(A)

Comment

• Tomba87
                      BTCF Member
                      • Oct 2004
                      • 4029
                      • Imatra

Mie sain onneks reilussa 3 viikossa seiskan myytyä ni ei tarvinnu laittaa seisontaan. Tulihan tuossa persnettoa vaikka sainkin vähän enemmän mitä itse maksoin vajaa vuosi sitten, mutta ihan tyytyväinen oon silti. Harvemmin näistä voitolle pääsee.
                      Luukku auki ja risut kyytiin

Comment

• KiMi90
                        Bimmer Rookie
                        • Feb 2013
                        • 48
                        • -

Minkä hintaisena foorumilaiset pitää e34 530i m30 bemmiä? nettiautossa nykyään näkee vaan v8 koneellisia, niin on vähän huono omaa hinnoitella...

Edit: Leimalle varmasti laitettavaa, mutta leimaa vielä ois tän vuoden loppuun että eikai se kauhee pommi voi olla jos kerran vajaa vuos sit katsastusmiehen hyväksyntä autolle on saatu.
                        Last edited by KiMi90; 19-12-2014, 00:53. Reason: zsdgf

Comment

• icecold
                          Bimmer Enthusiast
                          • Dec 2009
                          • 2341
                          • 🌍

Originally posted by KiMi90 View Post
                          Minkä hintaisena foorumilaiset pitää e34 530i m30 bemmiä? nettiautossa nykyään näkee vaan v8 koneellisia, niin on vähän huono omaa hinnoitella...
                          Sehän riippuu täysin auton kunnosta, mutta jotakin 100-3000€ väliltä.

Comment

• Koo_
                            Bimmer Fanatic
                            • Jul 2013
                            • 320
                            • Suomi

Originally posted by KiMi90 View Post
                            eikai se kauhee pommi voi olla jos kerran vajaa vuos sit katsastusmiehen hyväksyntä autolle on saatu.
                            Se että vuosi sitten saanut leimattua ei kyllä kerro mitään

Comment

• plyttis
                              Bimmer Rookie
                              • May 2011
                              • 36
                              • Lahti

Originally posted by teropa View Post
                              Mulla lähtee sit huomenna kaara liikkeeseen vaihdossa. Ellei sitten vielä huomisen aikana joku innostu… Kyllä on ollut monenlaista kyselijää ja muutama katselija. Ilmaiseksi kait tuo pitäs antaa
                              Harkinnut itsekkin. Ainoa vain, että kun on vaihdettava halvempaan autoon opiskelujen takia niin autoliikkeet harvoin haluaa vaihtaa halvempaa autoa kalliimpaan vähänkään järkevällä välirahalla. Kaippa se siitä kun porukka tulee thaimaan lomiltansa joulun jälkee ni alkaa taas autokauppa kuhista ;D
                              Dieseli on lähes ilmasta jo!
                              e91 320da

Comment

• Banned
                                Bimmer Fanatic
                                • Sep 2014
                                • 516
                                • Sisä-Savo

Originally posted by Koo_ View Post
                                Se että vuosi sitten saanut leimattua ei kyllä kerro mitään
                                Joo on siinä aika suuri ero onko leimattu kuukausi sitten vai loppuuko leima kuukauden päästä. Käytä leimalla ja laita sitten myyntiin.
                                KTM 990 Adventure
                                Passat GTE

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎