Originally posted by Laku
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomeen i8-Bemu!
Collapse
X
-
On kyllä aika maukas BMW:ksi, Z8:n jälkeen ensimmäinen yhtä säväyttävä laite ilmestyessään.
Originally posted by Veeksi View PostE30-miehet.
Z3 3,0 Coupe -98
E30 325E 4D -85
Originally posted by TNTKyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella
Comment
-
-
Originally posted by pexodus View Post
mitenköhän tuo auto toimii 10-15 vuoden päästä?
Originally posted by Veeksi View PostE30-miehet.
Tä?
Eikö tässsä ollut kysymyksessä i8. Topikin aloittajalle: Jos kyseessä on niin erikoinen auto että ansaitsee oman topikkinsa niin olisit kertonut tai edes copypastennut vähän millaisesta aparaatista on kyse. Toimiiko toi nyt pelkästään porkkanaraasteella ja tuulisähköllä vai onko tossa joku polttomoottori kanssa?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolheadMiten ylipäätään mikään auto toimii 10-15 vuotiaana? Vie huoltoon kun on huollon aika ja korjauttaa jos löytyy vikoja.
Mielelläni kyllä koeajolla tuolla i8:lla kävisin. Ja eipä työmatkat jollain i3:lla paskempia olisi kun ei tarttis hirveästi tankkailla harrasteautona sitten joku maximikuluksinen Viper remmiahtimella.
Comment
-
-
Originally posted by Hiace View PostEikös tämmöistä sanottu jo muinoin sähköikkunoista tai abseista ...mitenkähän toimii 10-15 vuoden päästä. Nyt ei osais elää ilman. Tyly fakta on että sähkö hiipii polttomoottorin rinnalle pikkuhiljaa. Ensin i8:iin, mutta jossain vaiheessa peruskauraa 1-sarjassa. Jossain vaiheessa M3:ssa, tyyliin Porsche 918 tai McLaren. Tykkäs tai ei mutta maailma muuttuu.
Mielelläni kyllä koeajolla tuolla i8:lla kävisin. Ja eipä työmatkat jollain i3:lla paskempia olisi kun ei tarttis hirveästi tankkailla2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Hiukanhan tuo on tainut raakileena (valitettavasti) maailmalle päästä. Ei tosin yllätä yhtään kun auto on verrattavissa varsin rankasti tietokoneisiin sekä softiin joiden viimeisen testauksen nykyisin suorittaa loppukäyttäjä.
Tässä aika paljon tietoa tuosta i8:sta.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by ///Make View PostOn kyllä aika maukas BMW:ksi, Z8:n jälkeen ensimmäinen yhtä säväyttävä laite ilmestyessään.
It’s as simple as the title of the “most victorious racing car of all time“. 1,436 victories in just 1,628 days. Imagine that. Over the course of four and a half years, the E30 M3 achieved a win every-day. Every single day, whether it was a weekend, a vacation, or any day without a race (which is pretty often).
Jos tällainen auto kuin i8 ei kiinnosta, niin on ihan hyvä hetki kysyä onko todella automies.... saati BMW-mies. Tai olisiko vain viisainta olla hiljaa.BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Originally posted by Veeksi View PostJos tällainen auto kuin i8 ei kiinnosta, niin on ihan hyvä hetki kysyä onko todella automies.... saati BMW-mies. Tai olisiko vain viisainta olla hiljaa.I don't lose sleep over the opinion of sheep.
Comment
-
-
Kaipa ne akut kestää. Kaikki tuolla ajatuksella spekuloi, mutta en kyllä tiedä yhtään priusta tai leksusta, johon niitä olisi vaihdettu. Jossain varmaan on, mutta kyllä niiden elinkaari aika pitkä on. Näille oldschool mussuttajille vois varmaan todeta, että kai pesette vielä pyykit käsinveivattavalla separaattorilla ja kahvit keittelette joka aamu puuliedellä?
Comment
-
-
Hahaa.. Niin paljon katkeruutta kahdella E30-miehellä. Rassatkaa te vaan niitä kaasareitanne. Minulta pisteet i8:n omistajalle, että uskalsi lähteä uuden tekniikan kanssa leikkimään. Se, että miten toimii 10-15 päästä nähdään sitte. Ihme asenne muutenkin osalla porukkaa kaikkea uutta kohtaan. Ettei nyt vaan johtuis siitä ettei oma lompakko anna periksi moisen laittamista.ex. E46 323Ci -00
Comment
-
-
Jälleenmyyntiarvo minua näissä sähköautoissa kiinnostaa aika paljon. Akuston joutuu kuitenkin jossain vaiheessa vaihtamaan, niin mikä mahtaa olla sen kustannus? Jos todella puhutaan kymppitonnin hintaluokasta, niin ainakin tavallisemmissa sähköautoissa se olisi totaalinen deal breaker käytettyjen markkinoilla. Auton hinnaksi tulisi joka tapauksessa 10k€ akkujen vuoksi, vaikka itse auton saisi ilmaiseksi. Ei liene moisille kapistuksille paljon kysyntää kun ikää ja kilometrejä tulee enemmän.
Pääsääntöisesti suhtaudun ihan positiivisesti näihin sähköautoihin, mutta niin pitkään aikaan en sellaista varmasti osta, kun ne toimivat nykyisen kaltaisilla akkujärjestelmillä. Syntynyt polttoainesäästö menee korkojen kanssa, jos joutuu säännöllisin väliajoin hukkaamaan rahaa kalliisiin akkuihin. Jos ja kun akkuteknologia paranee, tilanne muuttuu täysin toiseksi. Toistaiseksi olen kuitenkin sitä mieltä, että vetyautot eli polttokennot ovat potentiaalisempi vaihtoehto voimanlähteeksi kuin puhdas sähkömoottori akuilla. Vety on kuitenkin maailmankaikkeuden yleisin aine, se ei kärsi tehohäviöstä pakkasellakaan ja sen voi "tankata täyteen" minuuteissa.
Comment
-
Comment