Toi juttu noista kalliista akuista mitä kuulee aina toistettavan. Sitähän ei kukaaan tiedä miten suureksi tai pieneksi kulueräksi ne muodostuu BMW:n hybrideissä.. Toisaalta, kaikki työ mitä sähkömoottori tekee on taas pois moottorin käyttötunneilta ja kuormalta joten sen huolto- ja korjauskulut voi olla pienemmät, vähän tai paljon. Jos niihin joutuu investoimaankin, niin toisaalta hybridillä on siihen mennessä säästetty xxxx euroa polttoainekuluissa.
Tod. näk. sitten kun nuo on 20 vuotta vanhoja niin joku tuningpulju myy jo tuningmallin akkusettejä ja tehokkaampaa sähkömoottoria. Muistan vuosia takaperin kun foorumilla pidettiin aivan ihmeellisenä ja mahdottomana hommana mennä koskemaan ajonestolliseen ja VANOSilla varustettuun moottoriin.. Kunnes jengi huomasi että ne on ihmisen suunnittelemia ja ihmisen räplättävissä.
Muutenkin autoilussa on kulunsa. 10-15 vuotiaassa autossa on muutenkin huolto-ja korjauskulut usein melko suuret verrattuna auton arvoon. Eikä niitä suunnitellakaan kestämään 20 vuotta. Harrasteautot on sitte asia erikseen, jos joku haluaa omaa hölmöyttään elvyttää jotain 30 vuotiasta kioskia.
BUSTED! oot ajanu Civikillä ku tiedät
No joo.. Harvinaisen vähän tuntuu olevan kellään sanottavaa hybriditekniikasta.
Tod. näk. sitten kun nuo on 20 vuotta vanhoja niin joku tuningpulju myy jo tuningmallin akkusettejä ja tehokkaampaa sähkömoottoria. Muistan vuosia takaperin kun foorumilla pidettiin aivan ihmeellisenä ja mahdottomana hommana mennä koskemaan ajonestolliseen ja VANOSilla varustettuun moottoriin.. Kunnes jengi huomasi että ne on ihmisen suunnittelemia ja ihmisen räplättävissä.
Muutenkin autoilussa on kulunsa. 10-15 vuotiaassa autossa on muutenkin huolto-ja korjauskulut usein melko suuret verrattuna auton arvoon. Eikä niitä suunnitellakaan kestämään 20 vuotta. Harrasteautot on sitte asia erikseen, jos joku haluaa omaa hölmöyttään elvyttää jotain 30 vuotiasta kioskia.
Originally posted by Gemmi
View Post
OT: pitäskö avata uusi topikki "yleistä harrastuksesta"?
Comment