Olen käyttänyt mailboxde.comia ja homma toimii. Saa halvemmat postikulut kun Zittau on ihan Tsekin rajalla ja saa valittua lähetykset Tsekin postin kautta.
Tota kautta saa vaan pientavarat.
Valikoimassa on myös pakettien yhdistys et yhdistää useamman paketin yhdeksi. Suosittelen.
Onko teillä miten onnistunut osien palautus pielmeierille? Tilasin jouset, niin tuli iskarit ja pitäisi lähettää takaisin. Fedexille tarvitsee ilmeisesti palautustunnuksen tms tai muuten pitää itse maksaa kulut. Laitoin manulke asiasta kyselyä muttei vielä vastannut mitään.
Edit: Pyysivät lähettämään osat takaisin ja palauttavat sitten rahat tilille osista ja rahtikulut.
Kävin oikein paikan päällä Pielmeieris katsomassa osamyyntiä.
Nyt oli vain Manfred paikan päällä ja toinen lomilla. En tiedä missä sen naisen toimipiste on.
Puhelin soi taukoamatta ja Manfred ystävällisesti palveli minua tiskillä.
En tiedä missä välissä hoitaa email kyselyt/tilaukset.
Pielmeier pitäis hommata lisää väkeä.
ot koeajoin pihalta m4 ja eos uus motari ajankuluks.
Kovin uudelta vaikuttaa pulja, jossain saksankielisillä sivuilla kyseltiin vastaavaa viikko takaperin.
Aiheesta viitoseen, tilasin GP:ltä kesäkuussa ~5kg tavaraa, laatikon koko 30x40x60 cm. Postikulut 15,70€ mutta maksutapalisä (luottokortti) 22,71€ pikkasen ihmetytti.
Kovin uudelta vaikuttaa pulja, jossain saksankielisillä sivuilla kyseltiin vastaavaa viikko takaperin.
Aiheesta viitoseen, tilasin GP:ltä kesäkuussa ~5kg tavaraa, laatikon koko 30x40x60 cm. Postikulut 15,70€ mutta maksutapalisä (luottokortti) 22,71€ pikkasen ihmetytti.
Halpa rahti. Kannattaisiko maksaa tilisiirrolla? Niin muistaakseni itse tein GP:seen aikanaan. PayPal ei toimi?
Silti hintoihin verrattuna Pielmeier on rahteineen ilmeisesti edelleen edullisin, vai?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Aha, no, tuo on jäätävä hinta. Sieltä lisää katetta ?
Halpa rahti. Kannattaisiko maksaa tilisiirrolla? Niin muistaakseni itse tein GP:seen aikanaan. PayPal ei toimi?
Silti hintoihin verrattuna Pielmeier on rahteineen ilmeisesti edelleen edullisin, vai?
Kuitissa oli tuo maksutapalisä merkitty "paypal/credit card". Jaa, kun webbikaupasta kokeili niin sekä Paypal että luottokorttilisä on 6%. Se lasketaan näemmä alvillisesta loppusummasta lisättynä rahtikuluilla ja rahtikulun alvilla.
Tilisiirto onnistuu näköjään, siinä ei ole maksutapalisää. GP:hen ehkä voisi luottaa, muuten en kyllä mielelläni maksa etukäteen tilisiirtona.
Huomattava muuten, että GP tarjoaa listalta ensimmäistä eli 30 kg rahtia, itse kun laskee mikä on paino niin pääsee edullisemmalla. Tosin 30 kg (max 120 x 60 x 60 cm) maksaa kohtuulliset 33€.
Pielemeierilta E46 etupuskurin rahti maksoi jotain 100€, mutta pakkaus olikin järkyttävän kokoinen, jouduin irroittamaan kahvan sisäovesta että loota mahtui asuntoon. Lähettifirman jätkä oli hintelä ja mahtui laatikon kans juuri ja juuri hissiin...
autoteilemann.de:ltä tulee kiinteällä hinnalla 14,90€ per paketti. Kokeilin laittaa 10 x jarrulevyä ja 20 litraa moottoriöljyä, samalla 14,90€ laaki näytti tulevan.
Comment