On muuten aikas hauskan värinen tuo...ei tuota väriä usein näe.
Kuvissa olevat vanteet "E60 M5" mallia ja tuommoisia "haarapuolia" ei orkkiksissa ole... toisekseen olen tuon ko. vannesarjan ostanut ko. autoon vannetukusta, kun auto oli minulla (aikoinaan) useamman vuoden. Silloin myytiin Barzetta M5 evo nimisenä vanteita. Kesärenkailla oli jo silloin valmiina 18" M5 replikat. Sen vuoksi kiinnitin huomiota ilmoitukseen, koska alkuperäiset M vanteet ovat hitusen kalliimat... Väri on kyllä loistava ja jokseenkin harvinainen.
Kuvissa olevat vanteet "E60 M5" mallia ja tuommoisia "haarapuolia" ei orkkiksissa ole... toisekseen olen tuon ko. vannesarjan ostanut ko. autoon vannetukusta, kun auto oli minulla (aikoinaan) useamman vuoden. Silloin myytiin Barzetta M5 evo nimisenä vanteita. Kesärenkailla oli jo silloin valmiina 18" M5 replikat. Sen vuoksi kiinnitin huomiota ilmoitukseen, koska alkuperäiset M vanteet ovat hitusen kalliimat... Väri on kyllä loistava ja jokseenkin harvinainen.
Kyllä nuo vanteet tuossa on style 135 replicat, eikä mitkään "E60 M5" mallia.
E60 535dA M-Sport 350hp / 690nm Tällä mennään
- ex E46 330iA M-sport 2003 -
- ex E60 530iA M-sport 2007 -
- ex E90 325i 2006 -
- ex E46 330ci M-sport 2001 -
Eräs foorumilainen hakenut aikanaan saksasta! Teki silloin heti jo kansi remontin siihen, ja laittoi m-sport puskurit. Sitten myi sukulaisellensa, jolla oli monta vuotta! Yli maalattiin hänen aikanaan, häneltä siirtyi veljellensä. Joka ajoi sillä noin vuoden, vaihtoi ton Mönkijään silloin! Mittarissa oli luopumis hetkellä n.3-4vuotta sitten jo yli 300tkm..
Oli aikanaa hyvä auto, itsekin sillä silloin paljon ajelin.. oli myös tummennukset ympäri auton mutta ne näköjään nypätty pois..
Tähän vielä pakko pureutua. Tossa oli kuukaus sitte vielä 4000€ pintaan hintaa, liekö hätä päästä eroon että on joku juttu, vai vaan rahasta pula niinku meillä kaikilla aina Tota vois kyllä käydä kahtoon kun pitäs tuo oma toukka poistua tälläviikolla pihalta
Comment