oliko foorumilla tään entisiä omistajia? uskaltaskohan sitä 61sen vaihtaa tuommoseen seiskaan, joka on tuolla koneella kun tutulla tuo nykyisin hyvin tuo olis huollettu ja rakastuin täysin kun ekaa kertaa kävin e65sella ajamassa
oliko foorumilla tään entisiä omistajia? uskaltaskohan sitä 61sen vaihtaa tuommoseen seiskaan, joka on tuolla koneella kun tutulla tuo nykyisin hyvin tuo olis huollettu ja rakastuin täysin kun ekaa kertaa kävin e65sella ajamassa
miksi ei? jos auto kunnossa ja "koeajossakin" jo kaverilla hyväksi todettu =)
jokaisessa näissä omat vikansa, tuossa ilmeisesti jo iso osa korjattu
hyvä värimaailma ja hinta linjassa (käyttökulut onkin sit vähän isommat)
sulla vaan jää tuo E61 turhaksi ihan, ei sillä enää tule ajettua kun seiskan makuun pääsee
BMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
miksi ei? jos auto kunnossa ja "koeajossakin" jo kaverilla hyväksi todettu =)
jokaisessa näissä omat vikansa, tuossa ilmeisesti jo iso osa korjattu
hyvä värimaailma ja hinta linjassa (käyttökulut onkin sit vähän isommat)
sulla vaan jää tuo E61 turhaksi ihan, ei sillä enää tule ajettua kun seiskan makuun pääsee
61nen menisi vaihdossa koska dieselille ei ole nykyisin tarvetta koska työmatka 10km suuntaansa onko muiden mielestä mimmoinen vaihto jos saisin 2000e välirahaa :think
edit; onkohan tuossa tulossa vielä eteen mitään tyyppivika tai muuta remppaa? :o
edit; onkohan tuossa tulossa vielä eteen mitään tyyppivika tai muuta remppaa? :o
Eikös se vuotava vesiputki ole ton moottorin tyyppivika? Osahan ei ole kovin kallis, mutta työtä sen korjaamisessa on ihan törkeesti koska se sijaitsee siellä lohkojen välissä ja puoli mottia pitää purkaa korjausta varten.
Eikös se vuotava vesiputki ole ton moottorin tyyppivika? Osahan ei ole kovin kallis, mutta työtä sen korjaamisessa on ihan törkeesti koska se sijaitsee siellä lohkojen välissä ja puoli mottia pitää purkaa korjausta varten.
Jaa a, lie montaa yksilöä mistä mennyt? Pystyykö sitä mistään ennakoimaan milloin menossa?
Kuten burtsi totesi, tätä tyyppivikaa ei ole korjattu. Kesällä ei ainakaan oireillut kuitenkaan millään tavalla, mutta kohdalle osuessa tiedossa kyllä ilmeisesti melko tyyris remontti.
Oli veljellä ajossa kesällä noin kuukauden ajan, ei mitään ihmeempää. Laita YV:tä, niin voin jotain muistella ja kysellä.
Ja tinkaa ne Style 149:t myös mukaan, istui mielestäni tuohon autoon kuin nenä päähän!
61nen menisi vaihdossa koska dieselille ei ole nykyisin tarvetta koska työmatka 10km suuntaansa onko muiden mielestä mimmoinen vaihto jos saisin 2000e välirahaa :think
edit; onkohan tuossa tulossa vielä eteen mitään tyyppivika tai muuta remppaa? :o
Vaihdon järkevyydestä en osaa sanoa, mutta myymään, kun rupeat tuota seiskaa joskus, niin varmasti tulee kysymykset esiin, onko valvetronicit laitettu? Onko vesiputki laitettu?
Toisaalta, jos auto toimii ja taskussa on rahaa mahdollisesti tuleviin remontteihin muutama touhu tonni, niin mitä sitä jännittämään.
Jos yö unet menee, että onko tehty sitä, tätä ja tuota, niin kannattaa ajaa vanhalla.
Toki huoltohistoria on tärkeä tälläiselle autolle.
Eikös se vuotava vesiputki ole ton moottorin tyyppivika? Osahan ei ole kovin kallis, mutta työtä sen korjaamisessa on ihan törkeesti koska se sijaitsee siellä lohkojen välissä ja puoli mottia pitää purkaa korjausta varten.
Eikö tuohon jenkkilästä saa sen teleskooppiputken, niin purkaminen vähenee huomattavasti.
eikös tämä vasta ollut Harrilla ollut myynnissä?
ei siinä asiallinen peli, toisaalta muutama tonni lisää ja saa isompaa äFFää.
Sama auto ja minun tuomani saksasta. Asiallinenhan tuo on tosin ei aito m-sportti mutta jos se nyt kivistää niin hyvä syy tinkiä Tottakai tuohon 70000e lisää saa jo porschen turboa, miten tämän nyt sitten ottaa? Tulossa ois jenkkimiehille gt v8 mustangia 06 , cayenne turboa 08, äss meseä 07 yms ja lisää noita mukavia bensoja
Mä väittäisin tuon valvetronic ongelman johtuvan noista "pitkistä" öljynvaihtoväleistä ja jatkuva "bensapihi" ajotyyli, eli kierrokset pysyy jatkuvasti ajossa 1300-1500rpm:n alueella, jopa alemmillakin. Tällöin venttiilien aukema on luokkaa 1,0-1,5mm. Ja se kuluu tuolta alueelta tieten pahiten. Eli kyllä kannattaa vähän käyttää muitakin kierros alueita ja olla valmis maksamaan siitä V8:n omistamisesta. Omalla kohdalla olen siinä onnellisessa asemassa, että työmatka koostuu sekalaisesta ajosta ja ei erikseen tarvitse tarkoituksella ajella korotetuillakin kierroksillakin. Tai sitten täytyy olla valmis maksamaan se akselien hinta sitten säästyneen bensan kustannuksella.
Toi vesiputken vaihto kannattaa ajoittaa venttiilivarren kumien vaihdon yhteyteen jos mahdollista, koska ne pettää takuu varmasti, jos ei ole vaihdettu uudempaan versioon jo aiemmin. Toi allgerman auton putken hinta on lähes kaksinkertainen mitä muiden vastaavat.
Nämä perustuvat vain omiin kokemuksiin näillä moottoreilla, ja voin olla väärässäkin.
Mutta kyllä näillä on ihan kiva huristella kun toimivat oikein.
Minun auto tuo Viacarilta ostettu 525d F10 on, jos herää kiinnostusta niin kaikki on aina myynnissä mutta ilmaseksi en siitä luovu, on sen verran hieno auto. Autossa ei siis ole mitään vikaa vaikka heti myynnissä
Comment