Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nettiautosta bongailtua XVIII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jjanii
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2012
    • 629
    • joensuu



    oliko foorumilla tään entisiä omistajia? uskaltaskohan sitä 61sen vaihtaa tuommoseen seiskaan, joka on tuolla koneella kun tutulla tuo nykyisin hyvin tuo olis huollettu ja rakastuin täysin kun ekaa kertaa kävin e65sella ajamassa
    Last edited by jjanii; 29-01-2015, 16:46.

    Comment

    • pexodus
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2009
      • 1577
      • Leppävirta/Oravikoski

      Originally posted by jjanii View Post
      http://www.nettiauto.com/bmw/745/6981629

      oliko foorumilla tään entisiä omistajia? uskaltaskohan sitä 61sen vaihtaa tuommoseen seiskaan, joka on tuolla koneella kun tutulla tuo nykyisin hyvin tuo olis huollettu ja rakastuin täysin kun ekaa kertaa kävin e65sella ajamassa
      miksi ei? jos auto kunnossa ja "koeajossakin" jo kaverilla hyväksi todettu =)
      jokaisessa näissä omat vikansa, tuossa ilmeisesti jo iso osa korjattu

      hyvä värimaailma ja hinta linjassa (käyttökulut onkin sit vähän isommat)

      sulla vaan jää tuo E61 turhaksi ihan, ei sillä enää tule ajettua kun seiskan makuun pääsee
      BMW F11 LCI 530da x-drive
      Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana

      Comment

      • jjanii
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2012
        • 629
        • joensuu

        Originally posted by pexodus View Post
        miksi ei? jos auto kunnossa ja "koeajossakin" jo kaverilla hyväksi todettu =)
        jokaisessa näissä omat vikansa, tuossa ilmeisesti jo iso osa korjattu

        hyvä värimaailma ja hinta linjassa (käyttökulut onkin sit vähän isommat)

        sulla vaan jää tuo E61 turhaksi ihan, ei sillä enää tule ajettua kun seiskan makuun pääsee
        61nen menisi vaihdossa koska dieselille ei ole nykyisin tarvetta koska työmatka 10km suuntaansa onko muiden mielestä mimmoinen vaihto jos saisin 2000e välirahaa :think

        edit; onkohan tuossa tulossa vielä eteen mitään tyyppivika tai muuta remppaa? :o
        Last edited by jjanii; 29-01-2015, 17:35.

        Comment

        • burtsi
          Bimmer Rookie
          • Aug 2004
          • 67
          • Espoo

          Originally posted by jjanii View Post

          edit; onkohan tuossa tulossa vielä eteen mitään tyyppivika tai muuta remppaa? :o
          Eikös se vuotava vesiputki ole ton moottorin tyyppivika? Osahan ei ole kovin kallis, mutta työtä sen korjaamisessa on ihan törkeesti koska se sijaitsee siellä lohkojen välissä ja puoli mottia pitää purkaa korjausta varten.

          Comment

          • jjanii
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2012
            • 629
            • joensuu

            Originally posted by burtsi View Post
            Eikös se vuotava vesiputki ole ton moottorin tyyppivika? Osahan ei ole kovin kallis, mutta työtä sen korjaamisessa on ihan törkeesti koska se sijaitsee siellä lohkojen välissä ja puoli mottia pitää purkaa korjausta varten.
            Jaa a, lie montaa yksilöä mistä mennyt? Pystyykö sitä mistään ennakoimaan milloin menossa?

            Comment

            • Ale-ksi
              BTCF Member
              • Dec 2011
              • 275
              • Finland

              Originally posted by jjanii View Post
              onkohan tuossa tulossa vielä eteen mitään tyyppivika tai muuta remppaa? :o


              Kuten burtsi totesi, tätä tyyppivikaa ei ole korjattu. Kesällä ei ainakaan oireillut kuitenkaan millään tavalla, mutta kohdalle osuessa tiedossa kyllä ilmeisesti melko tyyris remontti.

              Oli veljellä ajossa kesällä noin kuukauden ajan, ei mitään ihmeempää. Laita YV:tä, niin voin jotain muistella ja kysellä.

              Ja tinkaa ne Style 149:t myös mukaan, istui mielestäni tuohon autoon kuin nenä päähän!

              Comment

              • EPDM
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2005
                • 4620
                • Lahti.

                ...niin ja se valvetronic...:think
                Viviendo en Lahiti
                BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
                Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
                Vw Corrado vr6

                Comment

                • pexodus
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2009
                  • 1577
                  • Leppävirta/Oravikoski



                  eikös tämä vasta ollut Harrilla ollut myynnissä?
                  ei siinä asiallinen peli, toisaalta muutama tonni lisää ja saa isompaa äFFää.
                  BMW F11 LCI 530da x-drive
                  Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana

                  Comment

                  • MYM5
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2005
                    • 1141
                    • Joensuu

                    Originally posted by jjanii View Post
                    61nen menisi vaihdossa koska dieselille ei ole nykyisin tarvetta koska työmatka 10km suuntaansa onko muiden mielestä mimmoinen vaihto jos saisin 2000e välirahaa :think

                    edit; onkohan tuossa tulossa vielä eteen mitään tyyppivika tai muuta remppaa? :o
                    Vaihdon järkevyydestä en osaa sanoa, mutta myymään, kun rupeat tuota seiskaa joskus, niin varmasti tulee kysymykset esiin, onko valvetronicit laitettu? Onko vesiputki laitettu?

                    Toisaalta, jos auto toimii ja taskussa on rahaa mahdollisesti tuleviin remontteihin muutama touhu tonni, niin mitä sitä jännittämään.

                    Jos yö unet menee, että onko tehty sitä, tätä ja tuota, niin kannattaa ajaa vanhalla.

                    Toki huoltohistoria on tärkeä tälläiselle autolle.
                    Ajamisen iloa vuoden jokaisena päivänä.

                    Comment

                    • zener
                      Moderator
                      • Oct 2004
                      • 14297
                      • Oulu

                      Originally posted by burtsi View Post
                      Eikös se vuotava vesiputki ole ton moottorin tyyppivika? Osahan ei ole kovin kallis, mutta työtä sen korjaamisessa on ihan törkeesti koska se sijaitsee siellä lohkojen välissä ja puoli mottia pitää purkaa korjausta varten.
                      Eikö tuohon jenkkilästä saa sen teleskooppiputken, niin purkaminen vähenee huomattavasti.
                      E65 730dA '04 klick
                      F10 520dA '11 klick
                      E34 520iA '91 klick

                      Instagram


                      "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                      Comment

                      • Kanerv4
                        Bimmer Fanatic
                        • Feb 2009
                        • 971
                        • Tampere

                        Originally posted by pexodus View Post
                        http://www.nettiauto.com/bmw/525/7007821

                        eikös tämä vasta ollut Harrilla ollut myynnissä?
                        ei siinä asiallinen peli, toisaalta muutama tonni lisää ja saa isompaa äFFää.
                        Sama auto ja minun tuomani saksasta. Asiallinenhan tuo on tosin ei aito m-sportti mutta jos se nyt kivistää niin hyvä syy tinkiä Tottakai tuohon 70000e lisää saa jo porschen turboa, miten tämän nyt sitten ottaa? Tulossa ois jenkkimiehille gt v8 mustangia 06 , cayenne turboa 08, äss meseä 07 yms ja lisää noita mukavia bensoja

                        Comment

                        • Rale
                          BTCF Member
                          • Jul 2005
                          • 1481
                          • Porvoo

                          Mä väittäisin tuon valvetronic ongelman johtuvan noista "pitkistä" öljynvaihtoväleistä ja jatkuva "bensapihi" ajotyyli, eli kierrokset pysyy jatkuvasti ajossa 1300-1500rpm:n alueella, jopa alemmillakin. Tällöin venttiilien aukema on luokkaa 1,0-1,5mm. Ja se kuluu tuolta alueelta tieten pahiten. Eli kyllä kannattaa vähän käyttää muitakin kierros alueita ja olla valmis maksamaan siitä V8:n omistamisesta. Omalla kohdalla olen siinä onnellisessa asemassa, että työmatka koostuu sekalaisesta ajosta ja ei erikseen tarvitse tarkoituksella ajella korotetuillakin kierroksillakin. Tai sitten täytyy olla valmis maksamaan se akselien hinta sitten säästyneen bensan kustannuksella.

                          Toi vesiputken vaihto kannattaa ajoittaa venttiilivarren kumien vaihdon yhteyteen jos mahdollista, koska ne pettää takuu varmasti, jos ei ole vaihdettu uudempaan versioon jo aiemmin. Toi allgerman auton putken hinta on lähes kaksinkertainen mitä muiden vastaavat.
                          Nämä perustuvat vain omiin kokemuksiin näillä moottoreilla, ja voin olla väärässäkin.
                          Mutta kyllä näillä on ihan kiva huristella kun toimivat oikein.

                          Comment

                          • Convertible
                            Bimmer Enthusiast
                            • Nov 2003
                            • 2638
                            • Turku

                            Tasarahalla edullisesti vompatti??

                            F25 X3 35d
                            E87 118i
                            E46 330ti
                            E46 M3
                            E30 M3
                            E30 M3 Convertible
                            Z3 Roadster

                            Comment

                            • TheRipper
                              Bimmer Enthusiast
                              • May 2012
                              • 4937
                              • Paimio

                              Originally posted by zener View Post
                              Eikö tuohon jenkkilästä saa sen teleskooppiputken, niin purkaminen vähenee huomattavasti.
                              Jep ja eikä muistaakseni edes maksa maltaita...olikos nyt jotain 450$ tai semmosta.

                              Imusarjan joutuu purkamaan ja härpäkkeitä...siitähän oli videokin jossain...
                              F10 523iA 2010

                              Ex: E39 528iA 1997
                              Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
                              Ex: E65 745iA 2003
                              Ex: E46 318i 1998
                              Ex: E34 525iA 1989

                              Comment

                              • Santtu Repo
                                BTCF Member
                                • Jan 2005
                                • 229
                                • Siuntio

                                Minun auto tuo Viacarilta ostettu 525d F10 on, jos herää kiinnostusta niin kaikki on aina myynnissä mutta ilmaseksi en siitä luovu, on sen verran hieno auto. Autossa ei siis ole mitään vikaa vaikka heti myynnissä
                                E39 BMW 530D TOURING M-SPORT INDIVIDUAL -04, 2023->
                                E39 BMW M5 -02, 2022->
                                C4 CORVETTE 35TH ANNIVERSARY -88, 1996–>
                                E64 BMW 645CIA CABRIOLET -05, 2012–>
                                DODGE DART 225CID -73 (uudesta asti) 1973-->
                                FENDT TOPAS 560 -11 2021->

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎