oliko foorumilla tään entisiä omistajia? uskaltaskohan sitä 61sen vaihtaa tuommoseen seiskaan, joka on tuolla koneella kun tutulla tuo nykyisin hyvin tuo olis huollettu ja rakastuin täysin kun ekaa kertaa kävin e65sella ajamassa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XVIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jjanii View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/745/6981629
oliko foorumilla tään entisiä omistajia? uskaltaskohan sitä 61sen vaihtaa tuommoseen seiskaan, joka on tuolla koneella kun tutulla tuo nykyisin hyvin tuo olis huollettu ja rakastuin täysin kun ekaa kertaa kävin e65sella ajamassa
jokaisessa näissä omat vikansa, tuossa ilmeisesti jo iso osa korjattu
hyvä värimaailma ja hinta linjassa (käyttökulut onkin sit vähän isommat)
sulla vaan jää tuo E61 turhaksi ihan, ei sillä enää tule ajettua kun seiskan makuun pääseeBMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Comment
-
-
Originally posted by pexodus View Postmiksi ei? jos auto kunnossa ja "koeajossakin" jo kaverilla hyväksi todettu =)
jokaisessa näissä omat vikansa, tuossa ilmeisesti jo iso osa korjattu
hyvä värimaailma ja hinta linjassa (käyttökulut onkin sit vähän isommat)
sulla vaan jää tuo E61 turhaksi ihan, ei sillä enää tule ajettua kun seiskan makuun pääsee
edit; onkohan tuossa tulossa vielä eteen mitään tyyppivika tai muuta remppaa? :oLast edited by jjanii; 29-01-2015, 18:35.
Comment
-
-
Originally posted by jjanii View Post
edit; onkohan tuossa tulossa vielä eteen mitään tyyppivika tai muuta remppaa? :o
Comment
-
-
Originally posted by burtsi View PostEikös se vuotava vesiputki ole ton moottorin tyyppivika? Osahan ei ole kovin kallis, mutta työtä sen korjaamisessa on ihan törkeesti koska se sijaitsee siellä lohkojen välissä ja puoli mottia pitää purkaa korjausta varten.
Comment
-
-
Originally posted by jjanii View Postonkohan tuossa tulossa vielä eteen mitään tyyppivika tai muuta remppaa? :o
Kuten burtsi totesi, tätä tyyppivikaa ei ole korjattu. Kesällä ei ainakaan oireillut kuitenkaan millään tavalla, mutta kohdalle osuessa tiedossa kyllä ilmeisesti melko tyyris remontti.
Oli veljellä ajossa kesällä noin kuukauden ajan, ei mitään ihmeempää. Laita YV:tä, niin voin jotain muistella ja kysellä.
Ja tinkaa ne Style 149:t myös mukaan, istui mielestäni tuohon autoon kuin nenä päähän!
Comment
-
-
Originally posted by jjanii View Post61nen menisi vaihdossa koska dieselille ei ole nykyisin tarvetta koska työmatka 10km suuntaansa onko muiden mielestä mimmoinen vaihto jos saisin 2000e välirahaa :think
edit; onkohan tuossa tulossa vielä eteen mitään tyyppivika tai muuta remppaa? :o
Toisaalta, jos auto toimii ja taskussa on rahaa mahdollisesti tuleviin remontteihin muutama touhu tonni, niin mitä sitä jännittämään.
Jos yö unet menee, että onko tehty sitä, tätä ja tuota, niin kannattaa ajaa vanhalla.
Toki huoltohistoria on tärkeä tälläiselle autolle.Ajamisen iloa vuoden jokaisena päivänä.
Comment
-
-
Originally posted by burtsi View PostEikös se vuotava vesiputki ole ton moottorin tyyppivika? Osahan ei ole kovin kallis, mutta työtä sen korjaamisessa on ihan törkeesti koska se sijaitsee siellä lohkojen välissä ja puoli mottia pitää purkaa korjausta varten.
Comment
-
-
Originally posted by pexodus View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/525/7007821
eikös tämä vasta ollut Harrilla ollut myynnissä?
ei siinä asiallinen peli, toisaalta muutama tonni lisää ja saa isompaa äFFää.
Comment
-
-
Mä väittäisin tuon valvetronic ongelman johtuvan noista "pitkistä" öljynvaihtoväleistä ja jatkuva "bensapihi" ajotyyli, eli kierrokset pysyy jatkuvasti ajossa 1300-1500rpm:n alueella, jopa alemmillakin. Tällöin venttiilien aukema on luokkaa 1,0-1,5mm. Ja se kuluu tuolta alueelta tieten pahiten. Eli kyllä kannattaa vähän käyttää muitakin kierros alueita ja olla valmis maksamaan siitä V8:n omistamisesta. Omalla kohdalla olen siinä onnellisessa asemassa, että työmatka koostuu sekalaisesta ajosta ja ei erikseen tarvitse tarkoituksella ajella korotetuillakin kierroksillakin. Tai sitten täytyy olla valmis maksamaan se akselien hinta sitten säästyneen bensan kustannuksella.
Toi vesiputken vaihto kannattaa ajoittaa venttiilivarren kumien vaihdon yhteyteen jos mahdollista, koska ne pettää takuu varmasti, jos ei ole vaihdettu uudempaan versioon jo aiemmin. Toi allgerman auton putken hinta on lähes kaksinkertainen mitä muiden vastaavat.
Nämä perustuvat vain omiin kokemuksiin näillä moottoreilla, ja voin olla väärässäkin.
Mutta kyllä näillä on ihan kiva huristella kun toimivat oikein.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostEikö tuohon jenkkilästä saa sen teleskooppiputken, niin purkaminen vähenee huomattavasti.
Imusarjan joutuu purkamaan ja härpäkkeitä...siitähän oli videokin jossain...F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Minun auto tuo Viacarilta ostettu 525d F10 on, jos herää kiinnostusta niin kaikki on aina myynnissä mutta ilmaseksi en siitä luovu, on sen verran hieno auto. Autossa ei siis ole mitään vikaa vaikka heti myynnissäE39 BMW 530D TOURING M-SPORT INDIVIDUAL -04, 2023->
E39 BMW M5 -02, 2022->
C4 CORVETTE 35TH ANNIVERSARY -88, 1996–>
E64 BMW 645CIA CABRIOLET -05, 2012–>
DODGE DART 225CID -73 (uudesta asti) 1973-->
FENDT TOPAS 560 -11 2021->
Comment
-
Comment