Ollut syystä tai toisesta ajamatta 16.1.2009 - 20.9.2012 :think
OT: NÄyttää pirun hienolta! Tosin ei mulla autosta mitään tietoa ole . Ilmeisesti tänään päivittynyt ilmoitukseen maininta noista ruosteista, mutta jos ne ovat oikeasti pieniä niin erinomainen kauppa tuo voi silti olla. Saksan pyynnitkin kuitenkin tuppaa olemaan 10-15 k€ noissa.
Itse en hirveästi jaksa noista seisonnoista ym. stressata jos tarinat, huoltokirjat, katsastukset ja auton kunto ei aiheuta epäilyjä. Järkeviäkin selityksiä on kuitenkin aika paljon. Esim. itse päätin tänä kesänä, että M3 ulkoilee vasta kun pahimmat työkiireet on ohitse ja ehtii "keskittyä" paremmin nautiskeluun eikä ajaminen ole pelkästään sellaista kodin ja duunin välistä arkista suorittamista.
Itse en hirveästi jaksa noista seisonnoista ym. stressata jos tarinat, huoltokirjat, katsastukset ja auton kunto ei aiheuta epäilyjä. Järkeviäkin selityksiä on kuitenkin aika paljon. Esim. itse päätin tänä kesänä, että M3 ulkoilee vasta kun pahimmat työkiireet on ohitse ja ehtii "keskittyä" paremmin nautiskeluun eikä ajaminen ole pelkästään sellaista kodin ja duunin välistä arkista suorittamista.
Olen samaa mieltä. Tällaisissa erikoisemmissa autoissa löytyy monesti ihan järkevät selitykset tuollaisille seisonta ajoille. Tosin kolikon kääntöpuolikin on yhtälailla olemassa. Yhtä kaikki, riskihän se kaiketi aina on ostaa vanha motorsportti.
Olen sellaiseen myös kiinnittänyt huomiota että en tiedä onko se vain suomalaisten luonne vai mikä mutta tuntuu että useimmiten tässä ketjussa autot leimataan susiksi joko penkkien kuluneisuuden tai jakopään tai jonkin muun seikan takia. Lisäksi suurin osa on ylihintaisia ym.
Ei tietoa, mutta vähän kummastuttaa jos 133 tkm ajettu auto on maalattu uudelleen ja sisusta verhoiltu uusiksi. Ainakin nyt vähintään sen verran että liekö oikeasti 133 tkm. Minulla oli z3 coupe samalla nahkasisustalla (paitsi sporttipenkit) 230 tkm ajettu ja oli penkit melkein kuin pakasta vedetyt. Aika lailla saman näköiset kuin nyt tuossa..
Tuuhan hakemaan. Sentin nipu kuitteja, toimiva webasto jne jne. Eihän toi enää uus ole mutta ryhdikäs noinkin vähän ajetuksi Pakko saada vaihtoketjua jo katki sen takia oon laittanu hintaa alas.
Tuuhan hakemaan. Sentin nipu kuitteja, toimiva webasto jne jne. Eihän toi enää uus ole mutta ryhdikäs noinkin vähän ajetuksi Pakko saada vaihtoketjua jo katki sen takia oon laittanu hintaa alas.
Tulisin hakemaan jos vain rahaa löytyisi ylimäärästä. Jouduin eilen emännän kolmenepalla ajamaan kotoa tampereelle niin voihan vittu sitä tärinätä kun reaktiotangot väjät. Sillon päätin että akka tarttee uuden auton
Tämä taisi olla nettiautossa joku aika sitten, ilmoitus hävisi mutta nyt taas kaupan. Edelleen Ruotsin kilvissä - luulisi Suomeen kilvittämällä menevän huomattavasti helpommin kaupaksi...?
Comment