Ei vaikuta sille että ton kopan alla on ainakaan alkuperästä navia koska muistaakseni soittimessa pitäisi olla oikealla nuppi mistä tota navia käsketään. Ylempänä olevassa kuvassa soittimessa sellainen on.
Alunperin z4 navigaattori on se sähköllä esiinkääntyvä malli, en ymmärrä miksi se pitäisi noin rumasti koteloida..
Eiköhän tämäkin ole VINin perusteella vanha suomi taxi, näissä on tullut ennekin näitä katsellessa (mulle) vastaan tilanne jossa moottorin vaihdosta ei ole merkkejä marmorin (avain)historiassa, vaan kone on vaihdettu jossain halvemman tuntihinnan paikassa..
Tällöin merkintä löytyi huoltokirjasta tai erillisestä todistuksesta tai jopa edellisen omistajan kuitista kun oikein alettiin hakemalla hakemaan
Omani on tuotettu saman liikkeen kautta saksasta suomeen, ja kun tuonnin jälkeen ilmeni ongelmia (mm laatikkoremppaa yms "pientä") pisti liike 100% käden syvälle omaan taskuunsa, ilman pienintäkään mutinaa, joten arvostus on korkealla tähän paikkaan
Myyjä sanoo että laakkosella vaihdettu uusi kone, ei vaihtokonetta, mutta mitään dokumenttia ei ole esittää mistään vaihdosta. Itse laakkoselta kysyin niin ei ole heillä eikä muuallakaan mikä avainmuistiin jäisi. Tästä tehtäisiin veljelle kaupat jos dokumenttia olisi edes vaihtokoneesta. Ei kauheaa luottamusta herätä, lisäksi väliraha tippui 2k ilman omaa tinkausta. Hieman tulee olo että kiire päästä eroon ja myyjä on hyvinkin aktiivinen.
Myyjä sanoo että laakkosella vaihdettu uusi kone, ei vaihtokonetta, mutta mitään dokumenttia ei ole esittää mistään vaihdosta. Itse laakkoselta kysyin niin ei ole heillä eikä muuallakaan mikä avainmuistiin jäisi. Tästä tehtäisiin veljelle kaupat jos dokumenttia olisi edes vaihtokoneesta. Ei kauheaa luottamusta herätä, lisäksi väliraha tippui 2k ilman omaa tinkausta. Hieman tulee olo että kiire päästä eroon ja myyjä on hyvinkin aktiivinen.
Sen enempää gti:tä promoamatta, näin kävi mullakin, sain lykättyä kaksi autoa vaihdossa tuonne, ja vielä erittäin hyvän välin kera, mihinkään muuhun liikkeeseen ei edes kelvannut toinen autoistani (-07 245tkm aj 1. 9tdi Roomster), tänne sen sijaan kelpasi ja meni myös nopeasti eteenpäin..
Ostaja vissiinkin valmiina :think
Ja kuten mainittuna, (lisäturva vakuutuskin petti) niin jälkipyykin pesusta 110% kiitos liikkeelle
Sen enempää gti:tä promoamatta, näin kävi mullakin, sain lykättyä kaksi autoa vaihdossa tuonne, ja vielä erittäin hyvän välin kera, mihinkään muuhun liikkeeseen ei edes kelvannut toinen autoistani (-07 245tkm aj 1. 9tdi Roomster), tänne sen sijaan kelpasi ja meni myös nopeasti eteenpäin..
Ostaja vissiinkin valmiina :think
Ja kuten mainittuna, (lisäturva vakuutuskin petti) niin jälkipyykin pesusta 110% kiitos liikkeelle
Yhden auton aikanaan puljusta ostaneena olisi helppo uskoa että mikäli kuitti koneen vaihdosta olisi, se luultavammin olisi itse tehty jälkikäteen esim konkurssiin menneen liikkeen nimissä.
Minulla on vain yhden 30teuron auton osto kokemus liikkeestä jossa oli todella monta epäkohtaa mm. huoltokirjan vaihtuminen, ainastaan luxemburgissa hyväksytyt oem xenonit keulassa, rikkinäiset ballastit ostaessa (ei hyvitystä)
juuri määräaikaishuolettu heillä(melko helppo todeta ettei ollut) jne...
Lista on pitkä ja kun yritykselle osti niin kuluttajansuojaa ei ollut.
Tästä on jo useita vuosia aikaa ja ainakin yksi nimi on jäänyt pois liikkeen toiminnasta joten en voi allekirjoittaa nykyistä toimintaa, mutta itse en tule asioimaan kyseisessä liikkeessä enää koskaan.
BMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Aika asiallinen minusta ja vielä hifi pakettikin löytyy jos tykkää kuunnella musaa.
Tämäkin ollut myynnissä iät ja ajat (ilmoitus julkaistu uusiksi), välillä hintakin oli 17xxx. Ei se toki autoa välttämättä huononna, mutta ajattelin mainita jos joku potentiaalinen ostaja ei ole huomannut.
Aika asiallinen minusta ja vielä hifi pakettikin löytyy jos tykkää kuunnella musaa.
Sedan pitäisi olla.
Tämä oli ajossa omistajan tutulla tms. Ja rahoitusyhtiön, eivöt palanneet asiaan paremmalla ajalla vaikka sanoivat, kun aika ei ollut hyvä kun velipoika kävi hieromassa.
Comment