Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mitä sanoa poliisille?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PP440
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2007
    • 1263
    • Mikkeli

    Originally posted by OspreY View Post
    Valtonen tajusi kuvan idean



    Eli kyseessä oli kolari tilanne. kuvan ensimmäinen e30 sai uudemman mallisen cadillacin kylkeen ja lähti tuosta hinurilla pois kun meni ajokelvottomaksi.
    En mennyt kuuntelemaan autoon mitä juttelivat siellä mutta ei varmasti ollut hyvä fiilis bemmin omistajalla.
    Mutta kyllä oli taas hienoa odottaa yli tunnin kyttiä tuohon paikalle.
    veikkaan et cadillacin omistajaa vitutti enemmän...

    Comment

    • Miikkis_
      Bimmer Rookie
      • Jul 2006
      • 39
      • Kouvola

      Tais olla toissa kesänä kun olin juoppokuskina ja heittämässä kaveria baarista kotiin, kaverilla oli siinä sit lähteny jonkin aikaa sitten kortti hyllylle ja purnas just siinä repsikassa kuinka vituttaa olla kortiton. Sit sopivasti tuli poliisiauto vastapäisiin liikennevaloihin ja käännyttiin risteyksestä vasemmalle. Kaverilla sytty idealamppu, aukas ikkunan ja keskaria pystyyn ikkunasta kunnolla. Siinä sit totesin että takuuvarmasti pysäytetään kohta. No hyvä ku kerkesin lauseen lopettaa niin valot vilkku jo takana ja käännyin sitte oikealle kadulle jossa oli ajaminen kielletty viikonloppuisin klo 22 jälkeen jota en tiennyt/älynnyt.

      Eipä siinä, auton ajoin siististi parkkiruutuun ja seuraavaks poliisi repäsee repsikan oven auki saranat paukkuen ja rupeaa huutamaan että "Mitä v****a sie tääl näyttelet ikkunasta keskaria meille, hä", kaveri selittää änkyräkännissä kuinka sitä vituttaa ku smurffit on vieny kortin ja blaablaablaa. Poliisi toteaa siihen että "No miks sie oot sit hölmöilly, pitäsköhän sun katella peiliin". Ja muu paskanjauhaminen jäi kuuntelematta ku pääs keskittymään ihan johonkin muuhun. Seuraavas välissä toinen poliisi repäisee meikäläisen oven auki ja alkaa huutamaan että "Etkö sie saatana osaa liikennemerkkejä lukea, tiesitkö ettei tällä kadulla saa ajaa klo 22 jälkeen", johon minä sitte että "No jos ihan vilpittömästi puhutaan niin en kyllä oo tienny ja oli ihan ajatuksena pysähtyä mahdollisimman äkkiä sivuun". Seuraavaks ajokortti ja rek. ote, homma ok. Mietin ja ihmettelin siin päässäni että miksköhän ei puhalluteta vaikka on pe-la yö ja klo 04 aamuyöllä. Smurffi jo rupes sitte ajokortista puhumaan että "Mitenköhän tää ajokorttis, pitäsköhän mun antaa sun pitää tää vai ei kun et näköjään oo tän kortin arvoinen". Aloin taas miettii että mitäköhän hittoa toi äijä nyt horisee.. Onneks osasin pitää pääni kiinni vaikka teki kovasti mieli rueta purnaamaan. Väsytti ja v*****i ja joutu vielä kaverin tempauksen takia kuuntelemaan ihan turhaa lässytystä. Noh, sain kortin yms. takas käteen ja poliisi totes mulle että ajeleppa sitte ihmisiksi. Kaverille toinen poliisi sanoi että pääsee tällä kertaa suullisella huomautuksella, ens kerralla rustaillaan sakkoja jo. En olekaan sitte ton reissun jälkeen samaista kaveria enää kuskannu jos se on juonut.

      Mut varsinkin tossa hommassa tuli huomattua että puhuu vaa sillo ku kysytään jotain ja jättää ylimääräset jauhamiset pois niin selviää helpoimmalla. Tullu sitä toistakin äärilaitaa joskus kokeiltua ja se ei enää todellakaan ole hauskaa loppupeleissä, varsinkin jos oikein ääliö tapaus sattuu pysäyttämään..
      E36 320iA Individual Coupé '94, Veilchenblau Metallic

      E46 330d Touring '00, Titansilber Metallic

      "Nothing is more expensive than a cheap BMW"

      Comment

      • BmwPunisher
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 7629
        • Lemu

        Originally posted by OspreY View Post
        kuvan ensimmäinen e30 sai uudemman mallisen cadillacin kylkeen ja lähti tuosta hinurilla pois kun meni ajokelvottomaksi.
        kenen E30?
        E70 X5 30d

        Comment

        • illu^^
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2005
          • 1703
          • Kajaani

          Itsehän sanoin että "kiitoksia paljon ja hyvää työpäivän jatkoa..."

          Ja naputtelen verkkopankkiin juuri maksuun 117@80 pikavoittoa...

          Comment

          • Belfast81
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2005
            • 204
            • SOUMI

            Sain ensi kertaa eläessäni vain kirjallisen varoituksen koko auton perä pimeänä ei kyl hajua miks... no huomenna tutkitaan.


            *edit kerrankin rehellisesti sanoin et mulla ei kyl ollu mitää hajua et mul ei ollu valoja auton peräs*
            Vw Passat "power diesel" 1.9tdi

            Comment

            • ^slayer^
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2008
              • 244
              • Kokkola

              Olipa kuulemma tamperelainen vanhempi pariskunta ajellu hiukan ylinopeutta ja tästähän ei kissalan pojat pitäneet. Pysäytyksen jälkeen vain kyseli papalta ajokorttia ja rekisteriotetta. Mummo oli hiukan huono kuuloinen ja sitten kysäisi papalta: "Mitä se oikee solokkasi?" Pappa vastaa: "Kyyyyyseli ajokorttia ja rekisteriotetta".
              Poliisi tulee sitten takaisin ja huomauttaa: "notta tampereelta ootta. Mulla oli kerran tosi huono pano tampereella."
              Mummo taas vänkärilta: "Mitä se taas solokkaa?"
              Pappa vastaa tyynesti: "taitaa tuntia sinut."

              Comment

              • JaQu
                Bimmer Rookie
                • Oct 2009
                • 58
                • Hamina

                Sattuipa eräs kaunis perjantaipäivä...

                Olin ottanut puolikkaan pekkasen töistä. Lähdin moottoritietä pitkin ajelemaan kotia päin semmosta kesänopeutta - about 140km/h 120 alueella.. Jossain vaiheessa motarin loppupuolella lähtee joku vanha Subaru ohitse ja jää siihen eteen kökkäämään, vauhtia noin 150 km/h.
                Minulla kun ei anna luonto periksi tommosissa tilanteissa, niin mielessäni mietin että mulle ei vittuilla, ja painoin kaasua ja ajoin subarusta ohi - ihan vaan kuitatakseni! Sepä lähtikin leikkiin mukaan ja pysyi imussa aikalailla hyvin, mutta hetken leikittyään kävi hiljentämään.

                Noo, minä siinä naureskelin aikani...kohta ilmaantuu taustapeiliin Sininen S40 Volvo!! Ei muuta kun hanaa taas, kohti ramppia, jossa on 60km/h suositusrajoitus, semmoset 85-90 oli ainakin vauhtia kun rupes jo kumi ulvomaan - mutta jäipä se volvokin taakse

                Siinä sitten rupesin jo hissuttelemaan kun oltiin kuitenkin jo taajama-alueella ja kotikin oli enää 1km päässä, mutta kuinkas: Sininen S40 on taas perässä - etumaski sinistä ja punaista vilkkuen!

                Ei muuta kun auto parkkiin ja takapenkille juttelemaan.
                Setä kysyi että mihinkäs se on kiire, johon tuumasin vaan että perjantai ja auringonpaiste, eli oluelle meinasin kotiin mennä. Eihän siinä mitään, ihan on hyvä ilma, sanoi polliisi. Toinen kyttä olikin sitten hieman totisempi ja avasi hanskalokeron, josta löytyi näyttö, jossa näkyy meikäläisen auton perä ja sen hetkinen nopeus.

                Poliisi kertoo: "tässä kohtaa lähdettiin sun perään"
                Minä: Siltä vaikuttaa joo.
                poliisi: Tehokkaammalla autolla oisit varmaan ajanu vielä kovempaa?
                minä: Kyllä varmaankin mut miten se nyt tähän liittyy?
                Poliisi: Ei mitenkään. Oisit vaan pysyny sen subarun perässä niin oltas pysäytetty se.
                minä: Ette kuitenkaan ois saaneet kiinni...
                *hiljaisuus valtaa auton*

                Poliisi: Tässä kohtaa päätettiin ottaa sinut kiinni (just ennen ramppia ja subaru meni suoraan)

                Kuin tilauksesta, kamera näyttää kun meikäläinen häviää mutkan taakse, eikä tule näkyviin ennenkuin itse hiljennän nopeutta reilusti. "hehheheheheheheeeeeee" - hissukseni, mutta ääneen nauran tilanteelle, jonka poliisikin tajuaa: Jos en olis himmaillu niin tääkin juttutuokio olis pari viikkoa myöhemmin ja kutsu juttutuokioon tulisi postissa!

                Keskinopeus 1,5 km matkalla: 158km/h
                Rajoitus: Ensin 120, sitten 100 ja lopuksi 40 km/h

                Tulos: 220€ sakkoja ja kortin sain pitää taskussa.
                F11 520D -11

                Comment

                • juustomummo
                  Bimmer Fanatic
                  • May 2008
                  • 548
                  • suomi

                  Originally posted by ^slayer^ View Post
                  Olipa kuulemma tamperelainen vanhempi pariskunta ajellu hiukan ylinopeutta ja tästähän ei kissalan pojat pitäneet. Pysäytyksen jälkeen vain kyseli papalta ajokorttia ja rekisteriotetta. Mummo oli hiukan huono kuuloinen ja sitten kysäisi papalta: "Mitä se oikee solokkasi?" Pappa vastaa: "Kyyyyyseli ajokorttia ja rekisteriotetta".
                  Poliisi tulee sitten takaisin ja huomauttaa: "notta tampereelta ootta. Mulla oli kerran tosi huono pano tampereella."
                  Mummo taas vänkärilta: "Mitä se taas solokkaa?"
                  Pappa vastaa tyynesti: "taitaa tuntia sinut."

                  Tassä on viikon parasvitsi varmasti!!!!!!

                  Comment

                  • juustomummo
                    Bimmer Fanatic
                    • May 2008
                    • 548
                    • suomi

                    [

                    Poliisi kertoo: "tässä kohtaa lähdettiin sun perään"
                    Minä: Siltä vaikuttaa joo.
                    poliisi: Tehokkaammalla autolla oisit varmaan ajanu vielä kovempaa?
                    minä: Kyllä varmaankin mut miten se nyt tähän liittyy?
                    Poliisi: Ei mitenkään. Oisit vaan pysyny sen subarun perässä niin oltas pysäytetty se.
                    minä: Ette kuitenkaan ois saaneet kiinni...
                    *hiljaisuus valtaa auton*

                    Tässäkin viikon parhaimpia huhuuhhu!

                    Comment

                    • Zmuli
                      BTCF Member
                      • Apr 2008
                      • 1048
                      • Pori

                      Itse olen jokakerta kun lappuja saanut muistutukseksi skoudeilta, niin kiittänyt ja toivottanut hyvät päivänjatkot. Varsin "kiitti vitusti" -olemuksella tottakai. Eihän sitä nyt herroille konstaappeleille kehtaa päin naamaa sanoa ilkeästi, voivat purskahtaa itkuun kukaties..

                      Loisto keskustelun-avaus on kyllä todeta poliisille joka tulee ikkunan luo kyselemään papereita, niin "minulla on kiire, äitisi odottaa"
                      -Pori Connection-

                      Comment

                      • wta
                        Bimmer Fanatic
                        • Dec 2008
                        • 641
                        • ------

                        Originally posted by Zmuli View Post
                        Itse olen jokakerta kun lappuja saanut muistutukseksi skoudeilta, niin kiittänyt ja toivottanut hyvät päivänjatkot. Varsin "kiitti vitusti" -olemuksella tottakai. Eihän sitä nyt herroille konstaappeleille kehtaa päin naamaa sanoa ilkeästi, voivat purskahtaa itkuun kukaties..

                        Loisto keskustelun-avaus on kyllä todeta poliisille joka tulee ikkunan luo kyselemään papereita, niin "minulla on kiire, äitisi odottaa"
                        Mä en ymmärrä miksi poliiseille pitäisi vittuilla. Eihän sitä vittuilla kaupan kassellakaan kun se rahaa kinuaa.

                        Comment

                        • BMW
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2004
                          • 3822
                          • California

                          Originally posted by wta View Post
                          Mä en ymmärrä miksi poliiseille pitäisi vittuilla. Eihän sitä vittuilla kaupan kassellakaan kun se rahaa kinuaa.
                          Mä annan mielelläni 12-pack:ista 12 euroa nätille kassaneidille, mutta vähemmän mielelläni 120 euroa valtionkonttorille rumasta minigrip pussista ja paperin palasta. Ei se ihan sama asia ole.
                          P
                          R
                          N
                          D

                          Comment

                          • jumbo
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2005
                            • 6602
                            • Lappeenranta

                            Originally posted by wta View Post
                            Mä en ymmärrä miksi poliiseille pitäisi vittuilla. Eihän sitä vittuilla kaupan kassellakaan kun se rahaa kinuaa.
                            Vähän huono vertauskuva, kuitenkin kaupaan mennään Ostamaan jotain kun sellaista tarvitaan. Sakkoa ei kuitenkaan Aina tietentahtoen oteta.
                            M550d

                            Comment

                            • Karvanaamari
                              Bimmer Rookie
                              • Aug 2009
                              • 168
                              • Kyrkslätt

                              Eikös sakot ole omaa tymyyttä tai huolimattomuutta joten mitäpä sitä vittuilemaan niille jotka sääntöjä valvoo. Omat sakot on vastaanotettu ja maksettu mitä on tullut.
                              E39 523i -96 Aspensilber Metallic
                              Suzuki GSX 750F

                              Comment

                              • Discohai
                                Bimmer Enthusiast
                                • Aug 2007
                                • 1726
                                • 02

                                Originally posted by BMW View Post
                                Mä annan mielelläni 12-pack:ista 12 euroa nätille kassaneidille, mutta vähemmän mielelläni 120 euroa valtionkonttorille rumasta minigrip pussista ja paperin palasta. Ei se ihan sama asia ole.
                                Pointti taisi olla lähinnä se että ne tekevät vain työtään (niinkuin ne kaupan kassatkin) eikä sen poliisin vika ole jos itse olet tehnyt jotain mistä suomen lain mukaan pitää sakottaa. Luulenpa ettei poliiseja voisi vittuakaan kiinnostaa jonkun e36 kuskin miljoona kertaa kuullut mukamas nokkelat viisastelut..

                                Edit: kaksi ehti jo ensin
                                E30 V8 M-Technic II
                                Myydään uusia bmw-varaosia
                                Täällä,

                                täällä
                                ja täällä
                                Puretaan:E32 735ia
                                Puretaan:E34 525ia
                                Puretaan:E34 535ia
                                Puretaan:2kpl E30
                                Myös huollot ja remontit Turun alueella!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎