Kuinka sitä luetaan rivien välistä: "Webaston toimivuudesta ei tietoa (autosta löytyy kyllä säteilylämmitin)"
Onko tästä kellään mitään tietoa?
Nimim. Matuh entinen, häneltä kannattaa kysyä infoa ja vähän vioista yms mitä siinä oli, en tiedä mitä kaikkea niistä on fiksattu, mutta laatikko ainakin luisti sillon.
Itse tuolla autolla silloin vähän ajoin kun oli siitä pieniä ostoaikeita ja muutenkin sitä tuli päälisteltyä kun samalla tallilla touhutaan, ihan hyvin kulki ja ookoo ajettava, edestä kuului sellanen terävä kolina välillä monttuun ajaessa, helmassa oli ruostereiät, jotka tosin nykyään jo taitaa olla korjattu kun kerta leimattu.. askin luistaminen kummitteli vaan sen verran että jäi sillon ostamatta.
Nimim. Matuh entinen, häneltä kannattaa kysyä infoa ja vähän vioista yms mitä siinä oli, en tiedä mitä kaikkea niistä on fiksattu, mutta laatikko ainakin luisti sillon.
Itse tuolla autolla silloin vähän ajoin kun oli siitä pieniä ostoaikeita ja muutenkin sitä tuli päälisteltyä kun samalla tallilla touhutaan, ihan hyvin kulki ja ookoo ajettava, edestä kuului sellanen terävä kolina välillä monttuun ajaessa, helmassa oli ruostereiät, jotka tosin nykyään jo taitaa olla korjattu kun kerta leimattu.. askin luistaminen kummitteli vaan sen verran että jäi sillon ostamatta.
Tällainen vähäisenlaisilla kilsoilla oleva yksilö ei liene kenellekään tuttu? Aika posketon määrä rahaa tollasesta vanhasta vessasta, mutta voisi tarjota kelpoisen yhdistelmän järkevyyttä ja jotain edes vähän jännää.
Nyt: e82 x-kertaa maailman ympäri & Z3 rdstr jäätelökioskillakäyntiauto
Ennen: e83 3.0sd, e30 mit m20 soundit sekä e21 kolmenyhdenviiden
Tällainen vähäisenlaisilla kilsoilla oleva yksilö ei liene kenellekään tuttu? Aika posketon määrä rahaa tollasesta vanhasta vessasta, mutta voisi tarjota kelpoisen yhdistelmän järkevyyttä ja jotain edes vähän jännää.
Käy koeajamassa kuoppaisella tiellä. Hajosin aikanaan omaani kun jokaisen routaheiton kohdalla auton perä pomppasi niin että takapenkillä oli tupeet katossa. Tuo siis aikoinaan esittelyautona ostettu -05 joten iskarit alusta ym. taatusti kunnossa.
Samalla rahalla saa esim. varustellun faceliftatun E61 530xd:n, joka on kuitenniin ihan eri luokan kulkine tuohon X3 muovikiuluun verrattuna. Vuohtoniemellä ainakin näkyi olevan varsin pätevä E61 myynnissä.
Käy koeajamassa kuoppaisella tiellä. Hajosin aikanaan omaani kun jokaisen routaheiton kohdalla auton perä pomppasi niin että takapenkillä oli tupeet katossa. Tuo siis aikoinaan esittelyautona ostettu -05 joten iskarit alusta ym. taatusti kunnossa.
Samalla rahalla saa esim. varustellun faceliftatun E61 530xd:n, joka on kuitenniin ihan eri luokan kulkine tuohon X3 muovikiuluun verrattuna. Vuohtoniemellä ainakin näkyi olevan varsin pätevä E61 myynnissä.
Faceliftiinhän tuli pehmeämpi jousitus... huomattava ero. http://www.nettiauto.com/bmw/x3/8410194
Edit: Kyllä tuollanen mulle kelpais 3 litrasella dieselillä..
Comment