Huomasin saman, että hinta nousi kun katselin tuota myös silloin. Pieni E46 M3 kuume kolkuttelee otsalla, mutta näiden hinnat vaan tuntuu olevan aika korkealla ja katse muihin vaihtoehtoihin.
toi on aika saatanan siisti yksilö, pistin rahaa aika paljon tohon kiinni ja ainoa syy miks myin ton oli talon osto.. olen kyllä ehkä ostamassa tuota takaisin
Oisko jollakin asiasta ymmärtävällä mahdollisuutta käydä minun puolesta autoa katsomassa ja vaikka koeajamassa? Itsellä melko pitkä matka lähtä autoa "katsomaan".
Laittakaa privaan jos joku voisi käydä autoa tsekkaan!
___________________ BMW G30 520d -17
---------------------------------------------------------------------- MB c350 -11 BMW F11 M550D -14 Volvo s60 -13 R-Design Rebel Blue MB w211 -07 BMW e39 525i -01 BMW e36 325i -93 BMW e36 320i -92
Toinen Saksasta ,apukuskin reisituki mikä lie ei toimi. Tullu parilta ostajalta kuukauden sisään takaisin kun "kalliit osamaksut" tjsp :think
Aika hämärän olosia, itse jättäisin ostamatta jos yhtään mietityttää...
Muutenki outoa miten isolla edustusdieselillä olis saksanmaalla ajettu kymmenessä vuodessa 160tkm... Onhan niitä tietysti poikkeuksia.
Edit. Monakon peli tuotu vasta, 5tkm tullu suomenmaalla tammikuusta.
Kamuxin auto tuotu 2010 ja silloin ollut 44tkm
Hinta. :think Pitäs joku saada vanhan vastaavanlaisen 320ci ei-faceliftin tilalle ku menin ruttaamaa sen. Toi ois kyl perus magee ämsportti. Tuontiauto huomaa heti kyl ku ei äkkiseltää tullu vastaavilla varusteilla vastaa moista. Jäi toi kolaroitu niin sanotusti varaosaautoks ni kätevää ois kyl hommata samallaine tilalle, vaikkaki facelifti. Mut nimenomaa toi hinta... Saiskoha tinkastua toiset renkaat pois ku renkaita vanteitaki kertyny kahest edellisest neljäkutosesta. Paljos noi tollaset bebsit muutes o arvoltaa nykypäivänä käytettynä/uutena? Ja muutenki onko järkee lähtee maksamaa 9kE?
Comment