Teettekö te töitä ollenkaan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista II - (FAQ + muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by BeamRno siis, mä ehkä vähän nostatin paniikkia tekstissä, mutta mä olen aika varma että joku kuitenkin odotti jotain jälleenmyyjän showroomista vetäistyä yksilöä, joten parempi asettaa rima alas ja sitten tuottaa positiivinen yllätys
Paljon noista edullisemman puolen hankinnoista, mitä suomeenkin ostetaan, ovat suoraan ajosta. Jokainen voi mennä katsomaan pihalle autoansa sisältä, veikkaan että sieltä löytyy roinaa aika monesta. Eli useita satoja autoja tuli suomessa pestyä ulkoa/sisältä, tyhjennettyä tuhkikset, roskat, kolikot, kortit, ylimääräinen elektroniikka ja henkilökohtaiset tavarat roskiin ennen kuin autot meni suomessa eteenpäin.
Älä siis pelästy, ostoksesi voi olla sisältä likainen, siellä voi olla kasa naisten korkokenkiä, ylimääräinen pakoputkisto tai kasa käytettyjä jarrulevyjä peräluukussa, silmälasit, parisataa tyhjää tupakkiaskia, runkkausvälineitä, tölkkejä, jos ei ole avattu, älä juo, usein japanilaisella on erikoinen maku ja ne maistuu pahalta... cd-levyjä, md-levyjä, teräaseita, lääkkeitä, you name it, sitä on japanintuonnin sisällä.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostNoissa on hiukan vaikea välillä myös erottaa GT-V malleja, kun korikoodi on sama ja huutokaupan spekseihin välillä kirjoitetaan vain "GT", eli suurin osa ellei kaikki noista 50-150.000jpy hintaisista on vapareita kuitenkin.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View PostTeettekö te töitä ollenkaan?.
No, työtä on nykyään monenlaista ja sitä tehdään eri kellonaikoina. Toisaalta monilla menee somessa kaikki TYÖaika.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Possuja
Moro!
Mä olen muiden kanssa samaa mieltä siitä, että tämä on kaikin tavoin sietämätön keskusteluketju.
Tässä on nyt tullut jo useampana päivänä väijyttyä sekä tätä tarinaa että tänne linkitettyjä ajoneuvoja, lisäksi on sitten pitänyt tutkia muutakin tarjontaa.
Silläkin riskillä että tämä menee pahasti ohi merkistä, mutta ei niinkään aiheesta, niin onko kukaan tutkinut tarkemmin tuota Japanin Possu-tarjontaa?
Minulla on ollut jo jonkin aikaa orastava porsaskuume, mutta tietämättömyys, taitamattomuus, nuukuus ja tilanpuute ovat vielä pitäneet taudin jonkinlaisessa kontrollissa.
Viime kesän tutkin ankarasti Nettiauton, Mobilen, Autoscoutin, Bytbilin ja Blocketin tarjontaa, mutta jonkinlainen varjelus sentään oli matkassa, enkä lähtenyt töhöilemään mihinkään suuntaan.
Joskus kesällä bongasin Käyttöauton vaihtoautoparkista keltaisen 2000-mallisen 911 Carrera 4:n, ja uskokaa tai älkää, mutta otin jo vaimon mukaan, että mennään katsomaan sitä.
Onneksi se oli myyty saman tien….!
Tuollahan olisi nyt tarjontaa vaikka ja kuinka, mutta oma mielenkiinto olisi lähinnä tolkullisen hintaisessa (ja kuntoisessa) 911:ssa tai Boxsterissa. Toki esim. 928 voisi tulla kysymykseen.
Onko kukaan silmäillyt tarjontaa ”sillä silmällä” tai edes millään silmällä? Onko Zouilla omakohtaista kokemusta tuosta Porsche-osastosta niiltä ajoilta kun toitte autoja enemmän?
Kun tässä nyt on selvästi enemmänkin kokeneita harrastajia saman asian äärellä, niin ottaisin mielelläni tähän ketjuun sopivia kommentteja aiheesta.
Nopea bongaus tämän päivän huutokaupoista
www.japan-partner.com #71201 USS Tokyo, tänään 18:50
Porsche 911, 3,4 litrainen automaatti
- ei näytä pahalta sisältä eikä päältä
- radio / navi näköjään puuttuu/pöllitty/ rikki tjmsp, lieneekö tuo ollut japanianversio??
-Mika-
Comment
-
-
Aiemmin kommentoitiin, että Possujen tuominen ei lähtökohtaisesti ole erityisen kannattavaa, poikkeuksia toki on?
Itseänikin tuo possu kiinnostelee...:thinkNäillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
No arvelinkin, että aiheesta on varmaan ollut jo juttua, mutta kun tätä ketjua on jo +1300 viestiä, niin varmaan jotakin (paljonkin...!!) on mennyt ohi.
Epäilemättä on tietenkin niin, että tuomisen kannattavuus on paljon kiinni huutokauppakohteesta ja oman "huudon" onnistumisesta. Nuo wanhemmat 911:t ovat tolkuttomissa hinnoissa, mutta jos haaviin osuisi tuoreempi (olikos se nyt 996 se eka vesipyssy...?) 911 tolkullisilla metreillä, niin kyllähän sillä kelpaisi. Ja kuten mainitsin, niin Boxster kelpaisi myöskin.
Tutkitaan asiaa....
Comment
-
-
Originally posted by paavo62 View PostMoro!
Mä olen muiden kanssa samaa mieltä siitä, että tämä on kaikin tavoin sietämätön keskusteluketju.
Tässä on nyt tullut jo useampana päivänä väijyttyä sekä tätä tarinaa että tänne linkitettyjä ajoneuvoja, lisäksi on sitten pitänyt tutkia muutakin tarjontaa.
Silläkin riskillä että tämä menee pahasti ohi merkistä, mutta ei niinkään aiheesta, niin onko kukaan tutkinut tarkemmin tuota Japanin Possu-tarjontaa?
Minulla on ollut jo jonkin aikaa orastava porsaskuume, mutta tietämättömyys, taitamattomuus, nuukuus ja tilanpuute ovat vielä pitäneet taudin jonkinlaisessa kontrollissa.
Viime kesän tutkin ankarasti Nettiauton, Mobilen, Autoscoutin, Bytbilin ja Blocketin tarjontaa, mutta jonkinlainen varjelus sentään oli matkassa, enkä lähtenyt töhöilemään mihinkään suuntaan.
Joskus kesällä bongasin Käyttöauton vaihtoautoparkista keltaisen 2000-mallisen 911 Carrera 4:n, ja uskokaa tai älkää, mutta otin jo vaimon mukaan, että mennään katsomaan sitä.
Onneksi se oli myyty saman tien….!
Tuollahan olisi nyt tarjontaa vaikka ja kuinka, mutta oma mielenkiinto olisi lähinnä tolkullisen hintaisessa (ja kuntoisessa) 911:ssa tai Boxsterissa. Toki esim. 928 voisi tulla kysymykseen.
Onko kukaan silmäillyt tarjontaa ”sillä silmällä” tai edes millään silmällä? Onko Zouilla omakohtaista kokemusta tuosta Porsche-osastosta niiltä ajoilta kun toitte autoja enemmän?
Kun tässä nyt on selvästi enemmänkin kokeneita harrastajia saman asian äärellä, niin ottaisin mielelläni tähän ketjuun sopivia kommentteja aiheesta.
Nopea bongaus tämän päivän huutokaupoista
www.japan-partner.com #71201 USS Tokyo, tänään 18:50
Porsche 911, 3,4 litrainen automaatti
- ei näytä pahalta sisältä eikä päältä
- radio / navi näköjään puuttuu/pöllitty/ rikki tjmsp, lieneekö tuo ollut japanianversio??
-Mika-
hinta oli ¥715,000 joten noin 10500€ hangossa
mobilen halvimmat joku noin 14000€:thinkex bmw 540ia e34 1993
ex bmw e32 735i
Comment
-
-
Originally posted by 599gtb View Postkyllä kyseisen yksilön tuonti ainakin olisi kannattanut :think
hinta oli ¥715,000 joten noin 10500€ hangossa
mobilen halvimmat joku noin 14000€:think
Tähänkin merkkiin varmasti pätee kaikki tässä ketjussa mainitut kommentit niin hinnan, kunnon kuin odotustenkin suhteen, joten täytyy vain rohkaistua sukeltamaan syvemmälle aiheeseen. Jos tässä ottaisi päättäväisesti tähtäimeen joko 911:n tai Boxsterin, niin siinähän sitä tieto lisääntyisi ja tuska kasvaisi.
Perkele.... onko kenellekään muulle tullut koskaan mieleen myydä pois kaikkia vehkeitä ja tallia ja vaihtaa harrastusta vaikka postimerkkeilyyn tai lintubongaukseen??
Tällä sitä istutaan ilta- ja yökaudet tuijottamassa intttervepistä autoja ympäri maailmaa ja haaveillaan mahdottomia!
Jos vaan ryhtyisi vaikka juopoksi....??
Comment
-
-
Originally posted by paavo62 View PostTuollahan olisi nyt tarjontaa vaikka ja kuinka, mutta oma mielenkiinto olisi lähinnä tolkullisen hintaisessa (ja kuntoisessa) 911:ssa tai Boxsterissa. Toki esim. 928 voisi tulla kysymykseen.
Onko kukaan silmäillyt tarjontaa ”sillä silmällä” tai edes millään silmällä? Onko Zouilla omakohtaista kokemusta tuosta Porsche-osastosta niiltä ajoilta kun toitte autoja enemmän?
- malli: 911 996
- vuodet: 1998-2002 (alkupään vesipyssyt)
- alin onnistunut kauppa:700kJPY (3.4l automaagi 104tkm grade 3.5/B
- ylin onnistunut kauppa: 5.9MJPY (GT3) 77tkm grade 4/B
- halvin 3.6l: 1.8MJPY 80tkm, Grade 4.5/B
- suurin osa myydyistä on hintahaarukkaan 1.0 - 2.8MJPY
- alle 1.2MJPY autot on järjestään +100tkm ajettuja.
- valinnan varaa on paljon jos laittaa haarukaksi esim tuon 1.2MJPY - 2.5MJPY, eli euroissa tafree Hangossa roro:na 15-30k€. järjestään siistejä autoja joissa kilsat pienet.
- jos käy tuuri, joi löytää R-gradetun 1MJPY, joka voi olla ihan yhtä siisti kuin grade 4, mutta paljon halvemmalla.
- alle 700kJPY autot on järjestään olleet grade* (ei kulje omin voimin). Niitä on sitten saanut muutamalla sadallatuhannella.
käytännössä 3.4 litraisia saa alkaen miljoonasta jenistä, 3.6 litraisia 1.8 miljoonasta jenistä, tosi herkuista maksetaan sitten miljoonia suoriltaan.
alle miljoonan jenin on myyty muutamia kappaleita kahden kuukauden aikana, mutta niitähän tässä kannattaa kytätä, koska jos tuollaisen saat 700kJPY ostettua, niin se on hangossa taxfree 9900€.
ja sitten loppukaneettina: en tiedä mitään possuista. en tiedä onko kannattavvaa investoida se 800kJPY enemmän 3.6l mosaan, tai kuinka paljon on automaattiaskilla vaikutusta. Itse kai tykkäisin eniten isosta koneesta ja manuaalista. Mutta markkina-arvon määrityksen ja japanista ostamisen kannattavuuden joutuu jokainen itse määrittelemään.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Comment