Millaisia käytätte? Omat kokemukset rajoittuu vain perinteisiin lateksihanskoihin jotka ei kestä edes vetää käteen... ( )
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mekaanikon kumikäsineet, mistä kestävät?
Collapse
X
-
Originally posted by Jamppa81 View PostMillaisia käytätte? Omat kokemukset rajoittuu vain perinteisiin lateksihanskoihin jotka ei kestä edes vetää käteen... ( )Model 3
Ex X5 40d
Ex 330d
Ex Z4m coupé ESS525
Ex Z3 coupé Vf engineering 309
-
-
Originally posted by D`Artagnan View PostWurthin hanskoja tullut itse käytettyä nyt viimeksi.
En tiedä kuinka ammattimaiset ovat mutta tuntuvat kestävän ihan ok autohommia.
http://www.shopwurthusa.com/wurthsto...m/p/0899470328DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostEipä nyt würthin kamoista paljon enää "ammattimaisemmaksi" voi päästä. Itse suosittelen niitä harmaita würthin asentajan hanskoja
Pro-tip: Käyttäkää käsirasvaa ennenkun vetää käteen noi harmaat kangassormikkaat. Handut kuivuu vähemmän ja kädet on helpompi pestä homman jälkeen. Huokoset ei oo niin paskaa täys kun on rasvannu kädet.
Mut mustat nyrkit on aina jos 8 tuntia turaa päivässä..Last edited by petrolhead; 26-11-2015, 20:35.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Täältä löytyy hanska käteen kuin käteen vedettäväksi!
Meillä töissä pelkästään näitä laaja valikoima, ei halpa, mutta parhaastapäästä Löytyy mm injectioneulan kestäviä mallejaVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Nuo aivan ohkasimmat speedot on siitä paskat että paska ja neste menee humahtamalla läpi, rasva tosiaan auttaa jonkun verran
Itse suosin tämäntapasia, ovat näppärät vaikka näyttää vähän kankeelle. Eikä hajoa/kastu ihan niin helposti kuin nuo ohkasimmat, eli viiltosuojahanskat oma valinta. Lateksit ei kestä.
Comment
-
-
Nämä on hyvät ja kestävät.
Minusta kun nuo wurthin nitriilihanskat ei kestäneet edes vetää käteen vaan olivat riekaleina heti ensi metreillä. Höh. Kerran kokeillu ja en toista kertaa ole. Hih heh.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostItse olen käyttänyt näitä kertakäyttö käsineitä.
Velj.Keskiseltä saa ainakin erivärisinä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostNämä kun näkevät jarrunestettä, niin lohkeavat. Lisäksi monet kemikaalit tulevat noista läpi. Nitriilikäsineet samalla firmalta kestävät autokemikaaleja melko hyvin.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostNämä kun näkevät jarrunestettä, niin lohkeavat. Lisäksi monet kemikaalit tulevat noista läpi. Nitriilikäsineet samalla firmalta kestävät autokemikaaleja melko hyvin.
Näitä siksi olen käyttänyt kun niitä noissa kaupoissa yleensä on ja parempia kun normaalit Sinit tms.Last edited by janke; 26-11-2015, 23:17.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Comment