Hyvinhän tuo N42B18 käy ja kukkuu. Rataakin olen sillä ajanut muutaman sata km. Tyyppivikana sanoisin moottorista lähinnä alipainepumpun tiivisteet, jotka vuotaessaan tiputtaa liemet suoraan pakoputken päälle ja aromit sen mukaiset. Muita vikoja en ole havainnut omassani.
Enemmän olisin huolissani korista, joka tuntuu olevan näissä museoautoissa aika huono jos auto on ollut käyttöpelinä ikänsä ja säilytetty ulkona. Kannattaa tarkistaa huolella ovien ja luukkujen saumat, sekä takapuskurin ja lokarinkaaren välimaasto. Itsellä ei ainakaan riittäisi huumori ajella ruosteisella.
Enemmän olisin huolissani korista, joka tuntuu olevan näissä museoautoissa aika huono jos auto on ollut käyttöpelinä ikänsä ja säilytetty ulkona. Kannattaa tarkistaa huolella ovien ja luukkujen saumat, sekä takapuskurin ja lokarinkaaren välimaasto. Itsellä ei ainakaan riittäisi huumori ajella ruosteisella.
Comment