JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Kiitos mut mulla vaihtokaupat nyt mielessä. Myönsi että hk oli tehty myyjälle koska Latviassa kuulemma eivät huoltokirjoja käyttele.. Km sais varmistaa Metro-autossa ja nosturilla kun tänään soitteli takasin
Legendaarisia heittoja sipilältä. Ei siellä paljo autoja huolletakaan et aika varauksella lähtisin suhtautumaan. Mitä ois tarjolla vaihdossa?
Myönsi että hk oli tehty myyjälle koska Latviassa kuulemma eivät huoltokirjoja käyttele.. Km sais varmistaa Metro-autossa ja nosturilla kun tänään soitteli takasin
Tuskin tuo auto on kauaa Latviassa ollut, eiköhän ole sinne tuotu muualta ja parsittu vain kasaan rikkaampia markkinoita varten.
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Kiitos mut mulla vaihtokaupat nyt mielessä. Myönsi että hk oli tehty myyjälle koska Latviassa kuulemma eivät huoltokirjoja käyttele.. Km sais varmistaa Metro-autossa ja nosturilla kun tänään soitteli takasin
Legendaarisia heittoja sipilältä. Ei siellä paljo autoja huolletakaan et aika varauksella lähtisin suhtautumaan.
Allekirjoittaneelle tullut kaksi autoa Latviasta. Molemmissa tapauksissa huollettu tiheämmin kuin Suomessa keskimäärin, ja juuri samanlaiset tapaukset kuin Sipiläkin on sanonut - huoltokirja tyhjä, ja käyty ostohetkellä marmorilta hakemassa tietokannan perusteella leimaa vihkoon.
Jos tässäkin tapauksessa on itse tarjottu kilometrien tarkistamista marmorilla, niin en näkisi ongelmaa.
Tuskin tuo auto on kauaa Latviassa ollut, eiköhän ole sinne tuotu muualta ja parsittu vain kasaan rikkaampia markkinoita varten.
Kyllä sinnekin myydään ihan samalla tavalla sitä Bemaria merkkiliikkeestä uutena kuin Suomeen, eikä haeta maan jokaista autoa muualta ympäriinsä mällättynä...
Mielestäni tässäkin topicissa kannattaa miettiä onko sopivaa huudella tämän tyylisiä kommentteja jokaisen tuontiauton kohdalla, jos autosta ei ole tuontimaata enempää tietoa eikä "väitteille" todisteita. Karsinee kiitettävästi potentiaalista ostajakuntaa, vaikka auto olisi täysin kunnossa mutta joku heittää liikkeelle huhun "varmaan 500t km ajettu ja ohjaamoon asti kolaroitu". Rikkinäinen puhelin -efekti jne... :think
Molemmat tapaukset, joista itsellä kokemusta, on myyty uutena Latviaan eikä ole kiertänyt muuta kautta. Historian tuollakin saa selvitettyä, jos viitsii nähdä vaivaa.
Mikäli tarkoituksena on uittaa se maan halvin huomattavasti vastaavia pienemmällä mittarilukemalla, niin todennäköisesti se homma menee reisille ja huoltokirjaa täytelläänkin marmorilla hieman mittarilukemaa pitemmälle - ihan samoin kuin Suomessakin... Markalla saa markan vanteet, sama myös kokonaisessa autossa.
Tuskin tuo auto on kauaa Latviassa ollut, eiköhän ole sinne tuotu muualta ja parsittu vain kasaan rikkaampia markkinoita varten.
Itse olen kaikista pahimmat pommit tehny suomi-autoista. Kun tulee autolle purkutuomio niin itäblokin jätkät ostaa pois, korjauttaa, ylimaalauttaa, vie kotikylään ja rekisteröi uutena autona. Ei oo ihan yks tai kaks nissan qashqaita josta on vaihdettu kaikki kilpien välistä. Varaosapolitiikka on pojilla kohdillaan, jos jotain osaa tarvitsi niin kahteen päivään sai esim. Kokonaisen pohjalevyn pilareineen ja oikealla värilläkin viellä...
Kyllä sinnekin myydään ihan samalla tavalla sitä Bemaria merkkiliikkeestä uutena kuin Suomeen, eikä haeta maan jokaista autoa muualta ympäriinsä mällättynä...
Kyllä, silloin asia on eri kun auto on ensirekisteröity viro/latvia/liettua tai vaikka puolaan. Mutta jos auto on hetki sitten haettu vaikkapa italiasta latviaan ja sieltä myydään erikoisen siistissä kunnossa ja pienillä kilsoilla sekä juuri tehdyllä huoltokirjalla suomeen niin itsellä jäisi ostamatta. Tämä siis kun puhutaan taxfreenä yli kympin autoista eikä mistään 4-5000e pommeista.
Mutta onhan näitä ihmisiä aina, jotka ostavat kun halvalla saavat vaikka olisikin vähän kyseenalainen historia. Jokainen tekee tyylillään ja mielipide on aina oma
Varaosapolitiikka on pojilla kohdillaan, jos jotain osaa tarvitsi niin kahteen päivään sai esim. Kokonaisen pohjalevyn pilareineen ja oikealla värilläkin viellä...
Ja osat on ihan laillisilta markkinoilta? Nimittäin Saksasta varsinkin lähtee paljon varaosia tilaustavarana Baltian maihin.
Ja osat on ihan laillisilta markkinoilta? Nimittäin Saksasta varsinkin lähtee paljon varaosia tilaustavarana Baltian maihin.
EDIT: Eikä pelkästään Saksasta.
Kun asiakas tuo itse osan ja kertoo sen olevan purkuautosta niin muuta ei korisepän tarvitse tietää. Enhän mä tiedä onko se raha millä maksetaan rikoksella hankittu
Polttopilli ja reippaan kokoinen pala on heidän valttiaan, hyvä niin, oli helppo rakennella autoja.
E: joskus kun oli todella pahasti kolaroitu evo niin toivat keulamällätyn, perämällätyn, ja katonkautta pyöritetyt ilman tekniikoita, neljästä evosta yksi nippuun ja baanalle.
E36 323ti Compact JOKKIS-D, E36 325i Coupe Driftmissile, E61 535d Touring, Passat 3bg 1.9tdi veronkiertopaku, Scania 124 Topline 6x2/4 Follow us on Facebook! https://www.facebook.com/panicrevdrift/
Comment