Mikäs tässä mättää kun ei oikein kiinnostuneita löydy, kaiken maailman vaihtotarjousta kyllä tyrkytetään... Hinta pitäisi kumminkin olla linjassa kun muut -03 M-Sportit hinnoiltaan jotain 6-7 alkavaa lukemaa
Mikäs tässä mättää kun ei oikein kiinnostuneita löydy, kaiken maailman vaihtotarjousta kyllä tyrkytetään... Hinta pitäisi kumminkin olla linjassa kun muut -03 M-Sportit hinnoiltaan jotain 6-7 alkavaa lukemaa
Ensinnäkin hintahan se näissä yleensä on hitaan myynnin syynä. Täällä BTCF:llä vaahdotaan tuosta M Sportista koko ajan, mutta totuus on ettei siitä kukaan mitään merkittävää ekstraa maksa... saattaa tosin helpottaa myyntiä. Toisekseen, autosi on 2002 käyttöönotettu, joten monen mielessä se 2002 mallinen. Kolmanneksi, melkein 400tkm mittarissa karkoittaa suuren osan auton ostajista joka tapauksessa.
Kun nettiautoon laittaa hakuun 2001-2003 malliset farkku 530d:t, niin löytyy 51 autoa, hinnat alkaen 2000€. Omasi mahtuu hädin tuskin ensimmäiselle sivulle.
Halvimman 2002 mallisen M-Sportin hintapyyntö on 2600€, ja on vielä omaasi vähemmän ajettu.
Vaikka oma autosi näyttää kuvissa erittäin hienolta, niin aika monta yksilöä menee edelle potentiaalisen autonostajan nettiautohaussa.
Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Ensinnäkin hintahan se näissä yleensä on hitaan myynnin syynä. Täällä BTCF:llä vaahdotaan tuosta M Sportista koko ajan, mutta totuus on ettei siitä kukaan mitään merkittävää ekstraa maksa... saattaa tosin helpottaa myyntiä. Toisekseen, autosi on 2002 käyttöönotettu, joten monen mielessä se 2002 mallinen. Kolmanneksi, melkein 400tkm mittarissa karkoittaa suuren osan auton ostajista joka tapauksessa.
Kun nettiautoon laittaa hakuun 2001-2003 malliset farkku 530d:t, niin löytyy 51 autoa, hinnat alkaen 2000€. Omasi mahtuu hädin tuskin ensimmäiselle sivulle.
Halvimman 2002 mallisen M-Sportin hintapyyntö on 2600€, ja on vielä omaasi vähemmän ajettu.
Vaikka oma autosi näyttää kuvissa erittäin hienolta, niin aika monta yksilöä menee edelle potentiaalisen autonostajan nettiautohaussa.
Huhhuh mitä paskaa suoraan sanottuna.
-Vertaat täysin ehjään autoon vaihdelaatikkovikaista ja kolaroitua autoa joka on myynnis 2600e.
-ja tuosta msporttauksest.... kyllä siitä ihmiset maksavat, kummalla istut mielummin kovalla kalliolla vai pehmustetussa "kuppipenkis". En jaksa alkaa eikä oo aikaa enempää aikaa alkaa väitellä tässä mutta en perusta vastaustasi oikee missä muodossa paitsi että ajettu aika paljon.
Ensinnäkin hintahan se näissä yleensä on hitaan myynnin syynä. Täällä BTCF:llä vaahdotaan tuosta M Sportista koko ajan, mutta totuus on ettei siitä kukaan mitään merkittävää ekstraa maksa... saattaa tosin helpottaa myyntiä. Toisekseen, autosi on 2002 käyttöönotettu, joten monen mielessä se 2002 mallinen. Kolmanneksi, melkein 400tkm mittarissa karkoittaa suuren osan auton ostajista joka tapauksessa.
Kun nettiautoon laittaa hakuun 2001-2003 malliset farkku 530d:t, niin löytyy 51 autoa, hinnat alkaen 2000€. Omasi mahtuu hädin tuskin ensimmäiselle sivulle.
Halvimman 2002 mallisen M-Sportin hintapyyntö on 2600€, ja on vielä omaasi vähemmän ajettu.
Vaikka oma autosi näyttää kuvissa erittäin hienolta, niin aika monta yksilöä menee edelle potentiaalisen autonostajan nettiautohaussa.
Varmasti paljon asiaakin, mutta liikkuuko nuo poskettomalla hinnalla olevat autot ollenkaan, vai pidetäänkö niitä vain esillä? Katselin myös tuota 2600€ maksavaa, siitähän on laatikko rikki. Muutakin laitettavaa siitä taisi löytyä. Kaippa tuo kaupaksi menee kunhan joku vaivaantuisi edes autoa katsomaan
F33 420i -15 Cabrio Alpinweiss III L322 4.4TDV8 -11 SUV Barolo Black
E86 3.0si -06 Coupe Silbergrau E39 B10 -02 Touring Titansilber
E39 D10 -01 Touring Oxfordgrün II
E46 318i -98 Sedan Farngrün
E30 320i -89 Cabrio Diamantschwarz
E30 318is -88 2D Sedan Alpinweiss II
Huhhuh mitä paskaa suoraan sanottuna.
-Vertaat täysin ehjään autoon vaihdelaatikkovikaista ja kolaroitua autoa joka on myynnis 2600e.
-ja tuosta msporttauksest.... kyllä siitä ihmiset maksavat, kummalla istut mielummin kovalla kalliolla vai pehmustetussa "kuppipenkis". En jaksa alkaa eikä oo aikaa enempää aikaa alkaa väitellä tässä mutta en perusta vastaustasi oikee missä muodossa paitsi että ajettu aika paljon.
Tätä itsekin meinasin, että aika "lingon" oloisia nuo halvemmat. Lisäksi siis auto ei ole M-Sportattu, vaan tehtaan aito.
F33 420i -15 Cabrio Alpinweiss III L322 4.4TDV8 -11 SUV Barolo Black
E86 3.0si -06 Coupe Silbergrau E39 B10 -02 Touring Titansilber
E39 D10 -01 Touring Oxfordgrün II
E46 318i -98 Sedan Farngrün
E30 320i -89 Cabrio Diamantschwarz
E30 318is -88 2D Sedan Alpinweiss II
Mikäs tässä mättää kun ei oikein kiinnostuneita löydy, kaiken maailman vaihtotarjousta kyllä tyrkytetään... Hinta pitäisi kumminkin olla linjassa kun muut -03 M-Sportit hinnoiltaan jotain 6-7 alkavaa lukemaa
Olisko joku tuttu maalari joka pyyhkäsis uuden pinnan etupuskuriin? Auto näyttää siistiltä muuten mutta tuo hyppää silmään.
Kyllä tuon puskurin maalaus on jätetty seuraavalle omistajalle, minkä mielestäni hinnassa otin huomioon. Tokihan tuon voisi itsekin uuteen väriin vetää...
Kyllä tuolla kilometrimäärällä on iso merkitys vaikka olisi kuinka huollettu.
Näin on, mutta ostaako ihmiset mielummin sen "200tkm" ajetun ilman mitään historiaa, kuin oikeilla kilometreillä olevan samaan rahaan hyvällä historialla? Alkaa olemaan oikeasti alle 300tkm ajetut diesel E39:sit aika harvassa kun mietitään auton ikää.
F33 420i -15 Cabrio Alpinweiss III L322 4.4TDV8 -11 SUV Barolo Black
E86 3.0si -06 Coupe Silbergrau E39 B10 -02 Touring Titansilber
E39 D10 -01 Touring Oxfordgrün II
E46 318i -98 Sedan Farngrün
E30 320i -89 Cabrio Diamantschwarz
E30 318is -88 2D Sedan Alpinweiss II
Kyllä tuon puskurin maalaus on jätetty seuraavalle omistajalle, minkä mielestäni hinnassa otin huomioon. Tokihan tuon voisi itsekin uuteen väriin vetää...
Näin on, mutta ostaako ihmiset mielummin sen "200tkm" ajetun ilman mitään historiaa, kuin oikeilla kilometreillä olevan samaan rahaan hyvällä historialla? Alkaa olemaan oikeasti alle 300tkm ajetut diesel E39:sit aika harvassa kun mietitään auton ikää.
Ostaa. Itse myin lähes ilmaiseksi omasta mielestä hyvän E39sin, koska mittarilukema karkoitti ostajat. 3tonnia huoltoon ja korjauksiin vain OEM+ osia käyttämällä puoleen vuoteen, kaikki kehuivat että on järki hintanen ja varmasti hyvä, mutta milläs sen myytyä saa jos itselleen riesaksi ottaa. Sama tarina suhosen 330xd:een kanssa, ilman varusteita ja huoltohistoriaa oleva 200tkm ajettu menee samalla tai jopa kalliimmalla kaupan kun Voll vehje jossa 400 mittarissa.
E36 323ti Compact JOKKIS-D, E36 325i Coupe Driftmissile, E61 535d Touring, Passat 3bg 1.9tdi veronkiertopaku, Scania 124 Topline 6x2/4 Follow us on Facebook! https://www.facebook.com/panicrevdrift/
Ostaa. Itse myin lähes ilmaiseksi omasta mielestä hyvän E39sin, koska mittarilukema karkoitti ostajat. 3tonnia huoltoon ja korjauksiin vain OEM+ osia käyttämällä puoleen vuoteen, kaikki kehuivat että on järki hintanen ja varmasti hyvä, mutta milläs sen myytyä saa jos itselleen riesaksi ottaa. Sama tarina suhosen 330xd:een kanssa, ilman varusteita ja huoltohistoriaa oleva 200tkm ajettu menee samalla tai jopa kalliimmalla kaupan kun Voll vehje jossa 400 mittarissa.
Näinhän se taitaa valitettavasti olla, itsekin kävin taannoin erästä E46 328iA:ta katsomassa jolla oli myyjän puheiden mukaan ajettu 190tkm, oli kuulemma huoltokirjat ja kaikki. No mutta mikäs se olikaan yllätys kun paikalle pääsi... Huoltokirja ilman auton tietoja ja kaikinpuolin kuluneempi kuin oma silloinen 260tkm menty 318i. Jätin sen sitten ostamatta kun todelliset kilometrit varmaankin ~400tkm luokkaa. Kaippa se olisi sitten ollut helppo myydä eteenpäin
F33 420i -15 Cabrio Alpinweiss III L322 4.4TDV8 -11 SUV Barolo Black
E86 3.0si -06 Coupe Silbergrau E39 B10 -02 Touring Titansilber
E39 D10 -01 Touring Oxfordgrün II
E46 318i -98 Sedan Farngrün
E30 320i -89 Cabrio Diamantschwarz
E30 318is -88 2D Sedan Alpinweiss II
Näin on, mutta ostaako ihmiset mielummin sen "200tkm" ajetun ilman mitään historiaa, kuin oikeilla kilometreillä olevan samaan rahaan hyvällä historialla? Alkaa olemaan oikeasti alle 300tkm ajetut diesel E39:sit aika harvassa kun mietitään auton ikää.
Useimmat sorttaa/filtteröi ajomäärän mukaan ne autot. Suomalaiselle autonostajalla ajomäärän merkitys on suuri, jopa liian suuri.
Useimmat sorttaa/filtteröi ajomäärän mukaan ne autot. Suomalaiselle autonostajalla ajomäärän merkitys on suuri, jopa liian suuri.
+1
Mutta minkäs teet, ei niistä paljon ajetuista pääse eroon. Ei tulisi mieleenkään ostaa yli 300tkm ajettua autoa, ihan sama miten vanha se on Suomalainen toppahousu kun arvostaa "150tkm" ajettua huoltokirjatonta autoa enemmän kuin viimeisen päälle pidettyä 350tkm... tämä on fakta
Varmasti paljon asiaakin, mutta liikkuuko nuo poskettomalla hinnalla olevat autot ollenkaan, vai pidetäänkö niitä vain esillä? Katselin myös tuota 2600€ maksavaa, siitähän on laatikko rikki. Muutakin laitettavaa siitä taisi löytyä. Kaippa tuo kaupaksi menee kunhan joku vaivaantuisi edes autoa katsomaan
Okei, myönnän etten käynyt noita ilmoituksia läpi, kun en ole oikeasti E39 etsimässä. Vertaus suoraan 2600€ yksilöön oli varmaan epäreilu. Muuten seison sanojeni takana.
Itse en kyllä usko, että nettiautossa mitään feikkihalpoja autoja roikutetaan näytillä. Mieluumminkin siellä omn näitä ylihintaisia "ei pakkomyynnissä" pelejä, joita ei oikeasti olla edes myymässä.
Kyllä se kaupaksi menee kun saat jonkunn katsomaan. Loppujen lopuksihan tarvitset vain yhden ostajan.
Ihan siistinoloinen vehje ja ihan kohtuulliseen hintaan. Se vaan voi ottaa koville että löytää sen joka ajattelee kilometreistä samalla tavalla kuin esim. itse ja päätyy paikalle. :think
Kyllä sitä ostajan löytää jokaiselle autolle kilsoista huolimatta, noilla kilsoilla alkaa olemaan lähinnä heimoveljiä jotka tulee ostamaan. (ja hyvä niin, helppoja kauppakumppaneita kun eivät näe pieniä kauneusvirheitä puoli miljoonaa rullatussa ongelmana)
Suomalaiset pitävät kahvipöytäkeskusteluissa yli 300tkm kovana suorituksena, meidän taloon autot vasta ostetaan niillä lukemilla kun tietää että joku on jo ensimmäisen kierroksen auton osia joutunut vaihtamaan.
Comment