Originally posted by bemu2000
View Post
BMW Japanista IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1,3 miljoonaa oli muuten sen yhden RS6:n myyntihinta mikä oli tänne hetki sitten linkattu.
Comment
-
Originally posted by BeamR View Postmahti tarjosi n. 23500, ja siitä 27% olis 6345€.
Tuosta 750:stä on tarjottu 2 viikkoa sitten 1,475,000jpy eikä ole tullut kauppoja. Kyllä hyvien ja tyylillä laitettujen hinnat tuntuu helposti nousevan.
Comment
-
Comment
-
mitä vit...sinpimpulaa? Mikä hemmetin idea tossa nyt on, vai onko tässä vaan käsinkisketeltava esimerkki japanilaisesta perverssin pään amistuunausilmiöstä.Originally posted by Zoui View Post
eikös pakoputkelle ole vaan vaatimus että se johtaa pakokaasut auton korin ulkopuolelle, voishan tota kokeillakin leimaan. Ainakin näkis huvittavia ilmeitä konttorilla
pitäis varmaan olla rautasaha varmuudeksi mukana leimassa...F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Akiolta pyysin käännöksen niin se ainakin kertoi ruosteettomuudesta muuta: "corrosion holes in the underbody".Originally posted by BeamR View Postnätti 635, joskin kilsoista ei tietoa ja grade 3/D. MUTTA: ainakin ruosteeton
Lisäksi kojetaulu halki, runsaasti lommoa/naarmua, varoitusvaloa ja muuta jännää. Meni kuitenkin kaupaksi 480k¥.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
Täällä me ajetaan 18vuotta vanhoilla Nissaneilla ja Toyotilla, joissa ainoa lisävaruste on takalasin lämmitin. Jotta maailma pysyy tasapainossaan, täytyy jonkun ajaa myös niillä luxus bemareilla ja mersuillaOriginally posted by BeamR View Postmutta perskeles että sekin 2km on vaihtunut tarvittaessa melko livakkaasti. Ihme porukkaa noi japanialaiset: Ostaa kaupunkiautoiksi vehkeitä jotka on tehty liikkumaan autobaanaa +200kmh, ei matelemaan Tokion esikaupunkialueiden liikennehelveteissä.
F33 435d Mineral-grau metallic
K40 K1200s sondermodell
Comment
-
Olen edelleen sitä mieltä ettei japanilainen pohjan ruoste ole lähellekään sitä mitä se on täällä suomessa, tunti putsausta ja leimalle.Originally posted by j-a View PostAkiolta pyysin käännöksen niin se ainakin kertoi ruosteettomuudesta muuta: "corrosion holes in the underbody".
Lisäksi kojetaulu halki, runsaasti lommoa/naarmua, varoitusvaloa ja muuta jännää. Meni kuitenkin kaupaksi 480k¥.
Tuossa yksilössä ei kyllä ole runsaasti mitään jälkiä korissa, jäljet ovat lähes mitättömän pieniä, isoin jälki on takahelmassa puuttuvan luukun vieressä, näkyy kuvassakin.
Varoitusvaloihin voi jokainen e24:n kanssa pelannut todeta ettei mitään merkitystä mitä se check panel siellä näyttää, mistään todellisesta murheesta ei ole kyse vielä tässä vaiheessa. (Palanut lamppu, rikkinäinen anturi, etc) Harrastaja toki fiksaa nuo punaiset ledit sammuneeksi sitten viimekädessä.
Kojelauta on risa, siinä akiolta hyvä vinkki käännöksen tekemällä, mutta noitakin saa vielä ehjiä suomesta.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Tää on nyt ollu tkolme kertaa kaupanOriginally posted by Ink View PostTäällä onkin tästä jo puhuttu, mutta osaatteko yhtään arvioida, paljon tämän hinnaksi about tulisi?
1. 1.5MJPY tarjous - UNSOLD
2. ei tarjouksia, - UNSOLD
3. ei tarjouksia - UNSOLD
eli kaksi kertaa jäänyt myymättä ja raportoitu 590kJPY negostart (lähtöhinta 580kJPY).
Eli tarjoajat on heräämässä hulluudestaan, ja auton omistaja taisi missata parhaan tilaisuutensa ahneuksissaan... Tänään jos pyrkii neuvotteluun niin tuosta kannattaisi tarjota negona 800kJPY ja katsoa mitä tapahtuu.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment




Comment