Etupenkillekö sä ne kaikki tuossa laitat? Mutta kiitti vaan näistä possukuvista, en ollut edes ikinä haaveillut tuollaisesta mutta nyt kun näitä kuvia on tullut selattua niin on kerrassaan eroottinen auto. Ei sillä että tommoseen rahaa ois ikinä mutta voihan sitä haaveilla.
Eikö nuo ole kaikki twinturboja tehtaalta lähtiessä? Jos joku on halunnut vaihtaa singlen tilalle, niin sitä oikein koodeista näe.
Alkuun oli kaikki kahdella ahtimella mutta tuossa 96/97 taitteessa kun tuli uudempi vvt-i moottori niin siinä vain yksi ahdin.
Hankinnan kannalta juuri mitään merkitystä, kuhan vaan ahdetun mallin ostaa. Koskaan käsittänyt miksi jotkut toi esimerkiksi briteistä noita vapareina, kun koko auton järki on siinä ahdetussa tekniikassa, ilman sitä se on vaan kasa paskaa.
millä koodeilla on tuplaturbot ja millä koodilla singleturbot? jotenkin ymmärsin että näitä on useammalla ahtimella tarjolla? oletettavasti niistä saa myös maksaa sitten itsensä kipeäksi.
Madalluksen puute tekee tämän pienen epäonnistumisen, mutta sallittakoon kun 550 maranello.
missä muualla näkee tuunattuja fefejä/lamboja/jne kuin japanissa?
esim mobilea kun selaa, niin ne on kaikki viimeisen päälle OEM, oikein hurjaksi jos on heittäydytty niin on laitettu shelby-raidat konepeltiin, mutta siinä se sitten onkin. Tuolla ne taas on järjestään melkein jollain tapaa laiteltuja. Kuvastanee sikäläistä mentaliteettia ja väestön toimeentuloa. ei niitä kiinnosta onko näyttö asennettu kojelautaan tms.
missä muualla näkee tuunattuja fefejä/lamboja/jne kuin japanissa?
esim mobilea kun selaa, niin ne on kaikki viimeisen päälle OEM, oikein hurjaksi jos on heittäydytty niin on laitettu shelby-raidat konepeltiin, mutta siinä se sitten onkin. Tuolla ne taas on järjestään melkein jollain tapaa laiteltuja. Kuvastanee sikäläistä mentaliteettia ja väestön toimeentuloa. ei niitä kiinnosta onko näyttö asennettu kojelautaan tms.
ei mikään kehitysmaa.
Näin se japanissa menee ja tuning osat ei ole halpakopio-lasikuitua tai vanteet kiinankopioita.
Ryhdikkään näköinen 525i, pieni moottori mutta sähkönahat, sähkölasit, kattoluukku, automaatti-ilmastointi, penkinlämmittimet, hifi-paketti, satinchrome.
Ryhdikkään näköinen 525i, pieni moottori mutta sähkönahat, sähkölasit, kattoluukku, automaatti-ilmastointi, penkinlämmittimet, hifi-paketti, satinchrome.
missä muualla näkee tuunattuja fefejä/lamboja/jne kuin japanissa?
esim mobilea kun selaa, niin ne on kaikki viimeisen päälle OEM, oikein hurjaksi jos on heittäydytty niin on laitettu shelby-raidat konepeltiin, mutta siinä se sitten onkin. Tuolla ne taas on järjestään melkein jollain tapaa laiteltuja. Kuvastanee sikäläistä mentaliteettia ja väestön toimeentuloa. ei niitä kiinnosta onko näyttö asennettu kojelautaan tms.
ei mikään kehitysmaa.
Ehkä Japanilainen tekee auton itselleen, eikä kysele muilta mitä muutoksia hänen pitäis tehdä. Tuossa 550:n tapauksessa kyllä on omasta mielestä menty tosi pahasti pieleen, voihan olla eka auto on ollu eclipse
Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment