Miten Z4 3.0 2003, mahdista ei löydy Z4:ää ollenkaan??
Millaiset verot siihen tulisi, ~noin?
Etsin eilen 2007 Z4 coupe 3.0, löytääkö joku siihen veroja. Ottoauton hakua en ainakaan saanut toimimaan .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Etsin eilen 2007 Z4 coupe 3.0, löytääkö joku siihen veroja. Ottoauton hakua en ainakaan saanut toimimaan .
No tuo aikaisemman viestin 4280eur oli 12/06 käyttöönotettu coupe, 3.0, jos siis ajattelee veron olevan -07 malliin sitten 5500-6000eur paikkeille? Ajomäärästä riippuu aika paljon.
No tuo aikaisemman viestin 4280eur oli 12/06 käyttöönotettu coupe, 3.0, jos siis ajattelee veron olevan -07 malliin sitten 5500-6000eur paikkeille? Ajomäärästä riippuu aika paljon.
Alle 100tkm ajettu. Auton vuosimalli vuoden uudempi ja vero nousisi pahimmillaan jopa 2000 euroa!?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Alle 100tkm ajettu. Auton vuosimalli vuoden uudempi ja vero nousisi pahimmillaan jopa 2000 euroa!?
Tuo nelosen vero oli 150tkm ajettu ja sitten -09 vuotisia 2.5 cabrioita on 8000+ verolla useampi kappale mennyt, niiden perusteella lähdin päättelemään.
Z4 lienee MARVO case, elikkä jonkunlaisen arvion saa kun laskee nettiautossa olevista keskiarvon. Prosenttina joko hattuvakio ~27% (vm. 07 tai vanhemmat) tai sitten päästöjen mukaan jos pääsee niiden mukaan alle tuon 27%.
Niin ja puhutaanko nyt vanhan mallin zetasta vai 07 vuonna tulleesta uudemmasta? Vaikuttanee aika oleellisesti sekin veroihin
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Viimeinen taxfree ulos listoilta. Noiden viiden hinnoista keskiarvo, josta tulli useimmiten antaa 10% pois, koska vertailukohteita on niin vähän. Päästöjen mukaan alimmaksi veroprosentiksi tulee 24,7% (207g päästöt). "Sinneppäin" oleva arvio veroista noin 5700€. Kilsat ja vuosimalli voi heittää summaa suuntaan tai toiseen.
Viimeinen taxfree ulos listoilta. Noiden viiden hinnoista keskiarvo, josta tulli useimmiten antaa 10% pois, koska vertailukohteita on niin vähän. Päästöjen mukaan alimmaksi veroprosentiksi tulee 24,7% (207g päästöt). "Sinneppäin" oleva arvio veroista noin 5700€. Kilsat ja vuosimalli voi heittää summaa suuntaan tai toiseen.
Mun hattuarvio oli 5500-6000eur, niin eiköhän se noilla main ole.
Siirrytään takaisin japaniin ja valmistaudutaan ensi viikon tarjontaan.
Viimeinen taxfree ulos listoilta. Noiden viiden hinnoista keskiarvo, josta tulli useimmiten antaa 10% pois, koska vertailukohteita on niin vähän. Päästöjen mukaan alimmaksi veroprosentiksi tulee 24,7% (207g päästöt). "Sinneppäin" oleva arvio veroista noin 5700€. Kilsat ja vuosimalli voi heittää summaa suuntaan tai toiseen.
Jos näillä spekseillä lasketaan 2007 käyttöönotetun 100 tkm ajetun Z4:n
verotusarvo se on 26870,75 ja veron määräksi 6637€ (jos co2 oli 207)
Jos taas lasketaan 100 tkm ajetun 2006 käyttöönotetun 24410/6029€
Ei noista hintapynnöistä voi suoraan ottaa verotusarvoa
vaan hintapyyntöä pitää korjata 0.8%/5 km ja 9.2% / vuosimalli...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment